Najlepiej, najwięcej, najskuteczniej
Spółka wypracowała najlepsze wyniki w 2011 roku - wynika z analizy przeprowadzonej przez KRRiT na podstawie raportów księgowych.
Przedstawiciele Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji omawiali wyniki zestawienia podczas XIX Seminarium Reklamy Radiowej w Kazimierzu Dolnym. Ich zdaniem nie było zaskoczenia, że Radio Wrocław, po raz kolejny znalazło się na czele rankingu. W badaniu brane były pod uwagę przychody regionalnych spółek radiowych z działalności reklamowej w ubiegłym roku.
Radio Wrocław zdobyło na rynku najwięcej pieniędzy spośród wszystkich innych, podobnych rozgłośni Polskiego Radia. W zestawieniu ujęte zostały przychody ze sprzedaży czasu reklamowego, sponsoringów i komercyjnych eventów. Kolejne stacje w rankingu wykazywały przychody mniejsze o kilkaset tysięcy złotych od wyników Radia Wrocław.
Największym zaskoczeniem dla szefów radiowych działów reklamy była aktywność stacji z Wrocławia na terenie całego Dolnego Śląska.
- Moi koledzy dziwili się, że robimy ponad sześćdziesiąt akcji wyjazdowych w roku - mówi Aneta Barcikowska, szef reklamy Radia Wrocław. Jej zdaniem, tak dobre wyniki można uzyskać dzięki pomysłom na niekonwencjonalne akcje dla klientów. - Wygrywamy tam, gdzie inni nic nie potrafią zaoferować - dodaje Barcikowska.
Przy okazji Seminarium w Kazimierzu Dolnym rozstrzygnięto konkurs na reklamę radiową. Drugie miejsce zdobyła kampania Radia Wrocław związana z promocją koncertu Voice Band & Lipnicka.
Uznanie jurorów zyskała przede wszystkim forma produkcji. Stylistyka spota była idealnie zgrana z trudnym do uchwycenia w kampaniach reklamowych charakterem promowanego produktu. Pierwsze miejsce w tym konkursie zdobyło Radio Białystok za reklamę "Zjazd na byle czym".
Posłuchaj reklamy koncertu Voice Band & Anita Lipnicka:
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.