Chorujesz? To masz problem!
Takie doświadczenia ma mieszkaniec Wrocławia, który ubezpieczył się razem z żoną. Płacił składki dla firmy Allianz Polska i wszystko było dobrze dopóki... nie zachorował.
Pan Jacek pokazywał nam pismo (z datą 28.09.12), w którym firma twierdziła, że nie może z nim podpisać umowy. Z kolei jego agentka twierdziła, że dostała maila z Warszawy o tym, że jednak od 1 września jej klient będzie ubezpieczony!
Jest 9 października, a Pan Jacek wciąż nie dostał potwierdzenia ubezpieczenia.
Posłuchaj:
Aktualizacja, 16.15: Interwencja Radia Wrocław pomogła. Zamieszanie z polisą na życie zostało wyjaśnione.
Właśnie dowiedzieliśmy się, że Towarzystwo Allianz Polska zaproponowało Panu Jackowi kontynuację ubezpieczenia, od czerwca, czyli tak jak powinno być od początku. Klient został przeproszony za zamieszanie, w ramach rekompensaty zaproponowano mu też inne, dodatkowe ubezpieczenie.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.