Podsumowanie "Dolnośląskiej Zimy"! Akcja Radia Wrocław i Urzędu Marszałkowskiego przyciągnęła tłumy

Tegoroczna edycja Dolnośląskiej Zimy, czyli akcji promocyjnej regionu już się zakończyła, teraz przyszedł czas na podsumowania. Cykl organizowany przez samorząd województwa dolnośląskiego i Radio Wrocław, odwiedził pięć dolnośląskich kurortów. Elżbieta Zięba z Kopalni Podgórze w Kowarach mówi, że udział w Dolnośląskiej Zimie pomaga w promocji atrakcji:
- Było dość sporo turystów, dość sporo zwiedzających i odzew był naprawdę bardzo spory, jeżeli chodzi o całą akcję Dolnośląska Zima. Coraz większa rozpoznawalność obiektu, coraz większa rozpoznawalność i różnica pomiędzy różnymi trasami turystycznymi, które są na naszym terenie.
Podczas trwania całego projektu stoiska odwiedziło ponad 17500 osób. Członkini zarządu województwa dolnośląskiego Natalia Gołąb podkreśla, że z promocją regionu udało się dotrzeć do szerokiej grupy turystów:
- Było bardzo dużo turystów też z zewnątrz, więc mogliśmy pokazać to, co na tym dolnośląskim terenie się dzieje. Czekamy na kolejnych partnerów, żeby się ogłaszali do nas.
Samorząd województwa dolnośląskiego jest zadowolony z przebiegu wydarzenia i planuje kolejne edycje w nadchodzące zimy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.