Inwestycja za 15 mln do poprawki?

| Utworzono: 2011-12-06 11:21 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
Inwestycja za 15 mln do poprawki? - fot. archiwum prw.pl
fot. archiwum prw.pl

Wyremontowana za 15 milionów złotych kolej Izerska, czyli trasa prowadząca ze Szklarskiej Poręby do Jakuszyc i dalej do Czech może być jednym z najdroższych bubli w regionie. Okazuje się, że nadmiernie zużywają się tam nawet nowoczesne pociągi.

Posłuchaj:

07.12.11 - Dzisiaj powinny być znane wyniki badań pociągów i torowiska.


Komentarze (4)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Kryniczanin2011-12-17 18:28:49 z adresu IP: (178.181.xxx.xxx)
@Bez Są też okresy 3 letnie dla programów UE np. Zakup ED74 na linię Warszawa - Łódź obowiązek korzystania z tego taboru był tam 3 lata.
~BEZ2011-12-11 23:39:53 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Oby się nie okazało, że Województwo Dolnośląskie będzie musiało oddać kasę unijną, za którą wyremontowano linię. Prawie każdy unijny projekt musi przetrwać min 5 lat, a do tego jeszcze dotrzymanie wskaźników zawartych w projekcie, które wskazywały na uruchomienie przewozów pasażerskich koleją, obecnie nie realizowanych. Jak tak dalej pójdzie zwrot kasy z odsetkami murowany.
~gosc_nty2011-12-07 09:34:10 z adresu IP: (156.17.xxx.xxx)
ech, ci co kierowali szynobusy pesy zapmnieli, ze duuuzo wczesniej, najpirw analizowanao paramatry linii, a potem szukano lub zamawiano tabor dla niej, ciekawe jest to, ze kiedys budowano specjlane parowozy do pracy w gorach, a jak ich nie bylo korzystano z manewrowych, dostosowanych do ciasnych lukow i duzo nadwyzka mocy wiecie, ze nasze szynobusy nie moga holowac wagonow, bo sa za slabe
~xps2011-12-06 19:51:37 z adresu IP: (79.191.xxx.xxx)
wynika to z faktu, że linia jest kręta, a nowe pociągi są do tego zwyczajnie nieprzystosowane.