ZUS wysłał rentę na nieistniejące od 8 lat konto
(fot. Pixabay)
Kobieta podkreśla, że w ZUS usłyszała, ze nie może dostać tych pieniędzy od razu, bo są terminy, w których Zakład Ubezpieczeń Społecznych wysyła paczki przelewów.
- Ja nie chcę odsetek, chcę swoją rentę w terminie - mówi pokrzywdzona:
Iwona Kowalska, rzeczniczka ZUS mówi, że do błędu doszło w ZUS, gdzie dawne konto klientki pojawiło się w systemie, choć nie powinno.
Jak mówi może tylko przeprosić klientkę Zakładu. Zostaną też wdrożone procedury które mają zapobiec podobnym przypadkom w przyszłości.
POSŁUCHAJ:
Komentarze (1)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~niezusowiec2018-07-26 13:23:48 z adresu IP: (193.239.xxx.xxx)
Odpowiedz
A, może ZUS liczył po cichu,że klientka już się nigdy nie odezwie i pieniazki pojda ( wiadomo gdzie).
Dokąd świadczeniobiorcy ,będą upominać się ( naprawiac bledy urzednikow ) o swoje marne świadczenia. Pracownica / pracownik nie dopuści do pomyłki ,aby swojego wynagrodzenia nie otrzymał w ustalonym terminie,mało tego, to pewnie jeszcze jakas premia wpadnie. ZUS-owcy,szanujcie zdrowie swoich podatników.
Czas najwyższy aby urzędnicy ponosili stosowne kary finansowe za swoja niekompetentność.
zgłoś do moderacji
Zobacz także