Studenckie P.I.W.O. 2013 (Wideo)
Dariusz Wieczorkowski |
Utworzono: 2013-05-11 08:34 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
Mimo padającego deszczu wczoraj wieczorem, pod akademikami na wrocławskim Wittigowie zebrało się ponad 2000 osób. W tym roku tematem pokazu były stare reklamy.
Studenci wzięli na rozkład m.in. firmę Hattrick, Żubr, warzywa Bonduelle i Pollenę 2000. Nie zabrakło też aktualnych przebojów internetu i Harlem Shake'a.
P.I.W.O. to Potężny Indeksowany Wyświetlacz Oknowy – polega na zamianie budynków w ogromne wyświetlacze. Każde okno budynku staje się jednym kolorowym „pikselem”, a wszystkie te piksele sterowane są z poziomu komputera, co umożliwia wyświetlanie dynamicznych animacji połączonych z dźwiękiem.
Zobacz również:
Komentarze (0)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.