Sprawdzamy nowe parkomaty

Krzysztof Horwat | Utworzono: 2012-05-11 08:00 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
Sprawdzamy nowe parkomaty - Fot. archiwum prw.pl
Fot. archiwum prw.pl

Nowe parkomaty w mieście pojawiły się zaledwie 2 tygodnie temu. Tylko jednego dnia 192 maszyny drukują ok. 10 tysięcy biletów.

Oprócz tradycyjnego sposobu płatności monetami oferują możliwość płacenia telefonem komórkowym i UrbanCard. Większość kierowców na razie jest odporna na nowinki i płaci monetami.

Jak się okazuje, nie bez problemów.

Posłuchaj:


Komentarze (4)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~kajakkazimierz2012-05-12 08:14:17 z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Zarejestrowałem się w systemie, naklejka na szybę przyszła do domu pocztą, płace komórką i jak na razie nie jest źle. Jest tylko jedno ale. Jak na parkingu stwierdzić w jakiej strefie jestem, a od tego zależy kod jaki wysyłam SMSem. Przydałaby się taka informacja na słupkach parkingowych.
~-_-2012-05-11 12:59:14 z adresu IP: (90.156.xxx.xxx)
Polecam przeczytać zamieszczone zdjęcie z artykułem ZDiUM - można się dowiedzieć, że nowe parkomaty są ergonomiczne! Trzeba im przyznać, że (nie) znają się na żartach.
~-_-2012-05-11 12:48:25 z adresu IP: (90.156.xxx.xxx)
Wspaniałe rozwiązanie! Zwłaszcza z regulaminem na wysokości kolan - żeby poćwiczyć przysiady i uniemożliwić dostęp do parkomatu innym użytkownikom, którzy znają się już na obsłudze tej maszyny, no i oczywiście skłony - po odbiór biletów i reszty. Może to część akcji "Miasto w formie"? Rozumiem, że zleceniodawca/projektant nie uwzględnił starszych kierowców, którzy o ile z prowadzeniem sobie jeszcze radzą, ale ze zginaniem/przysiadami już niekoniecznie. Brawo!
~Paweł2012-05-11 10:25:58 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Akurat konieczność wpisania numeru pojazdu to najmniejszy problem - w Polsce mamy obowiązek posiadania dowodu rej. przy sobie, więc można sprawdzić numer nie biegając nigdzie. Tragicznie za to została rozwiązana kwestia płacenia zdalnie przy pomocy telefonu: rejestrowanie się w systemie, jakaś karta do odebrania, dokonywanie przedpłaty WTF??? Bardzo liczyłem na tą usługę, bo byłaby wybawieniem gdy niedoszacujemy czas parkowania. Temat braku możliwości zapłaty kartą z przyzwoitości pominę. Podobnie jak takie "drobiazgi" jak: nieużywalny interfejs, i świetnie maskujące maskujące malowanie. Wykonawca wykonał zapewne wszystko zgodnie z zamówieniem. Dlatego to autora specyfikacji postawiłbym pod pręgierzem na parę dni.