Dolny Śląsk będzie się promował
fot. archiwum prw.pl
Wrocławski dworzec kolejowy, Jaskinia Niedźwiedzia, Kamieńczyk w Szklarskiej Porębie, kościół Pokoju w Jaworze i krzywa wieża w Ząbkowicach Śląskich - to tylko niektóre perełki Dolnego Śląska, które są "twarzą" kampanii promującej region.
Muzyką, klimatem i pomysłem nawiązują do filmów, które mogliśmy oglądać wiosną.
- Zachęciły nas efekty - mówi marszałek województwa Rafał Jurkowlaniec:
Wyprodukowanie dwóch nowych spotów kosztowało 600 tysięcy złotych, a ich emisja na wielu popularnych kanałach pochłonie prawie 6,5 miliona złotych.
Komentarze (0)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.