Kierowców za chwilę czeka horror? Przygotowania do wyburzania estakady na pl. Społecznym
mat. prasowe UM, d |
Utworzono: 2019-06-26 11:57 | Zmodyfikowano: 2019-06-26 11:57
Wykonawca rozbiórki zachodniej estakady na pl. Społecznym przejął już teren. Rozpoczął przygotowania najpierw do budowy naziemnego lewoskrętu z centrum w kierunku mostu Pokoju, dopiero gdy będzie gotowy, zacznie prace rozbiórkowe.
Kiedy estakada zniknie, na pl. Społecznym zmieni się organizacja ruchu. - Zaplanowane są tam rozwiązania, które pozwolą na utrzymanie na porównywalnym do obecnego poziomie przejezdności skrzyżowania, ze szczególnym uwzględnieniem lewoskrętu w kierunku Most Pokoju. Na pl. Społecznym powstanie też droga rowerowa łącząca most Grunwaldzki z ul. Traugutta i Krasińskiego - informuje wrocławski magistrat.
Komentarze (75)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Szok2019-07-06 13:58:21 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Odpowiedz
Jeszcze nie syszelem, zeby skrzyżowanie kolizyjne bylo chocby przybliżone, a co tu dopiero mowic o porownywalnym do bezkolizyjnej estakady. A moze by tak przywrocic normalny ruch na ul Traugutta?? To przez nia korkuje sie cala tamta okolica. Proponuje tez wprowadzic normalne światła na AOW i autostradzie, skoro to jest takie porownywalne. Dramat.
zgłoś do moderacji
~Grzegorz2019-07-06 19:14:45 z adresu IP: (188.147.xxx.xxx)
Przed zmianą organizacji ruchu nz Traugutta dpołeczny też się korkował.
~pikuś2019-07-06 11:48:49 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
A co z obwodnicą przez Sępólno Dutkiewicz obiecał jak zostanie na 2 kadencję to obwodnicą powstanie odciążyła by śródmieście.
~Pelagia2019-07-05 23:46:37 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Jest dobrze. A PO co psuc to co jest ok.ZAJMIJCIE SIE ZIELENIA A NIE POpierdułami. Srodmiescie, Stare Miasto, Polanka, Obornicka CHCA PARKOW Z ZIELONYM PIEKNYM DRZEWOSTANEM A NIE BZDETOW.
~Jacek2019-07-05 23:36:51 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Tylko bez POdchodow deweloperow.Niech na wsiach buduja.POra na nich .Starczy BETONOWEGO MIASTA.ZAJMIJCIE SIE WIOCHAMI.TAM WAS JESZCZE NIE BYŁO WROCŁAW CZEKA NA OBIECANA NAM ZIELEN PRZEZ WŁODARZA MIASTA. A TU TISZINA !!!!!
~Stop ludzkiej głupocie!2019-07-05 11:44:55 z adresu IP: (159.205.xxx.xxx)
Nasrane świateł, światełek, przejść, przejazdów, zacinających się szlabanów, dramat i patologia. Dlaczego, jeśli już coś jakoś funkcjonuje od lat, dzisiaj przestaje pełnić swoją rolę. Podobnie jak z koszeniem trawy, że niby komary są potrzebne i pełna ekologia, a na skrzyżowaniach nic nie widać, bo trawa równa z drzewami. Dojdzie do tego, że wierchuszka nasra na środku ronda, później wydadzą ukaz, że to gówno to rzeźba sztuki wspólczesnej, a motłoch pójdzie i będzie podziwiał!
~dwr2019-07-05 10:49:29 z adresu IP: (156.17.xxx.xxx)
"które pozwolą na utrzymanie na porównywalnym do obecnego poziomie przejezdności skrzyżowania" a nie można tak żeby było bardziej przejezdne niż dotychczas? bo jeśli ma być tak samo to po co?
~Zosia2019-07-05 10:46:01 z adresu IP: (156.17.xxx.xxx)
Kiedyś estakady na społecznym miały tytuł najgorszego rozwiązania komunikacyjnego w kraju...
~Sutryk ma kota2019-07-04 09:47:05 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Być może podatek handlowy (od września) ukróci zamienianie centrum miasta w jedno wielkie centrum handlowe kosztem mieszkańców i terenów zielonych.
~geniusz2019-06-27 11:57:30 z adresu IP: (94.216.xxx.xxx)
Dobrze. Puszczanie tranzytu miedzydzielnicowego przez centrum miasta jest nieporozumieniem! Mamy AOW i od razu po otwarciu powinno sie stopniowo zamykac tego typu autostrady w centrum. Jedyne co pomoze na paraliz miasta i korki to:
- dobra KZ - nie jako uzupelnienie KI lecz kosztem KI!
- zwarta tkanka miejska - czyli miasto krotkich drog (miezskania przemieszane z uslugami, biurami) zamiast projektowanie mall-i i gigantycznych parkingow w srodmiesciu!
W koncu ktos sie za to zabral po blednej polityce ostatnich dekad!
~Raff2019-06-27 18:42:01 z adresu IP: (77.113.xxx.xxx)
Alek jesteś cymbał.
Powiedz to ludziom którym się tramwaj wykoleił 3razy w tygodniu.
POmyleniec
~Geniusz jakich mało.2019-06-27 15:15:01 z adresu IP: (46.215.xxx.xxx)
No to teraz mamy trafną politykę transportu, z dnia na dzień grzęźniemy w coraz większych korkach, wdychamy coraz więcej syfu, a ty się cieszysz, że będzie super. No to ja nie wiem, może ty o jakimś innym Wrocławiu piszesz, bo napewno nie o tym mieście wojewódzkim na Dolnym Śląsku.
~Aga2019-06-27 13:18:30 z adresu IP: (193.22.xxx.xxx)
Hmmm... Jakoś nie zauważyłam, żeby to ruch tranzytowy robił tam korki, tylko osobówki z mieszkańcami Wrocławia próbującymi dostać się do pracy. Jeśli chcesz wygonić samochody z centrum to najpierw muszą mieć sensowną alternatywę, a tej nie ma, bo zarówno Obwodnica Śródmiejska, jak i AOW są niedokończone. Oplatają tylko pół miasta. Żeby to działało to musiałby to być prawdziwy ring (jak w wielu miastach) oraz sprawny transport publiczny. Ja jestem tą szczęściarą, która akurat w tamtą stronę miasta nie musi się przemieszczać i Bogu dzięki! Współczuję wszystkim, którzy będą musieli stać w tych korkach oraz tym którzy tam mieszkają wdychania jeszcze większej ilości spalin.
~Grzegorz2019-06-27 12:41:23 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
O czym Ty piszesz? Ledwo skończyli to białe coś przy dworcu PKP. Do tego zabudowa w centrum jest dogęszczana.
~gall2019-06-27 09:27:23 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Tak się zastanawiam, dlaczego po raz kolejny ktoś wpadł na pomysł sparaliżowania ruchu w centrum naszego pięknego miasta. Dlaczego władze w pierwszej kolejności nie dokończą z takim mozołem powstającej alei wielkiej wyspy, czy obwodnicy? Zabierają się za remont tam, gdzie nie jest on najpilniejszy fundując mieszkańcom coraz to nowsze utrudnienia.
~Cygan2019-06-28 08:07:54 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Bo jak się coś dzieje, to i coś skapnie. Chcą bydowac na placu biurowce. A w naszym kochanym kraju koperty dalej są w modzie.
~Grzegorz2019-06-27 11:43:49 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Remont to przywrócenie stanu pierwotnego. Remont estakady powinien być wykonany by dotrwała do czadu zakładanej likwidacji. Postanowiono oszczędzić. Kosztem mieszkańców i podrózujących.
~Ela2019-06-27 07:34:10 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Ścieżki rowerowe są puszczone dołem praktycznie w każda stronę. Po co więc nowa ścieżka ma górze? Niczego to nie przyspieszy a zabierze kolejne pasy dla samochodów. Już nie wspomnę o inwestycji, która zrujnuje kolejny teren zielony. Może tak dla odmiany jakiś PARK zbudują?! :(
~Grzegorz2019-06-27 08:20:27 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
No jak to? Budują. Na Krzykach, między dwoma innymi, gdzie miała być droga.
~Grzegorz2019-06-27 06:11:51 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Meritum problemu nie jest burzenie estakad, choć trochę ich szkoda, bo to udane architektonicznie obiekty. Tu istotne jest że prave rozpoczynają się za wcześnie (najpierw powinna powstać opcja przejazdu na Wielką Wyspę z południa i powinna nastąpić modernizacja przeprawy w ciągu Marii Skłodowskiej), oraz to że jej finałem będzie dalsze betonowanie centrum.
Przy okazji gratuluję ścieżek na Piłsudskiego. Teraz już chyba całkiem szlag trafił szanse na powrót zieleni na tą ulicę.
~YOO2019-06-27 01:22:30 z adresu IP: (193.218.xxx.xxx)
ta estakada to taki MIS PRL-u... nie wiem jaki baran zaprojektowal to gowno ktore jest po prostu lewoskretem obenie... Bardzo dobrze ze ten syf wyburzaja bo niby co ona udroznia skoro na wyjezdzie z estakady sa swiatla i puszczaja raz tych raz tych CZYLI ZWYKLY LEWOSKRET
~OOY2019-06-27 10:43:57 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
tylko lewoskrętem? Niektórzy chyba są prawdziwymi warchlakami, tak samo jak warchlaki głową do góry nie potrafiooo.,;.
~ogolnie2019-06-27 01:17:48 z adresu IP: (193.218.xxx.xxx)
to polecam spokoj... te estakady jedynie utrudniaja ruch na spolecznym i sa totalnym idiotyzmem. te durna estakada de facto jest zwyklym lewoskretem juz obecnie. Przeciez auta z tragutta sa puszczane naprzemiennie z tymi z trasy wz...nic sie nie zmieni...i to jest najgorsze...nic sie nie zmieni. w 1 kolejnosci nalezy wyburzyc jednak ta druga ktora totalnie blokuje przejazd od strony wyszynskiego na pulaskiego i tragutta TO CO SIE TAM DZIEJE OBEcNIE TO JAKAS WOJNA tych co proboja wyjechac od mostu pokoju Z LUDZMI Z ESTAKADY BLOKUJACYMI CALY LEWY PAS ZOSTAJACY PUSTY i robiac totalna blokade calego placu...WYBURZYC TO GOWNO JAK NAJSZYBCIEJ...
~Grzegorz2019-06-27 12:39:29 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Jak się myśli stohac w korku może sie tak wydawać. Problem w tym że ta perspektywa marna jest i wielu rzeczy można nie zauważyć. Natężenia ruchu w poszczególnych kierunkach, ilości tras, torós tramwajoeych. Te łącznice są obecnie potrzebne. Ta którą wyburzają zdecydowanie mniej, ale jednak. Druga zaś jest nieodzowna.
~hahahaha2019-06-27 01:05:30 z adresu IP: (193.218.xxx.xxx)
pl spoleczny i jego przejezdnosc to wrecz symbol debilizmu polityki komunikayjnej tego miasta... jesli ma tak pozostac to swiadczy tylko o tym ze oni albo nas nienawidza albo sa debilami
~Wrocławianin.2019-06-27 04:09:23 z adresu IP: (46.215.xxx.xxx)
Przestań ludziom durnotę wciskać, to że ty w to wierzych, nie znaczy, że wszyscy muszą. Po rozebraniu estakady syf będzie jeszcze większy niż jest i wasze wspaniałe projekty w niczym nie pomogą.
~Eeeeeeyyu2019-06-26 22:24:55 z adresu IP: (92.3.xxx.xxx)
Mam takie pytanie. Skoro źle się dzieje. Miastem rządzi człowiek który na to stanowisko się nie nadaje tak? To pytanie zasadnicze. Kto tego prezydenta wybrał? Jacy wyborcy? A może to jest tak, jacy wyborcy taki prezydent?
~Jak1 2019-07-02 12:45:40 z adresu IP: (59.102.xxx.xxx)
Ci co tak dobitnie mówią o motlochu to chyba sami arystokraci, muszę pogratulować Polakom takiej "wspaniałej arystokracji" - beznadzieja!
~Wkurzony na motłoch. 2019-06-27 04:14:59 z adresu IP: (46.215.xxx.xxx)
Masz rację, jacy wyborcy taki prezydent. Motłoch wybrał, bo motłoch nie myśli tylko się boi. Motłoch łatwo wystraszyć i część motłochu bała się PiSów, adruga strona bała się PO. Motłoch bojący się PiSu był w większości i "wylansował" nowego-starego prezydenta. Więc mamy "misia na miarę naszych możliwości"...
~Eeee2019-06-27 01:03:50 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Odpowiadam: Raczej nie pisowsko-pseudokatolski tumański, sprzedajny motłoch
~ewa2019-06-26 20:12:31 z adresu IP: (217.99.xxx.xxx)
czy ktoś widział już propozycje zabudowy pl.społecznego pojawią si,ę tam gigantyczne bunkry betonowe zaprojektowane przez światowych projektantów? wygląda to tragicznie .A na całym śwqiecie własnie budują estakady aby było trochę przestrzeni i rozładowany ruch.Popieram jazdę rowerem po miescie ale zawężanie do minimum jezdni nie zmniejszy ilości aut tylko zwiększy kolejne korki.To piękne miasto zaczyna tracić na wyglądzie przez nietrafione inwestycje szkoda.
~Grzegorz2019-07-07 10:30:58 z adresu IP: (188.147.xxx.xxx)
Chłopie. Najpierw się zapewnia transport zbiorowy i drogę przejazdu dla tych co nim nie mogą podróżować, a potem ogranicza się indywidualny. Już drugi raz powtarzasz to samo popierasz działania miasta w zakresie ograniczania ruchu samochodów, mimo że miast nie ma skónczonej ani jednej z dwóch obwodni i do ukończenia ich jeszcze bardzo daleka, a transport publiczny wciąż niedoinwestowany i ma kupę bolaczek. Na dokładkę urzędy nadal są głównie w centrum. Tam też powstają galerie handlowe. Skończ wypisywać farmazony. Kopenhaga czy Wiedeń prowadzą w tym wzgledzid spójną politykę. Wrocław pozoruje. Na dodatek Plac Społeczny śmierdzi na kilometr walką o działki a nie zmianami w polityce transportowej.
~Inwestują w KZ i rowery2019-06-28 20:40:39 z adresu IP: (178.37.xxx.xxx)
Co ty kobieto wypisujesz. Udajesz że wiesz lepiej jak projektować miasto niż urbaniści. Nadmierny ruch samochodowy należy rugować z centrum na obwodnicę. Autostradę w-z należy zlikwidować bo tranzyt międzydzielnicowy nie może polegać na kryzowaniu się na Starym Mieście wszystkich tras po mieście przecinających starówkę na wszystkich kierunkach.Nie da się zapewnić właściwego transportu autami indywidualnymi skro mamy za dużo aut tzn 2 razy więcej niż w Belinie i 3 razy więcej niż w Kopenhadze. Błędna polityka miasta inwestowania w KI doprowadziła do tego ze w mieście brakuje spójnego systemu tras rowerowych a transport zbiorowy kuleje np. z powodu tragicznego stanu torowisk.Węzły i ślimaki są dobre na autostradach ale nie tuz obok fosy okalającej starówkę.Żaden ślimak nie rozładuje ruchu tylko przeniesie korki na następne skrzyżowanie.Pozorna oszczędność czasu na jednym skrzyżowaniu skutkuje że taka trasa skumuluje duży ruch i traci się na wszystkich innych światłach.Nikogo nie dziwi, że największe korki są na najszerszej drodze w mieście czyli obwodnicy śródmiejskiej.Po oddaniu mostu Wschodniego tranzyt międzydzielnicowy przez most Grunwaldzki musi być dławiony na wszystkie sposoby.Priorytetowy kierunek ze wergeldu na brak przepraw na kierunku Pn-Pd będzie miała ulica Pułaskiego naprowadzająca na tunel.Co do projektu zabudowy sienie wypowiadał bo był konkurs i wiele pracowni do niego stanęło. Pl. Społeczny to była zbrodnia na tkance miejskiej ale konieczna wobec ruchu na trasie w-z.Czas to naprawić.Spóźnienie wynika z wielu powodów np.zadłużenie miasta czy opóźnianiu budowy mostu Wschodniego.Zwężanie jezdni nie zwiększa korków tylko uspokaja ruch czyli zmniejsza ilosć stłuczek a przez to zmniejsza korki. Jezdni się nie zwęża (choć na zachodzie zwężają) tylko maluje pasy rowerowe. Dzięki temu przyśpiesza ruch po pasach dla aut bo auta nie jadą za rowerami.Priorytetem jest bezpieczeństwo, bo ludzie nie mogą ginąc tylko dlatego że komuś się spieszyło lub nie patrzył przed auto. To piękne miast straciło kiedyś na wyglądzie przez wyrąbanie autostrad dla aut bo komuna chciała dogonić zachód pod względem ilości aut bo drogie auta to był dowód na to że socjalizm jest gorszy od kapitalizmu.Ostatnio są artykuły o zabetonowaniu miast i szczególnie się wskazuje Wroclaw.Dostaliśmy w spadku po Niemcach wspaniale rozbudowana kolej i siec tramwajów którą ma niewiele miast w Polsce.Teraz UE dotacjami chce nas skłonić abyśmy naprawili to co zepsuliśmy. Myślenie o autach w Polsce przypomina to w Rosji .Podobnie jest z wypadkowością i agresją na drodze.
Dla sporej grupy osób auto jest uzależnieniem podobnym do tego jakie czyni alkohol czy narkotyki, seksoholizm, uzależnienie od internetu itd.Ten boom na auta i pchnie się nim do centrum spowodował że władze przestały kreować czym mieszkańcy podróżują.Teraz będzie trudno przełamać przyzwyczajenia.Właśnie SM zmieniła sposób działania i skończy się nielegalne parkowania a to zmniejszy trochę korki.Dzięki temu będzie miało sens naprawienie zajeżdżonych trawników i zniszczonych chodników.Mieszkance pozbyli się już 20% aut.Teraz trzeba ograniczyć wjazd do miasta 240.000 aut spoza miasta
~Wrocławianin2019-06-26 23:09:56 z adresu IP: (195.136.xxx.xxx)
Przepraszam, gdzie "na całym świecie właśnie budują estakady"? Trochę zdeaktualizowana informacja. Co najmniej o 40 lat. Trendy w urbanistyce i regulowaniu ruchu samochodowego są dziś na świecie całkowicie odwrotne.
~Kapi2019-06-26 20:03:16 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Słuszna inwestycja, poruszanie się komunikacją miejską tam to lipa
~Mitko2019-06-26 19:58:29 z adresu IP: (83.8.xxx.xxx)
Banda idiotów rządzi Wrocławiem od czasów upadku komuny. Zamiast coś robić dla udrożnienia ruchu w mieście, co jest priorytetem, stawiają słupki na chodnikach aby nie daj Boże ktoś tam zaparkował. W ten sposób ograniczają ruch, zamiast właśnie budować estakady i wielopoziomowe skrzyżowania. Kręcą polityczne lody typu stalica kultury, komu to potrzebne było na co dzień. Poszła kasa, a w mieście bajzel, kocie łby na drogach i parkingi dla aut elektrycznych, których nigdy w Polsce nie będzie prze najbliższe 50 lat !
~luz2019-06-26 21:15:02 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
ciekawe po co powtarzać błędy które popełniano już w innych miejscach na świecie. Udrożnianie ruchu w nieskończoność przez poszerzanie dróg nie przynosi zamierzonego efektu, wręcz przeciwnie. Zachęca tylko do przesiadania się w samochód. A plac Społeczny tylko się prosi o rozwiązania dla pieszych i rowerzystów. Miasto dla ludzi, nie dla maszyn
~Ślązak2019-06-26 19:48:23 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Kierowcy to horror. Codziennie korkują całe miasto.
~Gość2019-06-26 19:33:41 z adresu IP: (89.174.xxx.xxx)
Aktywiści!!!!! Dlaczego nie reagujecie ? Wstrzymajcie to !!!!!!
~rabieg2019-06-26 18:27:27 z adresu IP: (188.121.xxx.xxx)
Teraz we Wrocławiu rządzą deweloperzy. Każdy możliwy plac zabetonowany.
Podobno Sutryk sobie nie radzi.
~wrocławianin2019-06-26 18:25:22 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Błąd Sutryka przejdzie do historii Wrocławia w Wikipedii. Opis tego błędu: Wyburzenie estakad na placu Społecznym.
~Obserwator2019-06-27 16:17:01 z adresu IP: (31.159.xxx.xxx)
A czy przypadkiem nie jest tak, że plany wyburzenia estakad były klepnięte jeszcze przez poprzedniego prezydenta, który narobił tyle wałków ile się dało, chociażby stadion miejski???? Nie zapominajcie, że takie inwestycje planowane są dużo dużo wcześniej i klepniete, tak żeby każdy miał „portfelowe” profity a mieszkańcy niech się męczą....
~Alex2019-06-27 13:38:36 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Wybierajcie tak dalej to teraz macie
~Zccvv2019-06-26 18:23:36 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Powstaną ścieżki rowerowe i apartamentowce. No miodzio.
~irka12019-06-26 18:12:04 z adresu IP: (188.121.xxx.xxx)
Najważniejsza ścieszka rowerowa
~Pieszy2019-06-26 18:23:47 z adresu IP: (159.205.xxx.xxx)
To może tylko ona i nic więcej
~Zatwardzenie2019-06-26 18:04:04 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
w magistracie wrocławskim jest na poziomie natychmiastowego leczenia lewatywą. Ale tak to jest, jak decyzje podejmują działacze partyjni (taki nad zawód) POprawni POlitycznie , a nie urbaniści i specjaliści od przepustowości komunikacyjnej. Centrum Wrocławia we wszystkich kierunkach zostanie raz na zawsze zaczopowane. Pomysł z bliźniaczym mostem Grunwaldzkim był najlepszym rozwiązaniem, ale nie przeszedł bo wyliczył go człowiek fachowiec w temacie a nie ćwok z kumitetu..
~Metro662019-06-26 18:00:30 z adresu IP: (159.205.xxx.xxx)
Gdyby to Niemcy wybudowali w 1930 to oczywiście zburzyć nie wolno .
~he ha 2019-06-26 17:56:13 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
i takim sposobem w kolejnych wyborach samorządowych wygra we wrocławiu PIS. Niestety sutryk i banda kolesi drenuje kasę wydając ją na pierdoły, zamiast na celowe inwestycje drogowe we wrocławiu. Dodam, ze są we wrocławiu ulice nie remontowane od wojny - wstyd panie sytryk !!!!
~Przemo2019-07-06 11:40:09 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Nie wina sutryka tylko Dudkiewicza.!!! On spieprzył to miasto.
~Grześ2019-06-26 18:35:55 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Racja. Potwierdzam
~Marek2019-06-26 17:11:09 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
To jedyne najlepsze wśród wszystkich złych wrocławskich rozwiązań zostanie unicestwione w imię POtrzeb developerów. Było źle, a będzie jeszcze gorzej. Choroba Wrocławska zaczęła się od Z, później D i teraz S....
~co niby te debilne 2019-06-27 01:20:22 z adresu IP: (193.218.xxx.xxx)
estakady poprawiaja???? bo ja widze ze ta zasrana estakada blokuje caly plac spoleczny i lewy pas dla osob jadacych do tragutta od str mostu pokoju...a to co ja wyburzaja jest PO PROSTU LEWOSKRETEM WIEC SYMBOLEM IDIOTYZMU PRL...
~Stolec2019-06-26 17:06:20 z adresu IP: (195.210.xxx.xxx)
Co za gamoń to wymyślił brak słów, ręce opadają, z ludzi robią idiotów będzie jedno wielkie gówno na czas wakacji może jakoś przejedziemy ale wrzesień czarno to widzę. Haha
~******2019-06-26 16:18:49 z adresu IP: (194.54.xxx.xxx)
Dzisiaj o 14 przejechałem z Krupniczej na Długosza w ciągu 10 min, po tej "przeróbce" pewnie będę stał dłużej w korku żeby przejechać to jedno skrzyżowanie.
~******2019-06-28 11:49:15 z adresu IP: (194.54.xxx.xxx)
do Achim _ jak bym woził tyko swoją d..ę to ewentualnie mógłbym przejechać się śmierdzącym i brudnym tramwajem, niestety w samochodzie mam stertę sprzętu którym pracuję i takich ludzi jest bardzo wielu w tych korkach. Komunikacja miejska powinna być obowiązkowa dla pracowników magistratu łącznie z prezydentem, a parkingi przy urzędach dla petentów, może wtedy by się coś w tym temacie zmieniło.
~Krzysiek2019-06-26 21:30:36 z adresu IP: (178.36.xxx.xxx)
Achim, a co powiesz o ludziach którzy pracują pod Wrocławiem, a mieszkają w centrum i muszą dojeżdżać samochodem. Nie znasz sytuacji to się nie wypowiadaj. Nie zawsze da się komunikacją.
~Achim2019-06-26 19:51:53 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
To się przesiądź do tramwaju. Wrocław to miasto, a nie wieś by po nim samochodem jeździć.
~marek2019-06-26 15:29:12 z adresu IP: (217.153.xxx.xxx)
Pewnie ten sam projektant co zrobił bus pas na Traugutta :)
~fakt2019-06-26 15:14:56 z adresu IP: (217.97.xxx.xxx)
Czy wszystko co Polacy po wojnie zbudowali trzeba zniszczyć? Jakoś poniemieckie mosty sie remontuje a Polskie sie wyburza?
~ugh2019-06-26 16:25:21 z adresu IP: (89.73.xxx.xxx)
pewnie dlatego remontowany był Most Pokoju
~Grzegorz2019-06-26 15:53:41 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Taki z Ciebie Borusiku ekspert jak ze mnie tancerz.
~borusik2019-06-26 15:33:42 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Polskie się wyburza bo są do d... Ten o którym mowa był już ratowany przed zawaleniem i nie tylko ten.
~Rozbawiony2019-06-26 13:56:31 z adresu IP: (131.228.xxx.xxx)
Już teraz jest tam często problem, estakady są dużym ułatwieniem... Projektodawcy chyba mają w głowach siano... Przecież po ich likwidacji będzie gorzej i to dużo.
~Wrocławianin.2019-06-26 14:50:23 z adresu IP: (159.205.xxx.xxx)
Mam wrażenie, że projektanci, lekarze, pielęgniarki, kierowcy, architekci, wszyscy najlepsi wyjechali z tego kraju, została tu tylko garstka fachowców. Giną oni w tłumie wykształconych tumanów, których chęć zarobienia kilku "jagiełłów" ciągnie jak muchę do gówna. Mamy później takie decyzje jak ta o wyburzeniu estakady, albo wiecznie "wyskakujące" z szyn tramwaje, ścieżki rowerowe ze zwężonych pasów ruchu, którymi strach się poruszać tak rowerem jak i autem osobowym, nie wspomnę już o autobusach. Zastanawiam się, dzie są wszystkie instytucje odpowiedzialne za kontrolowanie wybujałej fantazji urzędniczych umysłów. Tutaj też jest zasada ręka rękę myje?
~kovval2019-06-26 13:35:36 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
dokładnie co komu szkodziła ta estakada? Dobrze, że mam rower no i moja fraszka staje się coraz bardziej prawdziwa. Lepiej w szambie kraulem pływać, niż przez Wrocław autem ..."
~Wkurzony na motłoch. 2019-06-26 13:29:29 z adresu IP: (46.215.xxx.xxx)
Co komu przeszkadzała ta estakada, pewnie już jakiś deweloper dał w łapę, bo mu się teren spodobał, teraz dopiero zacznie się armagedon.
~Grzegorz2019-06-26 13:27:16 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Czy czeka? Przecież Plac Społeczny to już katastrofa.
~aaerial2019-06-26 13:13:36 z adresu IP: (195.182.xxx.xxx)
ok, czyli jednak rower trzeba będzie kupić wcześniej niż planowałam.
~Oki2019-06-26 14:32:32 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Jak można nie mieć roweru? Przecież rower najpóźniej dostaje się na pierwszą komunię. Później się go tylko wymienia na większy...
~Zirytowany 2019-06-26 13:09:21 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Ale po co?!!!!!!!
~Wrocław nieoczywisty2019-06-26 12:57:16 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Zobacz co o tym myśli nasz ekspert https://youtu.be/7gyyIYgTfSs
???????????? ????????????????
~Olo2019-06-26 12:23:14 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Jak słyszę powownywalne to odrazu wiem że będzie lipa
~szymanez2019-06-26 16:49:51 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
To samo pomyślałem. Przecież porównać można wszystko ze wszystkim np. 35 stopni w cieniu z pięcioma.
~Yxz2019-06-26 15:25:02 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Porównywalny,bo w korku będzie sie stac TYLKO 40 minut dłużej ????????hah
Zobacz także