Dwie Racje: Prezes Kolei Dolnośląskich straci stanowisko? Co dalej ze wschodnią obwodnicą?
Patryk Wild i Piotr Uhle (fot. Radio Wrocław)
W programie także pytania m.in. o nowe wyzwania dla naszego regionu na 2019 rok i przyszłość Wschodniej Obwodnicy Wrocławia.
POSŁUCHAJ DWÓCH RACJI:
Komentarze (14)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Janusz2019-01-04 17:15:51 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Odpowiedz
Były już prezes Rachwalski wykazał się wyjątkową arogancją do pracowników. Nowy nie będzie pewnie lepszym prezesem. Za to ludzie cieszą się z aroganckiego potraktowania Rachwalskiego w tym momencie. Karma wróciła.
zgłoś do moderacji
~xxx22019-01-04 10:02:40 z adresu IP: (80.253.xxx.xxx)
W panstwowych firmach nie liczy sie dobra praca a tylko polityka.
~Grzegorz2019-01-04 09:51:01 z adresu IP: (188.147.xxx.xxx)
W temacie KD mamy ewidentne przedkładanie interesu stronnictw politycznych nad interes społeczny. Wszystko. Niby nic nowego, ale zwracam uwagę tym, co twierdzą że mamy z obecną ekipą rządzącą jakąś poprawę jakościową w tym względzie.
~Grzegorz2019-01-06 20:54:57 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Za te głodowe stawki o których mowa poniżej? Przypomniałeś sobie jakieś argumenty, czy nadal trzyma Cię szok po przejęzyczeniu.
~Janusz2019-01-04 17:26:28 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Politycznych nad prywatne. Nawet na konduktorów Rachwalski pościągał przyjaciół.
~skandal2019-01-04 08:16:36 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Panie Wild, jestem zaskoczona optymizmem Pana co do budowy Wschodniej Obwodnicy Wrocławia. Oba odcinki miały zostać wybudowane do 2017. Mamy 2019. Co z dyrektorem czekamy na konkrety.
~kierowca2019-01-04 10:19:14 z adresu IP: (212.160.xxx.xxx)
Pierwotnie CAŁA WOW miała być ukończona do Euro 2012
~KPK2019-01-04 07:37:23 z adresu IP: (156.17.xxx.xxx)
KD na trasie Oleśnica - Wrocław to porażka. Od nowego rozkładu jazdy pociągów KD przejęły od Przewozów Regionalnych połączenie o 6.10. Pociąg od miesiąca się spóźnia albo nie przyjeżdża. Styl w jakim konduktorzy sprawdzają bilety też jest okropny. Oni po prostu szukają osób z nieważnym biletem albo bez biletu. Wygląda to jak łapanka. KD nas lekceważy. Z serdecznymi pozdrowieniami dla punktualnych Przewozów Regionalnych i tamtejszej serdecznej obsługi konduktorskiej pasażerowie
~Janusz2019-01-04 17:22:56 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Nic dziwnego. Zarabiają 3000 brutto, od 1,5 do 2000 mniej niż konduktorzy z innych firm. Pracują więcej niż inni, od 8 do 12 godzin w zatłoczonych pociągach z przerwami po 5 minut. Prezes śmieje się im w twarz, chołubi fascynatów kolejowych a załodze tylko umie mówić pracujecie w super firmie i dać 70 (słownie siedemdziesiąt) złotych na świętach. Tak samo ma zaplecze serwisowe. Takie traktowanie musi się odbić na kliencie. Najgorsza obsługa w liniach lotniczych czy autobusach też jest w firmach słabo opłacanych. Zasada jest prosta, za dziadowskie pieniądze nikt sensowny do pracy nie przyjdzie a ci przyjmowani z ulicy jak leci reprezentują bardzo różny poziom.
~Rudy że stadionu2019-01-03 20:40:06 z adresu IP: (188.147.xxx.xxx)
Uhle czy Jaros to twój kumpel?
~nareszcie2019-01-03 20:39:18 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Kolej na Dolnym Śląsku rozwijała się i przed Rachwalskim, będzie się rozwijać po Rachwalskim. Na kadencję Rachwalskiego przypadł niesamowity rozwój, ale ten rozwój to zasługa w dużej mierze Zarządu Województwa. Wychowywanie sobie pijarowych ewangelistów wśród miłośników kolei i świata kultury to nie rozwój.
~Pkb2019-01-03 20:20:47 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Drobna informacja - obecnego dyrektora zarządu dróg już kiedyś powołał Wild, jak był w zarządzie. Teraz facet znowu wrócił, a obwodnicy dalej nie ma...
~tomek2019-01-03 19:40:30 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
Widać, że PiS opowiada o opozycji totalnej patrz Nowoczesna ale jakoś politycy tej partii nie mają problemów z zapraszaniem ich do mediów
~Matek2019-01-03 19:35:18 z adresu IP: (93.181.xxx.xxx)
Osobiście jestem zadowolony z drogi jaką obrały KD za kadencji obecnego Prezesa. Kolej zaczęła się rozwijać, bije rekordy frekwencyjne w porównaniu do innych przewoźników samorządowych. Dymisja jest zagrywką najpewniej polityczną. Szkoda, że rozgrywki bezpartyjnych i pisu odbywają się kosztem klientów KD. Boję się, że rozwój kolei na Dolnym Śląsku i we Wrocławiu (co do SKM we Wrocławiu to po dzisiaj widzimy, że jest to absolutnie niezbędne) zahamuje.
Zobacz także