Nie stać nas na szybką kolej
Krzysztof Horwat |
Utworzono: 2012-02-08 19:27 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
Fot. archiwum prw.pl
W zamian za półtoragodzinne połączenie Wrocławia ze stolicą, Nowak proponuje 3,5 godzinną podróż przez Opole i Częstochowę. Modernizacja tradycyjnej linii miałaby się skończyć w 2014 roku.
Tym samym Nowak jednoznacznie odrzucił propozycję Prezydenta Wrocławia, Rafała Dutkiewicza i senatora Jarosława Obremskiego, którzy chcieli poprowadzić alternatywną trasę przez Wieruszów, Sieradz i Łódź:
Były wiceprezydent Wrocławia, senator Jarosław Obremski zapowiada, że nadal będzie walczył o szybsze połączenie ze stolicą:
Nowak zapewnił jednocześnie, że dokończy studium wykonalności dla Kolei Dużych Prędkości, żeby rozpocząć prace nad szybkimi połączeniami, gdy tylko pojawią się pieniądze.
Zobacz również:
Komentarze (4)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~ryhor2012-02-09 08:57:56 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Odpowiedz
"Ja widać na przykładzie granice z 39 roku są nadal aktualne. Może to i lepiej....."
odnoszę to samo wrażenie
zgłoś do moderacji
~mały - głód2012-02-09 08:36:28 z adresu IP: (192.100.xxx.xxx)
Ale na modernizacje niepotrzebnych F16 mają kasę. Na utrzymywanie zbędnych samorządów powiatowych i tysięcy nierobów w urzędach też.
~tato2012-02-08 23:53:12 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Ja widać na przykładzie granice z 39 roku są nadal aktualne. Może to i lepiej.....
~goryl2012-02-08 21:47:50 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
No i bardzo dobrze, szkoda kasy .