Dolny Śląsk będzie się promował

| Utworzono: 2012-12-19 12:55 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
Dolny Śląsk będzie się promował  - fot. archiwum prw.pl
fot. archiwum prw.pl

Wrocławski dworzec kolejowy, Jaskinia Niedźwiedzia, Kamieńczyk w Szklarskiej Porębie, kościół Pokoju w Jaworze i krzywa wieża w Ząbkowicach Śląskich - to tylko niektóre perełki Dolnego Śląska, które są "twarzą" kampanii promującej region.

Muzyką, klimatem i pomysłem nawiązują do filmów, które mogliśmy oglądać wiosną.

- Zachęciły nas efekty - mówi marszałek województwa Rafał Jurkowlaniec:

Wyprodukowanie dwóch nowych spotów kosztowało 600 tysięcy złotych, a ich emisja na wielu popularnych kanałach pochłonie prawie 6,5 miliona złotych.


Komentarze (0)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.