Reakcja24: Prawa konsumentów [POSŁUCHAJ]

Małgorzata Majeran-Kokott, GN | Utworzono: 2024-01-25 08:48 | Zmodyfikowano: 2024-01-25 13:37
Reakcja24: Prawa konsumentów [POSŁUCHAJ] - fot. RW
fot. RW

Posłuchaj:


Komentarze (1)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Zbych2024-01-25 12:37:06 z adresu IP: (84.10.xxx.xxx)
mam "problem" z gwarancją samochodu osobowego mianowicie w książce gwarancyjnej jest zapis, że po roku musze zrobić wymianę oleju, natomiast dopiero po dwóch latach wymagany jest przegląd wiadomo że wymiana oleju to godzina, a przegląd nawet trzy godziny za roboczo godznię trzeba zapłacić 400 zł - zatem jest różnica podzwoniłem po kilku stacjach ASO tej marki i większość uważa że konieczne jest zrobiemie przeglądu żeby utrzymać gwarancję (w jednym ASO pan postraszył, że jak wymienię tylko olej, a nie zrobię przeglądu, to stracę gwarancję, bo w instrukcji jest charmonogram przeglądów - sprawdziłem akurat w instrukcji obsługi jest charmonogram ale jest zapis że po roku należy zrobić tylko wymianę oleju i nie ma mowy o przeglądzie, ten sam pan również przekazał mi że ASO otrzymuje od Producenta wytyczne co muszą zrobić, jakie punkty przeglądu dla danego auta - czy to ma bezpośrenie przełożenie dla mnie?) dodam, że przy odbiorze auta w salonie musiałem podpisać akceptację warunków w książce gwarancyjnej a instrukcji obsługi nie podpisywałem jak to wygląda z prawnego punktu widzenia, bo jest różnica w płątności za godzinę a za trzy godziny