Nowa hala na zajezdni Borek gotowa do obsługi tramwajów
Nowa hala na zajezdni Borek jest już gotowa do obsługiwania tramwajów, głównie nowych Gamm i Pes. W ramach modernizacji zabytkowego budynku m.in. przebudowano wjazdy i wyjazdy, wyremontowano tor nr 17, na którym do tej pory stały uszkodzone pojazdy, wybudowano nową halę z magazynem oraz postawiono, ekran akustyczny. Mówi prezes MPK Witold Woźny.
"Ta gruntowna modernizacja jest niezbedna jeśli chcemy obsługiwać na niej te najnowsze i najnowocześniejsze tramwaje. Zyskaliśmy dodatkowe miejsce na zajezdni, bo zwiększylismy jej pojemność o 30 proc. - z niespełna 100 do 130. Dodaliśmy ekran dźwiękoszczelny. Na całej długości zajezdni od strony ulicy Sępiej będzie cisza".
"Modernizacja Zajezdni Borek trwała dwa lata. Koszt to niemal 49,5 miliona złotych. Kiedy do nowej hali wjadą pierwsze pojazdy oraz jak ta inwestycja wpłynie na codzienną jazdę tramwajami po mieście" - wyjaśnia prezes MPK Witold Woźny.
"Kierownik zajezdni planuje, aby tę halę eksploatować jak najszybciej jak to jest możliwe. Obiekt jest oddany do użytkowania".
Całkowity koszt modernizacji to 49 437 993 zł brutto.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.