Jeździsz koleją, masz pytania? Zadaj je! [REAKCJA24]
Marek Obszarny, |
Utworzono: 2019-08-13 11:55 | Zmodyfikowano: 2019-08-13 12:01
REAKCJA 24
prw
Wysyłanie wiadomości zostało wyłaczone, ten formularz jest już bądź jeszcze nieaktywny!
Na moderację oczekuje: 1 wiadomości
Wasze wiadomości:
Komentarze (9)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~////2020-02-17 00:27:16 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Odpowiedz
Linia tramwajowa w świetle Rogowskiej będzie dublować linię kolejową. Czy to ma sens?
zgłoś do moderacji
~Marek K.2019-09-11 12:10:25 z adresu IP: (46.76.xxx.xxx)
W Polsce wystraczy prędkość 160 km / godz. Do Warszawy dojadę w 3 godz, i bardzo dobrze.
~lampion2019-08-14 11:43:06 z adresu IP: (85.128.xxx.xxx)
Dojeżdżam codziennie do pracy pociągiem na trasie Wrocław Leśnica - Wrocław Główny. Aby dotrzeć na dworzec w Leśnicy, korzystam z autobusów komunikacji miejskiej. Poprzez zmiany rozkładów jazdy (tylko pociągów, bo autobusy jeżdżą cały rok tak samo) czasami mam pół roku, że istnieje dogodna przesiadka autobus-pociąg, a np następne pół roku muszę chodzić piechotą na dworzec, bo możliwości przesiadki nie ma.
Pytanie:
- czy jeśli na całym odcinku Wrocław-Legnica nie prowadzi się żadnych remontów torowych, to nie dało by się utrzymać jednego, stabilnego przez cały rok rozkładu jazdy? Wtedy mieszkańcy poszczególnych miejscowości/dzielnic mogliby wpłynąć na dostosowanie rozkłady autobusów to takiego rozkładu pociągów.
~marek Kramarz2019-09-07 20:04:49 z adresu IP: (5.60.xxx.xxx)
co ty malkontencie pieprzysz. Aż do Węglinca tory odremontowane. Pociągi KD mnkną
130 km / godz. i więcej nie trzeba. Wrocłąw Leśnica pięknie odremontowana tak jak inne
stacje na tej trasie. Czy ty masz oczy?
~2+2=42019-08-14 11:25:44 z adresu IP: (195.254.xxx.xxx)
Dlaczego wszystkie remonty robione są byle jak? Dworzec Smardzow Wrocławski - parodia, perony dalej sie sypią, podbitka odpada, wszystko na piasku krzywo juz sie sypie a co dopiero po pierwszej zimie, pozatym po co remontować ten dworzec skoro tory maja podkłady drewniane jak 150lat temu?
~polska..........2019-08-14 10:56:19 z adresu IP: (195.254.xxx.xxx)
Dlaczego PKP dalej używa archaicznego zasilania 3kV DC , nawet Czesi przechodzą na 25kV AC, dlaczego w polsce wszystko musi byc byle jak?
~2+2=42019-08-14 10:40:37 z adresu IP: (195.254.xxx.xxx)
Jak można ogłaszać hucznie otwarcie linii do Kudowy (art w gazetach) jak wy zamkneliście cały szlak a remont był punktowo tylko 2 mostów i tak po nich dalej pociąg się wlecze, a reszta trasy jak była zdezolowana tak jest dalej, wstydu nie macie? To samo cala linia na Międzylesie, gdzie jest drugi tor za Strzelinem? gdzie remont całej trasy, jazda tam to koszmar, niszczenie taboru KD! wstyd i hańba.
~wrocławianin2019-08-13 12:41:05 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Dlaczego w godzinach szczytu linie kolejowe i dworce kolejowe nie wspierają zakorkowanej miejskiej komunikacji we Wrocławiu. Na przykład Dworzec Nadodrze do Dworca Głównego.
~sera2019-08-14 08:07:37 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Bo ta linia jest obciążona - co 5 minut przejeżdża skład osobowy lub towarowy
Zobacz także