Marszałkowi województwa nie podoba się tęczowy miś jako logo regionu (Posłuchaj)
Sylwia Jurgiel |
Utworzono: 2008-05-12 17:33 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
(Za stroną www.turystyka.dolnyslask.pl)
"Dolny Śląsk jest super", ale nie do końca. Władze regionu podsumowują roczną kampanię promocyjną Dolnego Śląska. Wydano na nią ponad 9 mln zł i są wątpliwości co do jej efektów.
Posłuchaj relacji Radia Wrocław:
W całym kraju zawisły billboardy reklamujące region, a w telewizji można było oglądać reklamę m.in. z Moniką Richardson. Są jednak zastrzeżenia co do loga, czyli misia ślężańskiego i hasła reklamowego. Marszałek województwa Marek Łapiński zapowiada weryfikację działań promocyjnych regionu.
Zapytani przez nas dziennikarze - Maciej Nowaczyk z "Gazety Wyborczej Wrocław" i Jarosław Kałucki z "Rzeczpospolitej" - nie zostawiają suchej nitki na tej kampanii.
Dźwięki
Komentarze (0)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.