Kolejny milion z miejskiej kasy dla Śląska. Znamy szczegóły umowy
O sprawie informowaliśmy już wcześniej. Wrocławski maraton, którego organizatorem jest Młodzieżowe Centrum Sportu, pojawił się na oficjalnej stronie i w materiałach Śląska jako sponsor klubu. Po naszym zainteresowaniu się sprawą został przedstawiony jako partner spółki. ZOBACZ: Kolejne miejskie pieniądze dla Śląska
Tak władze MCS, jak i Śląska unikały odpowiedzi na pytania o kwotę umowy. Ustaliliśmy, że chodzi o milion złotych. Potwierdza to rzecznik magistratu Arkadiusz Filipowski, który dodatkowo wyjaśnia skąd wezmą się te pieniądze:
Takie postępowanie można ocenić tylko w jeden sposób przyznaje dziennikarz sportowy Gazety Wyborczej Artur Brzozowski. - Jest to nieporozumienie. Miasto przez swoje spółki pompuje pieniądze do Śląska. Przedstawiciele miasta chyba boją się gniewu wrocławian, że profesjonalny klub sportowy wciąż jest utrzymywany z ich podatków - mówi Brzozowski:
Filipowski dodaje, że pieniądze przekazane Śląskowi nie będą pochodziły od sponsorów, czy biegaczy. - Z 16 milionów zaplanowanych na wsparcie Śląska, jeden milion został przekazany przez MCS, który tym samym wykupił promocję wielkiej imprezy, czyli maratonu. W ten sposób uzyskujemy wartość dodaną, bo te pieniądze i tak mieliśmy przeznaczone dla Śląska - tłumaczy Filipowski:
Nasz dziennikarz widział podpisaną przez władze MCS i Śląska umowę w tej sprawie. Ile i za co MCS zapłaci Śląskowi? Przypomnijmy, że współpraca będzie trwać dwa miesiace. W tym czasie Śląsk rozegra 8 meczów, w tym 4 we Wrocławiu.
Szczegóły umowy:
Cel |
Kwota (brutto) |
Spot na bandach |
125 000 zł |
Banda statyczna |
45 000 zł |
Reklama na ławkach rezerwowych |
35 000 zł |
Logo z linkiem na głównej stronie internetowej |
10 000 zł |
Newsletter |
40 000 zł |
Logo na tablicach konferencyjnych |
200 000 zł |
Telebimy |
30 000 zł |
Spot video na LCD w sali biznesowej i punktach gastronomicznych |
18 000 zł |
Wydawnictwa |
5 000 zł |
Baner na esplanadzie |
12 000 zł |
Akcje promocyjne w przerwie meczu |
40 000 zł |
Konkursy na facebooku |
20 000 zł |
Logotyp sponsora na materiałach drukowanych |
15 000 zł |
Reklama głosowa spikera |
25 000 zł |
Prawa do wykorzystania wizerunku pierwszej drużyny |
100 000 zł |
Prawo do używania znaku i nazwy klubu podczas działań informacyjno-promocyjnych |
100 000 zł |
Umieszczenie logotypu sponsora na koszulkach Akademii Śląska |
100 000 zł |
Udział zawodników pierwszej drużyny w wydarzeniach promocyjnych |
60 000 zł |
Materiały promocyjne Akademii Śląska |
10 000 zł |
Logotyp sponsora w pasku sponsorskim na stronie internetowej Akademii Śląska |
10 000 zł |
Podsumowując: |
1 000 000 zł |
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.