Mennica Polska dyskryminuje
Sylwia Jurgiel |
Utworzono: 2012-09-20 12:13 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
fot. archiwum prw.pl
Według Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów firma dyskryminowała detalicznych sprzedawców.
Wątpliwości urzędu wzbudziły niektóre zapisy w umowach zawieranych przez Mennicę z właścicielami kiosków i sklepów. Chodziło m.in. o sankcje za opóźnienia w płatnościach. Firma zastrzegała sobie prawo do zablokowania terminala do sprzedaży biletów bez ostrzeżenia, a w przypadku trzykrotnego spóźnienia całkowitą blokadę urządzeń i rozwiązanie umowy.
Mennica chciała też finansowo karać sprzedawców za ujawnienie szczegółów dotyczących umów. Miała to być kara w wysokości 10 tys. zł. płatna w ciągu trzech dni od otrzymania wezwania.
Mennica Polska już zapowiedziała, że odwoła się od decyzji urzędu do sądu.
Komentarze (0)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.