Znamy się ze słyszenia
Radio jest sztuką wyobraźni, gdzie w przeciwieństwie do telewizji, dziennikarz musi opowiedzieć Słuchaczowi temat. Raz przedstawia mu relację z meczu, czasem reportaż czy sprawozdanie z miejskiego wydarzenia. To tu tworzy się więź miedzy Słuchaczami i dziennikarzami radiowymi. Bo Słuchacz i dziennikarz znają się dobrze, ale … „ze słyszenia”.
Teraz chcemy pokazać się Słuchaczom także z… „ widzenia”. To pomysł na nową kampanię reklamową Radia Wrocław i Radia RAM. Dwóch rozgłośni tworzonych przez publiczne radio na Dolnym Śląsku. Dwumiesięczna kampania promująca obie stacje ma pokazać osoby, które każdego dnia przygotowują oba programy.
Posłuchaj:
Anna Geryn i Marek Obszarny
Małgorzata Majeran-Kokot i Dariusz Litera
Na billboardach, plakatach, prasowych ogłoszeniach, a także w spotach telewizyjnych pojawią się znani i popularni dziennikarze między innymi: Anna Geryn, Monika Jaworska, Marek Obszarny i Dariusz Litera, Elżbieta Osowicz i Łukasz Basta, Piotr Bartyś i Sylwia Jurgiel. Kampania opracowana została na zasadzie przenikania się charakterystycznych cech obu stacji radiowych: młodość z doświadczeniem, dynamiki sportu ze spokojem sobotniej kawy, informacji z muzyką.
Kliknij, by przejść do galerii
Całość kampanii dedykowana jest nie tylko do mieszkańców Wrocławia, ale i całego regionu. Billboardy pojawią się poza Wrocławiem w Jeleniej Górze, Legnicy, Wałbrzychu, Świdnicy, Bolesławcu, Lubinie, Kłodzku, Polkowicach. Uzupełnieniem tego przekazu jest kampania telewizyjna, prasowa, internetowa, w komunikacji miejskiej, na ledach oraz na obu antenach radiowych. Zwieńczeniem akcji będą dni otwarte Radia Wrocław i Radia RAM, na których bohaterowie kampanii spotkają się ze Słuchaczami.
Posłuchaj:
Filip Marczyński i Elżbieta Osowicz.
Martyna Czerwińska i Tomasz Sikora
Całość kampanii finansowana jest z przychodów własnych rozgłośni.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.