Promocja za prawie 100 mln zł

Sylwia Jurgiel | Utworzono: 2012-08-27 09:56 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
Promocja za prawie 100 mln zł - fot. archiwum prw.pl
fot. archiwum prw.pl

Stolica regionu była bardzo często pokazywana w mediach.

- Gdyby miasto chciało wydać pieniądze na taką kampanię reklamową wydałoby blisko 100 mln zł - mówi Radiu Wrocław Magdalena Okulowska z magistratu:



Wrocław przygotowuje też raport dotyczący mediów zagranicznych. Już wiadomo, że za informacje o mieście, które pojawiły się w czasie mistrzostw w prasie czeskiej, rosyjskiej i greckiej miasto musiałoby zapłacić 11,5 mln zł.


Komentarze (2)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~jorg2012-08-28 09:44:51 z adresu IP: (213.5.xxx.xxx)
U nas reklamują miasto właściciele hoteli, restauracji, atrakcji turystycznych. Miasto pomaga jedynie we wspólnym wydaniu folderów i map. Tu we Wrocławiu to jest odwrotnie? Miasto reklamuje hotelarzy i sklepikarzy?
~set2012-08-27 16:22:59 z adresu IP: (213.5.xxx.xxx)
No to mamy zapłaconą reklamę na najbliższe 10 lat. Stadion kosztował miliard. Hurra. Już teraz będziemy mogli wszystkie pieniądze przeznaczyć na potrzeby miasta, na dziurawe ulice, krzywe chodniki, brudne elewacje, podziurawione od wojny budynki. A zapomniałem, nic z tego. Trzeba płacić do banku odsetki od kredytu na stadion, i spłacać kredyt, i oddać kredyt, i utrzymać spółkę od zarządzania stadionem, to straszne to wychodzi rocznie 120 mln zł. A to znaczy nici z remontów, dalej brudne tramwaje i autobusy. No cóż promocja kosztuje, tylko po co promować syf?