Tramwaj na Ołtaszyn? Jest osiem propozycji

Radio Wrocław | Utworzono: 2017-09-11 18:50 | Zmodyfikowano: 2017-09-11 18:38
Tramwaj na Ołtaszyn? Jest osiem propozycji - fot. wroclaw.pl
fot. wroclaw.pl

Dziś rozpoczęły się konsultacje społeczne na temat nowego połączenia. Po pierwszych rozmowach z mieszkańcami wyznaczono proponowane trasy linii tramwajowej.

Sześć z przestawionych rozwiązań to pomysły mieszkańców Ołtaszyna, dwa kolejne warianty opracowali eksperci w zakresie transportu publicznego.

- Tramwaj już jakiś czas temu został zaplanowany. W sumie zebrano osiem wariantów. One w większości rozpoczynają się od pętli przy Parku Południowym i w różny sposób bądź to od strony Ołtaszyna lub Wojszyc kończy się na planowanej pętli przy ulicy Zwycięskiej - mówi Krzysztof Ziental z Biura Partycypacji Społecznej:

Ostateczna trasa zostanie wybrana po kolejnych konsultacjach i warsztatach z mieszkańcami i ekspertami od transportu. Swoje uwagi można zgłaszać do 2 października.


Komentarze (4)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~rrr2018-09-23 19:19:31 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Masakra z tym wariantem pośród zieleni czyli 1. Spaceruję tam jest pięknie dziko można wypocząć i co będzie tam jechał tramwaj. O nie !!!! Tragedia nie można do tego dopuścić
~YZX2018-02-09 19:03:01 z adresu IP: (213.138.xxx.xxx)
Tak jak pętla tramwajowa na Gaju to wielkie nieporozumienie. Zabrakło 600 metrów torów i spokojnie dojeżdżałby tramwaj do Szpitala na Borowskiej. Tylko jak zwykle zabrakło odrobiny wyobraźni.
~krz2017-09-12 10:43:19 z adresu IP: (87.105.xxx.xxx)
Najlepiej wybrać taki wariant, który pozwoliłby na dalsze przedłużenie trasy na Jagodno i inne dalsze osiedla. Ciągle tylko jakieś krótkie ogryzki robimy, a za komuny potrafili machnąć długą linię aż do Leśnicy.
~Ołtaszyn2017-09-12 07:26:18 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Lepiej już dziś napiszcie na który wariant zgodzili się mieszkańcy Agrestowej i który będzie najbardziej pasował inwestorowi ze Zwycięskiej - biura będą się lepiej sprzedawać, bez komunikacji miejskiej nikt tam rano nie dojedzie, w tych korkach na czas do pracy? Po co mamić ludzi "konsultacjami"? Będzie tak jak z pętlą 127 - to połączenie nie sprawdza się, bo i tak autobus stoi w gigantycznym korku - to teraz trzeba szybko tam doprowadzić tramwaj - wbrew propagandzie nie jedzie na Ołtaszyn - to są ciągle Partynice!!!