Jak uniknąć sporów z pracodawcą o pracę zdalną, wyjaśnia obchodzący 105. jubileusz Okręgowy Inspektorat Pracy

Alicja Serafin, Julia Poniatowska | Utworzono: 2024-10-07 18:30 | Zmodyfikowano: 2024-10-07 18:31
Jak uniknąć sporów z pracodawcą o pracę zdalną, wyjaśnia obchodzący 105. jubileusz Okręgowy Inspektorat Pracy - fot. mat.organizatora
fot. mat.organizatora

Państwowa Inspekcja Pracy została powołana dekretem tymczasowym z 3 stycznia 1919 roku, podpisanym przez Naczelnika Państwa Józefa Piłsudskiego. Inspektorzy pracy, jako przedstawiciele władz państwowych, od samego początku odgrywali kluczową rolę w łagodzeniu napięć społecznych oraz negocjowaniu ustępstw pomiędzy pracownikami a przedsiębiorcami.

Obecnie, 105 lat później, Państwowa Inspekcja Pracy stoi przed nowymi wyzwaniami wynikającymi z szybkiego postępu technologicznego.

Podczas konferencji „Praca online – dostosowanie organizacji do wymogów postępu technologicznego”  starszy inspektor Marek Choczaj wyjaśnia, w jakiej sytuacji możemy liczyć na ryczałt:

Więcej informacji na stronach inspektoratu.


Komentarze (0)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.