Promocja dolnośląskiego biznesu za granicą przesunięta do internetu
Fot. Creative Commons 0
W sumie planowano kilkadziesiąt wydarzeń, m.in. misje gospodarcze w Japonii, Korei Południowej, czy w Stanach Zjednoczonych. Karol Przywara dyrektor wydziału współpracy z zagranicą tłumaczy, że samorząd województwa z konieczności znalazł inny sposób na promocję przedsiębiorstw:
W ten sposób urząd marszałkowski chce promować głównie firmy z branży IT.
Planowano kilkadziesiąt wydarzeń w tym misje zagraniczne. Już wiadomo jednak, że tych planów, z powodu koronawirusa nie uda się zrealizować:
Dlatego samorząd województwa będzie teraz promować regionalne firmy online, za pomocą np. wideokonferencji. Na początek rynek azjatycki, tam gdzie gospodarka po walce z koronawirusem już wystartowała.
Komentarze (2)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Grzegorz Bratek2020-04-20 12:06:12 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Odpowiedz
Świetna inicjatywa.
Najważniejsze to zweryfikować strategie, dostosować modele działania do nowych czasów i warunków na rynkach zagranicznych oraz budowanie relacji międzynarodowych
dostosowane do „nowego rozdania
zgłoś do moderacji
~Grzegorz Bratek2020-04-20 12:05:48 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Świetna inicjatywa.
Najważniejsze to zweryfikować strategie, dostosować modele działania do nowych czasów i warunków na rynkach zagranicznych oraz budowanie relacji międzynarodowych
dostosowane do „nowego rozdania”
Zobacz także