Radni PiS z Wrocławia chcą drogi z Góralskiej do Tęczowej

GN, jk | Utworzono: 2020-02-05 11:43 | Zmodyfikowano: 2020-02-05 11:53
Radni PiS z Wrocławia chcą drogi z Góralskiej do Tęczowej - zdjęcie ilustracyjne: Neo[EZN] fotopolska.eu (CC-BY-SA 3.0)
zdjęcie ilustracyjne: Neo[EZN] fotopolska.eu (CC-BY-SA 3.0)

Wrocławscy radni Prawa i Sprawiedliwości chcą, aby miasto wybudowało połączenie drogowe ul. Góralskiej i Tęczowej. Dzięki inwestycji kierowcy z Grabiszyńskiej mogliby dojechać do ul. Robotniczej omijając pl. Orląt Lwowskich. Szef klubu PiS Michał Kurczewski zwraca uwagi, że ta inwestycja była już w planach miasta:

Radny Janusz Chudzik podkreśla, że wrocławianie oczekują tego, aby móc szybko poruszać się po mieście. Teraz nie mają jednak takiego komfortu:

Politycy PiS na odpowiedź prezydenta długo nie musieli czekać:

Miasto mówi o budowie Alei Śródmieścia Południowego, nazywanej kiedyś Śródmiejską Trasą Południową. Droga ma połączyć m.in. ulicę Grabiszyńską z placem Strzegomskim. Na razie jednak nie ma nawet przybliżonej daty, kiedy ta inwestycja mogłaby powstać.

Jacek Sutryk zapowiada, że planowany ciąg pieszo-rowerowy zostanie zrealizowany przez inwestorów ze środków prywatnych.

 


Komentarze (10)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~No wiecie co...2020-02-06 11:49:37 z adresu IP: (91.198.xxx.xxx)
Z całym szacunkiem, ale - zupełnie bezczelny komentarz prezydenta...
~wrocławianin2020-02-06 11:09:02 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Drogi z Góralskiej do Tęczowej oraz inne byłyby dawno gotowe gdyby Dutkiewicz i $utryk nie marnowali pieniędzy na stadion, kopaczy i swoje fanaberie.
~Cześć 2020-02-06 07:45:18 z adresu IP: (5.174.xxx.xxx)
Głosuję na sprawiedliwych nigdy więcej UB
~Janek2020-02-05 21:24:27 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
Za rządów PO mieliśmy wspaniałe projekty we Wrocławiu. NFM - 400mln po sprawach sądowych chyba z 600mln Stadion 1 bln Dolnośląska siec szkieletowa 150 mln DataTechno Park 200 mln EiT+ 500 mln Portal DolnySlaks 160 mln Pytanie zatem do PiS - dlaczego nikt jeszcze nie siedzi za te przewały
~JaCuś2020-02-05 14:14:55 z adresu IP: (89.151.xxx.xxx)
Rządząca we Wrocławiu totalna targowica POlszewicka nie pozwoli na realizację planów PiSowskich.
~jpis2020-02-05 20:47:32 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
~Grzegorz2020-02-05 13:42:50 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Jak najbardziej. I to w fprmie wiaduktu. Cały rejon teych węzłów i WPP jest generalnie wysoce problematyczny komunikacyjnie. Nie jest to zresztą jedyne takie miejsce. Siatka drogowa w rejonie Muchobór- Oporów kuleje, brakuje połączeń ze Strachocina, wojnowa, połaczenia Brochów, Jagodno- Wojszyce itp itd.
~Gig2020-02-05 13:20:59 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Sprawa już od 10 lat zamieciona pod dywan przez urząd miasta. Koncepcja nazywała się kiedyś Śródmiejska Trasa Południowa i ma już 20-25 lat... na wizualizacjach. Poszukajcie tego projektu na portalu polska-org. Robi niesamowite wrażenie (wiadukty, tunele), ale urzędnikom nim lepiej d..y nie zawracajcie, bo to ten sam rodzaj wrocławskiego "niedasię", co most wschodni, trasa czeska, zamknięcie obwodnicy śródmiejskiej czy dzielnica drapaczy chmur przy Powstańców. W tej kadencji najważniejsze są zwiększenie liczby publicznych kocich kuwet oraz/lub ustalanie składu nowej rady kultury Wrocławia. Biedne jest to miasto, naprawdę. :>
~Tak ale2020-02-05 12:18:01 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
To jest słuszny pomysł, ale to trzeba zrobić tak by tory które tamtędy biegną nie ucierpiały w żaden sposób jeśli idzie o przepustowość pociągów (można nawet pomyśleć o jej zwiększeniu na przyszlosc żeby 2 x nie remontować), bo Wrocław jeśli nie chce stanąć, to w przeciągu 30 lat będzie musiał zrobić sobie Kolej dojazdową z prawdziwego zdarzenia i wlasnie tamtędy będą co 20 minut musiały kursować pociągi na Dworzec Świebodzki, w przyszłości połączony tunelem z Placem Spolecznym i dalej Psim Polem oraz Brochowem. Takie sa zresztą plany Bezpartyjnych, które popieram.
~PSS2020-02-05 12:27:02 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
I nie chodzi tylko o tory z kierunku stacji Wrocław Grabiszyn, ale także o tory z kierunku stacji Wrocław Gądów (przy Magnolii), która jest obecnie nieczynna dla przewozów osobowych, ale czynna oczywiście musi kiedyś być jeśli kolej dojazdowa ma być z prawdziwego zdarzenia, a nie tak jak teraz.