"Stop zwyrolom z LGBT". Patrolowali AOW z banerem przeciw LGBT. Teraz czekają ich konsekwencje

Beata Makowska, BT | Utworzono: 2019-08-06 06:47 | Zmodyfikowano: 2019-08-06 06:52
"Stop zwyrolom z LGBT". Patrolowali AOW z banerem przeciw LGBT. Teraz czekają ich konsekwencje - fot. tuwroclaw.com
fot. tuwroclaw.com

O sprawie pisał w ubiegłym tygodniu portal tuwroclaw.com. Zdjęcie samochodu przesłał portalowi jeden z mieszkańców. Po artykule Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad zareagowała natychmiast - mówi Joanna Borkowska .

- Na takie zachowanie nie ma przyzwolenia - dodaje Borkowska

Zaberd nie ma zamiaru chować głowy w piasek, oprócz konsekwencji dyscyplinarnych wobec winnych pracowników, dodatkowo spółka zobowiązała się do przeszkolenia wszystkich swoich pracowników, aby nie dochodziło do podobnych sytuacji mówi Piotr Szczecki z zarządu Zaberdu:

- Raz jeszcze przepraszamy za zaistniałą sytuację - dodaje Szczecki.

Niewykluczone, że do pomocy w szkoleniu zostaną zaproszeni przedstawiciele policji, którzy mają uczulić pracowników, które z zachowań mogą zostać zakwalifikowane jako łamanie prawa.


Komentarze (47)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~serdel2020-06-18 20:56:42 z adresu IP: (217.97.xxx.xxx)
jakie to łamanie prawa ?degeneratom i zboczeńcom nie odpuszczę tak mi dopomóż bóg
~you tube2019-08-07 16:25:11 z adresu IP: (46.169.xxx.xxx)
tak jak u nas ! cezurujemy!
~Komentarz został usunięty2019-08-07 05:45:16 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Ela2019-08-06 21:48:45 z adresu IP: (188.147.xxx.xxx)
Brawo chłopaki z Zaberdu!
~PRW2019-08-06 18:42:56 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Na Ukrainie obchodzony jest rok Bandery i nikomu to nie przeszkadza, przecież Ukraińcy tacy mili i tacy potrzebni, a Ukraina taka przyjazna Polsce... A u nas terror politycznej poprawności - wszędzie faszyści...
~sake2019-08-06 17:28:44 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Nie POpre i nie uznam LGBT nigdy.! ! ,! A radiopriomnik Wrocław BLOKUJE WYPOWIEDZI TYCH CO SA przeciw PO .SKANDAL.
~Bobo66 2019-08-07 08:36:07 z adresu IP: (83.11.xxx.xxx)
Sake. Pocałuj psa w SRAKE.
~PRDLT2019-08-06 23:48:55 z adresu IP: (89.73.xxx.xxx)
Naucz się ortografii i składni polskiej patrioto :))
~Wrocławiak2019-08-06 17:17:18 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
BRAWO PRACOWNICY. STOP DLA LGBT.POPIERAM
~Komentarz został usunięty2019-08-06 15:31:30 z adresu IP: (185.244.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~mecenas2019-08-06 15:27:27 z adresu IP: (50.254.xxx.xxx)
Skellen masz 100% racji - nikogo nie obchodzi w dzisiejszych czasach kto co robi w swojej sypjalni tu chodzi o rozwalenie rodziny i wartosci chrzesciajskich i stworzenie czlowieka na typ "sowieckiego sojuzu" ktory bedzie sie wszystkiego bal i ktorym bedzie mozna kontrolowac jak marionetka. Ludzie nie dajcie sie omamic.
~Skellen2019-08-07 10:27:41 z adresu IP: (185.246.xxx.xxx)
@Skellen do Skellen Lewacki robaczku, widzisz jak wasze kłamstwa szybko wychodzą. @mecenas jest jedną osobą, ja Skellen drugą. Gdybyś zadał sobie minimum wysiłku i porównał IP wiedziałbyś o tym, ale u was lewaków dwie cechy zazwyczaj idą w parze: głupota i lenistwo.
~Skellen do Skellen2019-08-06 23:47:18 z adresu IP: (89.73.xxx.xxx)
Pisanie komentarzy samemu do siebie, schizofrenia.
~Grzegorz2019-08-06 16:19:20 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Pitolenie o Chopinie. Chrześcijańskie wartości są takie, że człowiek ma wolną wolę. A to że chce się ją ograniczać poza ramy współistnienia społcznego, to już wymysł polityków... głównie tych nieformalnych. A co do rodziny? To już bardziej złożony temat.
~WRN2019-08-06 15:21:03 z adresu IP: (46.170.xxx.xxx)
Widzę, że panowie są również fanami kultury celtyckiej. Najwyraźniej dlatego lubią krzyże celtyckie. Przecież to dobre chłopy były i mało biły, i absolutnie nie mają nic wspólnego z neonazistami, którzy zupełnym przypadkiem też używają celtyka.
~Lech2019-08-06 14:36:59 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
To w wolnym kraju nie można własnego zdania wyrażać , w każdej gromadzie znajdzie się grupa zwyrodnialców depczących i znieważających czyjeś przekonania religijne. Chcą zaistnieć w mediach to prowokują i otrzymują to o co proszą , bo kto sieje wiatr zbiera burzę. Będziemy się bronić przed tak agresywną mniejszością . Amen.
~Piotr2019-08-06 13:28:56 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Brawo chłopaki! trzymam za Was kciuki! ha ha ha ha.. Jest wolność słowa i brawo...
~młoda2019-08-06 11:41:07 z adresu IP: (78.9.xxx.xxx)
Nie ma za co przepraszać, w końcu jest wolność słowa...
~Kocur2019-08-07 11:39:06 z adresu IP: (193.22.xxx.xxx)
Przepraszam, to miało iść do grzegorza.
~Kocur2019-08-07 11:37:17 z adresu IP: (193.22.xxx.xxx)
bodzio, a czy słyszałeś o tym, żeby ktokolwiek poniósł konsekwencje (jakiekolwiek) z powodu użycia takiego określenia?
~Grzegorz2019-08-06 13:29:38 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Że ja? A co Ci to zmieni, bohaterski anonimie?
~Bodzio2019-08-06 12:14:46 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Dlaczego się nie podpiszesz imieniem i nazwiskiem, jest wolność słowa.
~Grzegorz2019-08-06 11:49:58 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Oczywiście. Sformułowanie katolskie oszołomy to też wolność słowa?
~Sutryk ma kota2019-08-06 11:19:23 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Pracownicy wygrają przed sądem każdą sprawę. Chyba, że "zwyrole" w Polsce są pod szczególnym nadzorem.
~Kaczyński ma kota2019-08-06 12:34:01 z adresu IP: (89.73.xxx.xxx)
Największym ,,zwyrolem'' na tej stronie jesteś ty.
~Prześladowania 2019-08-06 10:57:49 z adresu IP: (46.76.xxx.xxx)
za przekonania i wolność słowa . LPGWC
~L.P.G.2019-08-06 10:38:13 z adresu IP: (83.8.xxx.xxx)
Taaa, dyscyplinarne konsekwencje. A kto im przyjdzie robić za najniższą krajową? Dlaczego nie można wyrażać swoich opinii?????? Tzn. można jeśli idą z duchem lpgt+, inne opinie to już faszyzm. Czy to lpgt+ nie jest faszyzmem?
~kovval2019-08-06 10:24:37 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Czlowiek to takie stworzenie, że musi mieć problemy. Wtedy była to komuna, teraz się okazuje, że komuna była ok. Ale te LGBT, czy to zazdrość? Powinno być LGHBT :> ? w sumie jak chcą być równi, gdy są różni. W myśl socjal demokratom, każda inność powinna być w zarodku zlikwidowana. Moim zdaniem, jak skończą się problemy społeczne z orientacją seksualną ludzie, tudzież motłoch dostanie inne hasła i stanie w obronie inny wartości. Nie ma co się martwić i tak wszyscy kiedyś umrą, a robaki i mikroorganizmy nie będą się przejmować czy jedzą geja czy prawdziwego polaka walczącego o morale rodziny.
~kovval2019-08-06 21:36:14 z adresu IP: (90.156.xxx.xxx)
Mnie bardziej brzydzą chłopaki na ołbinie, które w dzień w dzień walą wódę, a swoje gówniaki mają gdzieś. No ale znaleźliście sobie niepotrzebny cel, a prawie połowa z polaków nie uwarzą piwa za alkohol. Ryj to skręca jak idąc chodnikiem muszę unikać wysranych psich gówien, bo się władzy miasta nie chce postawić koszy na odchody, a właściciele mają za daleko. Ja swoją wrogość mam przeciw nieustanie skorumpowanej i wykorzystującej swoje przywileje władzy. No ale na ten temat przywódca nie piśnie słowem, czasem sobie któryś wpłaci kasę do Caritasu by potem odliczyć to od podatku.
~czopkizdup2019-08-06 12:06:05 z adresu IP: (185.63.xxx.xxx)
Nie chodzi o to co gdy zjedzą nas robaki, tylko żeby teraz sobie spokojnie żyć i żeby nikt ci się nie wpieprzał w życie ze swoimi odpałami (seksualnymi w tym przypadku). Odpałami OBRZYDLIWYMI, odrzucającymi...żebyś nie musiał chodzić po świecie, z ciągłym skórczem szczęki w odruchu obrzydzenia, bo wszyscy muszą uzewnętrzniać swoje odpały i jeszcze zabraniają ci się krzywić i zmieniają ci mózg, żebyś wierzył w te ich odpały jakby były normalnością. Tylko po to, żeby ONI się lepiej poczuli, nie TY. Oni są ważniejsi, to im ma się dobrze żyć, a ty męcz się z tym obrzydzeniem i chowaj po kątach.
~Pamiętam komunizm2019-08-06 10:00:56 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
To, co teraz wychodzi z różnych nor i macha flagami ma te same ciągoty i stosuje te same metody, które wymyślono i używa się przeciw społeczeństwom od 150 lat. To nie dotyczy tylko Polski. Pamiętacie określenie "zgniły zachód"? To teraz pociągnijcie nosami wokół siebie.
~Wroclawianin2019-08-06 09:48:41 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ten świat zmierza do zagłady. Nie będzie końca świata Przez asteroide. Tylko przez nas samych. Zachowujemy się źle. Skacząc sobie do gardeł z byle powodu. Napuszczani na siebie przez politykę zwolennicy pisu kontra zwolennicy po. Czy seksualność. Przykro się na to patrzy. Ale sami sobie to robimy.
~Sutryk ma kota2019-08-06 08:44:17 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Czyli "stop piratom drogowym" jest już na cenzurowanym? A co z nietrzeźwymi?
~Sutryk ma kota2019-08-06 08:41:28 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Czy "stop przestępcom", jest hasłem antypolskim? Jak w każdej grupie, tak i w LGBT są ludzie normalni i ci zwyrodniali, np. pedofile. Hasło nie jest przeciw LGBT, lecz przeciw zwyrodnialcom.
~Grzegorz2019-08-06 09:06:00 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Jassssne. Złodziej wyciągajacy pani w tramwaju portfel, chcial tam tylko dorzucić 50 zeta, bo babinka bidnie wygląda.
~Ale kabaret :-)2019-08-06 08:19:45 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
GDDKiA obrońcą siewców antykultury i demoralizatorów młodzieży. A jakby panowie z Zaberda wozili tęczę na pace, to wszystko byłoby OK?
~Skellen2019-08-06 08:18:29 z adresu IP: (185.246.xxx.xxx)
I bardzo dobrze zrobili. Jest jakąś straszną aberracją naszych chorych czasów, że ktoś chce karać ludzi za walkę z wrogą normalnemu człowiekowi ideologią. Do tej pory Polska była wolna od tej zarazy, ale jak wiać na załączonym obrazku, wolność się skończyła. Mniejszość terroryzuje większość. Tak może się stać tylko wówczas, gdy ludzie dobrej woli pozostają bierni i nie reagują na zło. Grzech zaniechania. Dla wyjaśnienia: nie mam nic do tego, co kto robi we własnej sypialni. Proszę się jednak nie łudzić. W całej tej kloace zwanej #LGBT+ nie chodzi o żadną tolerancję i prawa mniejszości. Mamy do czynienia z terrorem dewiantów sterowanych przez ich marksistowskich mocodawców, pragnących stworzyć nowego, rozbitego i pozbawionego tożsamości człowieka, którym łatwiej będzie sterować i manipulować. Takie bydło robocze, niepodskakujące i robiące, co do niego należy bez zwłoki i szemrania. Hańbą jest, że pracodawcy ulegają naciskowi tego wstrętnego lobby. Stąd już krok do tego, co było za komuny. Totalnej cenzury, represją i wykluczeniu. Tylko, że tym razem wykluczenie dotyczyć będzie normalnych, zdrowych ludzi, którzy nie godzą się na dewiacje, brewerie i zwykłą polityczną poprawność. Straszne.
~Skellen2019-08-06 10:39:41 z adresu IP: (185.246.xxx.xxx)
Btw. widzę, że zaczęła się też cenzura i usuwa się niewygodne wpisy. Cóż, zważywszy na radio jakoś mnie to specjalnie nie dziwi. Dziennikarze tej stacji z poprawności politycznej i popierania wszelkich dewiacji w imię postępu i nowoczesności zrobili sztandar... Przykre, ale prawdziwe.
~Skellen2019-08-06 10:36:08 z adresu IP: (185.246.xxx.xxx)
@PLN O moje świadectwa się nie martw. Spokojna twoja rozczochrana ;p To co napisałeś o walczących z LGBT jest wielce zabawne, ale nieprawdziwe. Ludzie związani ze środowiskami LGBT chcą adopcji dzieci. Przecież sam Rabiej objaśniał, że trzeba te sprawy załatwiać stopniowo: najpierw związki partnerskie, małżeństwa i wszystko co z tym związane, na końcu dzieci. Tylko trzeba robić to po cichu i po kolei- one thing at a time- słowa Rabieja. Tak samo było na zachodzie. Najpierw partnerstwo: dziedziczenie, odwiedziny w szpitalach etc., potem adopcja i Bóg wie co jeszcze. Także wiesz, ściemniać to możesz maluczkich na umyśle.
~PLN2019-08-06 09:45:55 z adresu IP: (89.78.xxx.xxx)
@Skellen Pisząc : " Normalne osoby homoseksualne (jeżeli można tak o nich powiedzieć) siedzą cicho" sam sobie wystawiasz świadectwo,na koniec dodam tylko że znam kilku gejów i oni mówią jasno nie chodzi o adopcje dzieci,dla nich i ich stylu życia posiadanie dziecka jest duża "komplikacją" i oni tego wcale nie chcą,to jest wymysł ludzi którzy na walce z LGBT budują swój byt polityczny. Dla gejów liczy się niezależność nie muszą żyć w związkach formalnych nie jest im to potrzebne,ale ze względów prawnych takich jak opieka nad chorym partnerem,dostęp do dokumentów medycznych,możliwość dziedziczenia majątku etc. Zostają zmuszeni do zawierania związków małżeńskich bo prawo nie daje im żadnej innej możliwości,jak Ci co się tak boją rozwiążą ten problem margines osób które będą chciał zawierać małżeństwa będzie niewielki.
~Komentarz został usunięty2019-08-06 09:27:35 z adresu IP: (185.246.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Grzegorz2019-08-06 09:04:10 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Skellen, ja wiem że wygodniej jest udawać że się nie widzi rzeczywistości i retorycznie udawać że wszystko jest cacy. Prawda jest jednak taka, że osoby o odmiennej orientacji nie żyją w świecie pozbawionhm objawów ksenofobii. Gdyby tak bylo możnaby uznać że manifestacje to tylko ich walka o prawa, których zasadność jest kontrowersyjna- małżeństwa, adopcje etc. Stary, jak ktoś pisze rzeczy obraźliwe, to nie jest to już kwestia jego praw do wyrażania poglądów.
~Stary2019-08-06 08:38:00 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Masz rację kolego, a dlaczego normalni ludzie nie mogą bez konsekwencji wyrażać swoich poglądów czy to nie jest dysryminacja.?brawo dla kolegów z patrolu
~PLN2019-08-06 08:29:26 z adresu IP: (185.135.xxx.xxx)
Straszne to jest to co piszesz,bo nic nie rozumiesz,gdybyś rzeczywiście pamiętał czasy komuny to byś wiedział że to co się teraz dzieje nie różni się specjalnie od tamtych czasów.
~szaryparafianin2019-08-06 08:03:31 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Hasło uderzające w środowiska LGBT to znak naszych czasów.l
~Grzegorz2019-08-06 13:34:13 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Odsyłam Cię do mojej odpowiedzi do Sutry ma kota. Nie grajmy głupków.
~Stary 2019-08-06 12:41:17 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Grzegorz kogo masz na myśli, bo wg mnie koledzy z patrolu napisali "zwyrodnialcy" z... bronisz ich?