Masz konto w Inteligo? Masz problem

| Utworzono: 2013-09-10 13:40 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
Masz konto w Inteligo? Masz problem - fot. archiwum prw.pl
fot. archiwum prw.pl

W całym kraju klienci skarżą się, że do dziś nie otrzymali potwierdzenia przelewów dokonywanych w ostatnich dniach. Co jest powodem?

Problemy z dostępem do usług banku w systemie Inteligo występują od soboty. Przez weekend Bank PKO BP wprowadzał nowe usługi oraz modyfikował nawigację w systemie transakcyjnym.

I to właśnie w tym czasie wystąpiły największe utrudnienia w działaniu kart płatniczych. System powoli stabilizuje się - i jak zapewnia Edyta Turkiewicz, kierownik biura prasowego Banku PKO BP - jeszcze dziś wszystko powinno wrócić do normy.

Z kolei rzecznik Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Iwona Kowalska zapewnia, że nawet jeśli pieniądze trafią na konto ZUS z jedno czy dwudniowym opóźnieniem - odsetki nie będą naliczane.


Komentarze (3)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~doris2013-09-25 18:23:44 z adresu IP: (95.178.xxx.xxx)
Najważniejsze że bank zwrócił wszystkim niepotrzebnie odliczone pieniądze z kont. Myślę, że skoro nowy system raz zwariował to bank nie pozwoli na powtórkę.
~maja22013-09-11 12:14:32 z adresu IP: (95.41.xxx.xxx)
Rozumiem te żale na działanie Inteligo i fajnie, że w tej sytuacji ZUS nie będzie naliczał odsetek (swoją drogą to chyba pierwszy raz), ale o ile się nie mylę to na stronie banku była informacja o przerwie i to w kontekście składek ZUS. Jeśli ktoś to widział i nie zrobił przelewy, to teraz sam jest sobie winien.
~WMP2013-09-10 14:04:07 z adresu IP: (195.82.xxx.xxx)
Odsetki w ZUSie może nie będą naliczane, ale nikt głośno nie mówi... że nie będzie ciągłości w opłacaniu składek, co ma za sobą okreslone konsekwencje.