Ulica Pomorska po remoncie... znów do remontu

Joanna Jaros, WK | Utworzono: 2024-06-20 09:06 | Zmodyfikowano: 2024-06-20 09:07
Ulica Pomorska po remoncie... znów do remontu - fot. Joanna Jaros
fot. Joanna Jaros

Mieszkańcy zastawiają się skąd drugi remont, skoro pierwszy ledwie się zakończył:

Dlaczego znów wyremontowana ścieżka musi zostać przebudowana? Wystąpił problem z przyłączem sieci wodociągowej. „W związku z tym wykonawca musiał jeszcze podjąć prace związane z ułożeniem właściwym przyłącza, ale do soboty, zgodnie z zapowiedzią, ma tę nawierzchnię uzupełnić. W momencie zakończenia tej inwestycji, wtedy kiedy pojadą tramwaje przez ulicę Pomorską, te prace powinny być zakończone i ten fragment drogi rowerowej będzie również wykonany", tłumaczy Krzysztof Świercz z Wrocławskich Inwestycji.

Na razie przez Pomorską przejeżdżają jedynie samochody. W sobotę na trasą mają wrócić tramwaje.


Komentarze (5)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Wroclawianin2024-06-24 21:52:47 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Dziennikarz pyta przechodnia Czy Wrocław jest ,miastem spotkań ? No to przechodzien A to ,nie widać ? Wszyscy robotnicy, spotykają się ,w tym samym wykopie codziennie ha,ha,ha
~Dolnoslazak2024-06-24 21:48:56 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Wrocław ma ,za dużo kasy i trzeba wydawać ją, 2 razy ba to samo A potem Sutryk płacze z ,innymi POpowcami że kasy ,nie ma Jak wybraliście, tak macie ha,ha,ha
~Kenyiro342024-06-21 09:33:21 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Polska to chyba Jedyny kraj w którym wszystko robi się na odwrót. Zamiast zacząć od sprawdzenia rur potem zajęcia techniczne typu wymiana kabli położenie kabli i te inne rzeczy potem nawierzchnia i to wszystko po kolei. Tutaj u nas w Polsce jest tak zrobić remont wszystko na tip top a potem znowu rozkopać i tak w kółeczko i tak się jakoś to kręci.
~sata2024-06-20 16:54:41 z adresu IP: (83.168.xxx.xxx)
Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów , przytorza - brakuje fachowców w MPK i Ratuszu , który ma inspektorów odbierających roboty jako Inwestor.. Procedury budowlane muszą być zachowane w projekcie technicznym – do zatwierdzenia przez Inwestora i służby z uprawnieniami branżowymi. Nie może być zatwierdzana i odbierana „bylejakość” przez Inspektora Nadzoru Inwestora. Potrzebny zatem remont kapitalny ulicy z całą infrastrukturą inżynierii podziemnej, utwardzenia i dobrego podłoża pod torowisko i przytorza - tak jak było na Hubskiej .
~Zdenerwowany_Wroclawiak2024-06-20 12:19:37 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Klasycznie, chyba każda inwestycja w tym mieście tak wygląda.