Po interwencji Radia Wrocław, urządzenia na przejeździe w Oleśnicy są już sprawne
W kwietniu tego roku, po 14 latach odkąd zamknięto ten kolejowy szlak, zarządca zainwestował 21 mln złotych w remont torów, trakcji, szlabanów i sygnalizacji świetlnej. Nikt ich jednak nie podłączył. Po 3 tygodniach od emisji naszego materiału PKP PLK uzyskało wszystkie potrzebne pozwolenia i włączyło prąd, cieszą się mieszkańcy:
-No to trwało jak długo?
-Pół roku.
-Inwestycja niby ukończona, a ten przejazd w zasadzie był nie czynny. Wszyscy za głowę się łapali o co chodzi. Dopiero interwencja Radia Wrocław spowodowała, że ktoś tam sobie pomyślał, że czas już najwyższy żeby to uruchomić.
Radości nie ukrywają też kolejarze:
Do tej pory, pociągi towarowe, które zbliżały się do przejazdu w Oleśnicy, musiały zatrzymywać się przed ulicą. Wtedy z wagonu wysiadał kolejarz, wstrzymywał ruch samochodów i pociąg mógł ruszyć dalej. Remont tej linii ukończono w kwietniu tego roku. Trzeba było wydać 21 mln złotych, by przywrócić do życia nieczynne od 14 lat tory, prowadzące z Oleśnicy do Kępna.
Czytaj też:
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.