Zobacz nową Renomę
Najsłynniejszy dom towarowy Wrocławia powiększy się nie tylko o nowe skrzydło od strony ul. Czystej, ale i o nowych najemców.
Rewitalizacja starego budynku i budowa nowej części właśnie dobiega końca.
Otwarty w 1930 roku, nowoczesny dom handlowy Wertheim od zawsze budził powszechny podziw, nie tylko ze względu na swoją wielkość, ale również ze względu na jakość towarów, które oferował. Przez lata, także powojenne, utożsamiany z szerokim i atrakcyjnym asortymentem, przetrwał w świadomości wrocławian jako miejsce oferujące towar, którego nie można było znaleźć gdzie indziej.
Nowa Renoma poprzez staranny dobór najemców oraz stylową, a zarazem nowoczesną aranżację wnętrz handlowych, będzie kontynuować tradycję nowoczesnego handlu, oferując przy tym szeroki asortyment towarów. - Wśród marek, które będą obecne w Renomie, pojawią się m.in. Intimissimi, Kazar, Levis, River Island, Tatuum, Triumph czy Zara. W sumie, na pięciu kondygnacjach w obu połączonych skrzydłach budynku, znajdzie się ponad 120 sklepów i butików - informuje Izabela Strączek z PR Time.
Niewątpliwą atrakcją będzie część restauracyjna na trzecim piętrze, ulokowana przy przeszklonej elewacji - wrocławianie i turyści będą mogli oglądać imponującą panoramę Starego Miasta. Kawiarnie znajdą się na wszystkich piętrach galerii.
Nowa RENOMA w liczbach
Powierzchnia całkowita obiektu - 99 500 mkw.
Powierzchnia handlowa (5 kondygnacji) - 31 000 mkw.
Powierzchnia biurowa (3 kondygnacje) - 10 068 mkw.
Ilość miejsc parkingowych - 630
Koszt inwestycji - ponad 100 mln euro
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.