Budowa nowej trasy na Nowy Dwór z niespodziankami
Maciej Sas, jk |
Utworzono: 2019-12-14 10:34 | Zmodyfikowano: 2019-12-14 10:43
fot. Krzysztof Świercz
- Nie jest to sensacyjne odkrycie, podobnych obiektów z lat 30. XX wieku jest we Wrocławiu kilkaset - mówi Stanisław Kolouszek z Wrocławskiego Stowarzyszenia Fortyfikacyjnego:
Przedstawiciele miasta podjęli decyzję, że stalowe filary podtrzymujące rozebrany wiadukt zostaną w przyszłości użyte do aranżacji terenów zielonych.
Odkrycie nie opóźniło prac budowlanych.
Komentarze (3)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Paweł2019-12-15 06:03:11 z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Odpowiedz
Poszukiwacze rozczarowani, bo okazało się, że nie jest to wejście do komory, w której stoi Złoty Pociąg :D
zgłoś do moderacji
~wrocławianin2019-12-14 20:35:35 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Budowa nowej trasy na Nowy Dwór z niespodziankami w postaci korków w zachodniej części Wrocławia. Korki z powodu budowy nowej trasy na Nowy Dwór rozrastają się na wszystkie strony. W ich wyniku już kilkakrotnie widziałem autobusy 125 jeżdżące parami.
~Jacek S. ma kota2019-12-14 14:52:10 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Opóźnienia będą, jak zaczną realizować wydzieloną trasę w świetle ulicy Rogowskiej. Nota bene, mieszkańcy ND jej nie chcą (konsultacje społeczne w MDK na Chociebuskiej), nie ma jej w planach zagospodarowania przestrzennego, ani w planach Wiesława Gomułki, który w swej nieomylności rozważał trasę tramwaju do Muchoboru Wielkiego, a nie na ulicę Rogowską.