Karkonosze walczą o turystów
"Karkonosze - blisko i bezpiecznie" - takie hasło ma się pojawić na billboardach w dużych polskich miastach i w Internecie, mówi Grzegorz Sokoliński z Lokalnej Organizacji Turystycznej w Szklarskiej Porębie:
Chcemy przyciągnąć w Karkonosze i na Dolny Śląsk możliwie najwięcej Polaków, którzy teraz szukają już oferty na wakacje, mówi Zbigniew Kubiela z Lokalnej Organizacji Turystycznej w Szklarskiej Porębie:
Akcję wsparła firma będąca właścicielem billboardów, które udostępniła niemal za darmo. To dla nas szansa na odbicie od dna, mówi właściciel pensjonatu Piotr Kozioł:
Działacze turystyczni otrzymali powierzchnię reklamową na billboardach za darmo. Muszą jedynie pokryć koszty techniczne wydrukowania i zamontowania treści. Całość ma kosztować około 100 tysięcy złotych, a będzie warta co najmniej 5-krotnie więcej. Działacze z branży turystycznej podkreślają, że kto pierwszy przekona turystów do siebie, ten ma największe szanse na sukces w wakacje.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.