Jak uniknąć sporów z pracodawcą o pracę zdalną, wyjaśnia obchodzący 105. jubileusz Okręgowy Inspektorat Pracy
fot. mat.organizatora
Państwowa Inspekcja Pracy została powołana dekretem tymczasowym z 3 stycznia 1919 roku, podpisanym przez Naczelnika Państwa Józefa Piłsudskiego. Inspektorzy pracy, jako przedstawiciele władz państwowych, od samego początku odgrywali kluczową rolę w łagodzeniu napięć społecznych oraz negocjowaniu ustępstw pomiędzy pracownikami a przedsiębiorcami.
Obecnie, 105 lat później, Państwowa Inspekcja Pracy stoi przed nowymi wyzwaniami wynikającymi z szybkiego postępu technologicznego.
Podczas konferencji „Praca online – dostosowanie organizacji do wymogów postępu technologicznego” starszy inspektor Marek Choczaj wyjaśnia, w jakiej sytuacji możemy liczyć na ryczałt:
Więcej informacji na stronach inspektoratu.
Komentarze (0)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.