Spore utrudnienia dla pasażerów komunikacji miejskiej we Wrocławiu
fot. archiwum radiowroclaw.pl
Wszystko przez szyny na skrzyżowaniu Hallera i Grabiszyńskiej przez które przebiega ścieżka rowerowa. Przejazd wykonany został jednak źle i trzeba go poprawić.
- Tory nie są odpowiednio ustabilizowane, więc poruszanie się w tym miejscu może być niebezpieczne - mówi rzecznik Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta, Ewa Mazur.
Prac nie można było wykonać od razu ze względu na mrozy. - Teraz temperatury już na to pozwalają - tłumaczy Ewa Mazur.
Prace prowadzone będą wyłącznie na torowisku, nie utrudni to ruchu samochodowego. Utrudnienia zakończą się w niedzielę wieczorem i będą dotyczyły jedynie tramwajów.
Komentarze (5)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Paździerz2019-04-05 19:03:43 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Odpowiedz
Tramwaj... archaiczna technologia o gigantycznym śladzie węglowym.... Wystarczyłby sensowny metrobus na wydzielonych pasach (elektryczny, hybrydowy, na gaz).
A tak bezsensowne tramwaje wypadające z szyn i stojące w tramwajowych korkach, powybijana kostka na łukach i skrzyżowaniach, wyłupany asfalt - wystarczy popatrzeć na środek tzw. placu Dominikańskiego albo skrzyżowanie Piłsudskiego z Kołłątajem.
No ale byle autobus nie pasował do gigantomanii Dutkiewicza... Tak samo jak hybrydowe autobusy z Volvo - po co kupować jak można spalinowe Mercedesy z trującym Dieslem...
zgłoś do moderacji
~Grzegorz2019-04-06 15:15:16 z adresu IP: (188.147.xxx.xxx)
Przytocz obliczenia. Nie będę szukał tego na oślep. Co do zasady niewiele powinno to zmienić. Oporytoczenia i tak będą istotnie wyższe. Poza tym zawsze pozostaje kwestia utrzymaniz infrastruktury. Szynową jest łatwiej.
~Postęp2019-04-05 20:56:35 z adresu IP: (217.97.xxx.xxx)
"The transit system uses rubber wheels on a plastic core : Trains without track"
~Grzegorz2019-04-05 20:24:35 z adresu IP: (188.147.xxx.xxx)
Stek bzdur. Transport szynowy wymaga mniej nakładów energii niż na kołach ogumionych.
~koleiny2019-04-05 16:02:07 z adresu IP: (217.97.xxx.xxx)
A czy przejazd będzie z plyt gumowych?
Zobacz także