Mężczyźni wydają w internecie blisko 60% więcej niż kobiety
Badania dla paysafecard dowodzą, że mężczyźni w ciągu roku wydają w internecie około 2.114,91 EUR, podczas gdy kobiety w tym samym czasie zaledwie 1.331,54 EUR. Zwiększone predyspozycje mężczyzn do zakupów w sieci potwierdzają również badania przeprowadzone przez agencję Gemius Polska. Wynika z nich, że prawie połowa badanych mężczyzn (47%), którzy korzystają z Internetu dokonuje zakupów online, a aż 28% z nich deklaruje, że w ciągu roku zwiększy wydatki na zakupy w sieci.
Miesięczna kwota wydawana przez mężczyzn w internecie wynosi około 173,83 EUR, w porównaniu do 109,44 EUR wydawanych przez kobiety.
Respondenci – biorący udział w badaniu przeprowadzonym dla paysafecard – wskazali, że podczas dokonywanych płatności największe znaczenia mają dla nich takie kwestie, jak:
- ochrona danych osobowych (86,6%),
- brak dodatkowych opłat (68%),
- kontrola wydawanych środków (53,8%),
- wygoda (53%),
- szybkość transakcji (52,2%).
Firma rozważa już wdrożenie nowoczesnych metod płatności takich, jak klucze biometryczne - obrączki, odcisk palca, tęczówka oka czy identyfikacja twarzy, które będą miały ogromne znaczenie na rynku transakcji online. Zdaniem paysafecard w najbliższym czasie nastąpi dynamiczny rozwój trendów, które całkowicie zmienią metody autoryzacji płatności bezgotówkowych oraz wpłyną na ich szybkość, wygodę i bezpieczeństwo. W 2016 roku spodziewany jest także dalszy wzrost popularności metody pre-paid wśród kobiet, rozwój płatności mobilnych oraz zwiększenie liczby spontanicznych, nieplanowanych zakupów.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.