Dolny Śląsk promuje się (Zobacz)
Tematem spotu pod hasłem "Nie do opowiedzenia. Do Zobaczenia", który we czwartek został oficjalnie zaprezentowany we Wrocławiu, jest tajemnica.
Ostrów Tumski, Zamek Książ i Stawy Milickie - między innymi te miejsca pojawiły się w reklamówce, która będzie promowała Dolny Śląsk na Euro 2012.
45 sekundowy film to początek dużej kampanii. O celach akcji mówi Radiu Wrocław marszałek województwa, Rafał Jurkowlaniec:
- Inteligentny, nietuzinkowy i dynamiczny - tak spot promujący Dolny Śląsk ocenił reżyser Waldemar Krzystek.
Reżyser podkreśla rolę muzyki skomponowanej przez wrocławski zespół My Myself and I.
26 marca grupa będzie bohaterem Muzycznej Strefy Radia Ram - programu miejskiego naszej rozgłośni.
Spot reklamowy ma być prezentowany w kraju i za granicą.
Zobacz:
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.