Dolny Śląsk promuje się (Zobacz)

Radio Wrocław | Utworzono: 2012-02-23 13:39 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
Dolny Śląsk promuje się (Zobacz) -

Tematem spotu pod hasłem "Nie do opowiedzenia. Do Zobaczenia", który we czwartek został oficjalnie zaprezentowany we Wrocławiu, jest tajemnica.

Ostrów Tumski, Zamek Książ i Stawy Milickie - między innymi te miejsca pojawiły się w reklamówce, która będzie promowała Dolny Śląsk na Euro 2012.

45 sekundowy film to początek dużej kampanii. O celach akcji mówi Radiu Wrocław marszałek województwa, Rafał Jurkowlaniec:

- Inteligentny, nietuzinkowy i dynamiczny - tak spot promujący Dolny Śląsk ocenił reżyser Waldemar Krzystek.

Reżyser podkreśla rolę muzyki skomponowanej przez wrocławski zespół My Myself and I.

26 marca grupa będzie bohaterem Muzycznej Strefy Radia Ram - programu miejskiego naszej rozgłośni.

Spot reklamowy ma być prezentowany w kraju i za granicą.

Zobacz:


Komentarze (1)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Para Młodych2012-02-23 22:49:48 z adresu IP: (188.121.xxx.xxx)
Nie podoba na się ten spot. Wrocławia to meeting place a nie cisza - a tylko to można z tego spotu odczytać. Jakie to meeting place skoro nie ma nic o licznych imprezach organizowanych na Dolnym Śląsku i Wrocławiu. Szkoda, że to do czego się już przyzwyczailiśmy i się chyba wszystkim podobało, teraz jest zmienianie na ciszę :( Zmarnowane pieniądze. Nie popieramy tak wydanych pieniędzy.