Znicze, krzesło i gwoździarka, czyli co nowego w biurze rzeczy znalezionych
Do biura codziennie trafia po kilkanaście rzeczy znalezionych w autobusach i tramwajach. Zanim trafią do Biura Rzeczy Znalezionych, znajdują się przez 1 dzień w dyspozycji zajezdni obsługującej daną linię.
Poszukiwania zagubionego przedmiotu można rozpocząć od kontaktu z zajezdnią tramwajową lub autobusową lub następnego dnia po zagubieniu skontaktować się z Biurem Rzeczy Znalezionych przy Biurze Obsługi Pasażera MPK we Wrocławiu.
Osoby poszukujące rzeczy zgubionej i zgłaszające się do Biura Rzeczy Znalezionych muszą określić:
- jaka rzecz (przedmiot) zastała zgubiona, opisać rzecz, charakterystyczny wygląd bądź znaki szczególne;
- określić kiedy i w jakim pojeździe dana rzecz została zagubiona.
MPK przechowuje rzeczy znalezione 3 dni od daty ich znalezienia, a następnie przekazuje je do Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, do Miejskiego Biura Rzeczy Znalezionych.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.