Przejęli budynek po byłym komisariacie w Wałbrzychu

Bartosz Szarafin, JD | Utworzono: 2024-06-03 10:52
Przejęli budynek po byłym komisariacie w Wałbrzychu - fot. MZB
fot. MZB

Dawny, 5. komisariat w Wałbrzychu zamieni się w Biuro Obsług Klienta Miejskiego Zarządu Budynków. Miejska spółka kupiła go od Skarbu Państwa. Przez ostatnie lata budynek stał pusty. Teraz, po remoncie pozwoli poprawić jakość obsługi petentów. Opuszczony komisariat znajduje się niemal w centrum dzielnicy.

"W środku będzie przeniesione Biuro Obsługi Klienta, które jest dosłownie obok. W istniejącym BOK bez jego wyburzenia i postawienia nowego, spółka nie była w stanie adaptować pomieszczeń, żeby obsługiwać (klientów - przyp. red.) na odpowiednim poziomie. Ten obiekt jak najbardziej się nadaje  W środku na prawdę jest całkiem nieźle. Wymaga odświeżenia, przemalowania, wymiany stolarki, zrobienia nowego, ekologicznego ogrzewania" - opisuje wiceprezydent Kacper Nogajczyk.

Nowe Biuro Obsługi Klienta na wiosnę

"Nie wyobrażam sobie zdalnej obsługi w pełni, bo nie można zrobić przeglądów technicznych budynków, wydawać kluczy, czy podpisywać umów. Pamiętajmy też, że dzielnica jak Biały Kamień jest zamieszkała przez wielu mieszkańców w starszym wieku, którzy są nauczeni żeby przyjść, mieć kontakt osobisty. Druga rzecz - Biały Kamień jest jedną z tych dzielnic, które zaczynają się najprężniej rozwijać" - przekonuje Kacper Nogajczyk.

W budynku ma powstać także winda. Wnętrze zostanie odświeżone, a okna wymienione. Modernizacja obejmie również kotłownię i inne części obiektu. Później miejska spółka będzie dążyć do dalszych udoskonaleń - m.in remontu elewacji. Otwarcie jest planowane na wiosnę.

Obiekt w przetargu sprzedawała Gmina Wałbrzych.


Komentarze (0)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.