MPK podsumowuje 2024 rok i zapowiada kolejne inwestycje
Prezes spółki Witold Woźny mówi, że od 2020 roku, gdy rozpoczynano program Torywolucja, bezpieczeństwo pasażerów ogromnie się poprawiło:
- Wrocław słynął z dużej liczby wykolejeń i rozjechań. Mówiono o liczbie grubo ponad 100 tego typu zdarzeń rocznie. W zeszłym roku zdarzeń, wykolejeń na naszych torowiskach mieliśmy ledwie 13, z czego 4 spowodowane były infrastrukturą - wylicza Witold Woźny.
Co czeka nas w tym roku?
Ponad 70 milionów złotych zamierza wydać wrocławskie MPK na kolejne remonty torowisk tramwajowych. Zaplanowano prace w 10 lokalizacjach, mówi wiceprezes spółki Przemysław Nowicki:
- Bardzo ważne również odcinki torowiska, czy przejazdów czyli Podwale z ulicą Oławską. Tam w szczególności też kierowcy samochodów osobowych skarżyli się na ten głośny przejazd. Z kolei mieszkańcy ulicy Powstańców Śląskich bardzo mocno w ostatnich latach narzekali na głośność przejazdu na ulicy Jastrzębiej - mówi Przemysław Nowicki.
Program Torywolucja pochłonął już 350 milionów złotych.
PRZECZYTAJ: Są dwa warianty tramwaju na Klecinę. Co o potencjalnych trasach sądzą mieszkańcy?
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.