W Wałbrzychu georadary poszły w ruch. Tym razem nie szukano Złotego Pociągu
Bartosz Szarafin, PP |
Utworzono: 2020-05-04 15:10 | Zmodyfikowano: 2020-05-04 15:10
screen z YT/PKP Polskie Linie Kolejowe
- Po raz pierwszy - skorzystano z nich w Wałbrzychu, badając teren budowy Przystanku kolejowego Wałbrzych Centrum - wyjaśnia Mirosław Siemieniec, rzecznik PKP PLK.
- To jedna z najlepszych metod szczegółowej oceny toru i podłoża - dodaje Mirosław Siemieniec:
Badania tego typu są przydatne także przed rozpoczęciem robót. Wprowadzając do oprogramowania uzyskane z urządzenia dane - można otrzymać kompleksowe informacje o stanie podłoża. W tym także w formie 3D. Wartość czterech urządzeń, zakupionych przez Polskie Linie Kolejowe, wraz ze sprzętem pomocniczym to ponad 1,8 mln zł.
Komentarze (3)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Piotr2020-05-05 12:37:20 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Odpowiedz
Może najpierw trzeba było sprawdzić, czy nie ma spękań w gruncie, a dopiero potem brać się za inwestycje Wałbrzych centrum, a nie przystanek w trakcie budowy a tu dopiero teraz badanie. Co jeśli by się okazało, że w tym miejscu są spekania w gruncie i nie może tam powstać przystanek?
zgłoś do moderacji
~jpis2020-05-05 00:55:22 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
jpis
~KOLEJNA ODSŁONA 2020-05-04 18:10:53 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
BAJKI - pt. "Złoty pociąg", czyli kit nad kitami
Zobacz także