Mierz wysoko! Jak Magento wspiera rozwój eCommerce?

Radio Wrocław | Utworzono: 2024-09-06 15:47
Dodaj do Wykop.pl
Mierz wysoko! Jak Magento wspiera rozwój eCommerce? - Materiał Sponsora
Materiał Sponsora

 

Przyjmij pomoc w realizacji globalnych ambicji

Magento od lat jest wyborem numer jeden dla tych, którzy stawiają na skalowalność. Sklepy internetowe, które zaczynają jako małe przedsięwzięcia, często stają przed wyzwaniem nagłego wzrostu zainteresowania. To właśnie tutaj Magento pokazuje swoje możliwości, dostosowując się do szybkiego rozwoju biznesu.

Zaletą wdrożenia Magento jest przede wszystkim szybka opcja przystosowania platformy do rosnącej liczby zamówień i ułatwienia w zakresie sprzedaży zagranicznej. Przykładem może być Helly Hansen, znana na całym świecie marka odzieżowa, która w pewnym momencie musiała sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na swoje produkty. Rozwiązaniem okazało się Magento w integracji z Yotpo, co podniosło wzrost sprzedaży o 45% w skali roku.


Wyzwania małych firm, które mierzą wysoko

Skalowanie biznesu to również strategia zarządzania i adaptacja do zmieniających się warunków rynkowych. Magento oferuje szeroką gamę narzędzi, które wspierają małe firmy w ich drodze do sukcesu, np. zaawansowaną analitykę czy personalizację oferty. Umożliwia również integrację z istniejącymi systemami, co pozwala na efektywne zarządzanie zapasami, logistyką i zamówieniami. 

Korzyścią wdrożenia Magento jest też dostosowanie strategii sprzedaży w czasie rzeczywistym do konkretnych zachowań klientów (sprawdź szczegóły na: https://www.advox.pl/magento-2-development-pl). Stwarza to warunki do elastycznego zarządzania kampaniami marketingowymi, błyskawicznego wprowadzania nowych kolekcji, jak i promocji, które trafiają bezpośrednio do zainteresowanych klientów. 


Magento + Software House Advox Studio

Niezależnie od wielkości firmy platforma Magento może być napędem do rozwoju, otwierając szereg nowych możliwości. Opcje są dwie Pierwsza z nich to bezpłatna wersja Magento Open Source, która, choć początkowo daje mniejsze możliwości, to może być wciąż rozbudowywana z pomocą dewelopera. Natomiast drugie rozwiązanie, czyli Adobe Commerce, wiąże się z niemałymi kosztami licencji, ale oferuje też większą liczbę funkcji, profesjonalne wsparcie techniczne i zaawansowane narzędzia analityczne. Co wybrać? Tak naprawdę wszystko zależy od rzeczywistych potrzeb biznesowych Twojego eCommerce.

W obu przypadkach cenne jest wsparcie, które może zaoferować doświadczony Software House. Poznańska agencja Advox Studio już od ponad dekady projektuje rozwiązania oparte na Magento Open Source oraz Adobe Commerce zarówno dla polskiego, jak i zagranicznego eCommerce. Dzięki wiedzy certyfikowanych specjalistów wprowadza rozwiązania, które pozwalają w pełni wykorzystać potencjał ukryty w platformie. Zadzwoń lub napisz i pozwól zrozumieć swoje potrzeby!