Prowadzimy na Dolnym Śląsku
Kampania obejmuje zasięgiem Wrocław i Dolny Śląsk.
Postanowiliśmy wykorzystać wieloznaczność komunikatu „Prowadzimy na Dolnym Śląsku” tak, by odwołać się do skojarzeń związanych z radiem jako medium, które umiejętnie prowadzi Słuchacza przez gąszcz informacji lokalnych, drogowych, pogodowych.
Postanowiliśmy również pokazać naszym Słuchaczom, Klientom, Sympatykom, że dzięki nim razem tworzymy silną, różnorodną, znaczącą grupę społeczną. Kampania ma podkreślić ważną społecznie misję radia, jego zasięg, a przez to siłę i możliwości realnego wpływania na lokalną rzeczywistość. Dlatego właśnie pojawiają się komunikaty: „Jesteśmy w co trzecim aucie” oraz „Jesteśmy w co drugim domu” (SMG/KRC sierpień-wrzesień 2013).
W kampanii zostały wykorzystane billboardy, plakaty, animacje na nośnikach LED. Kampania została również wsparta reklamą na antenie Radia Wrocław. Całość kampanii dedykowana jest nie tylko do mieszkańców Wrocławia, ale i całego regionu. Billboardy pojawiły się poza Wrocławiem w Jeleniej Górze, Legnicy, Wałbrzychu, Świdnicy, Bolesławcu, Lubinie, Kłodzku, Polkowicach.
Uzupełnieniem tego przekazu jest kampania telewizyjna, prasowa, internetowa. Zgodnie z tak pozycjonowaną marką stacji i przyjętą strategią, kolejnym etapem będzie jeszcze większa wrażliwość Radia Wrocław na potrzeby społeczne i ich spełnianie w organizowaniu akcji społecznych.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada Radio Wrocław, kampania została sfinansowana ze środków własnych Radia Wrocław SA.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.