Debata polityczna: Strefa Czystego Transportu i rząd Mateusza Morawieckiego
We Wrocławiu ma powstać Strefa Czystego Transportu. Od 2025 roku na wyznaczony obszar nie będą mogły wjeżdżać ponad 20-letnie diesle i 25-letnie samochody spalinowe.
Mateusz Masłowski wskazuje, że w dużych miastach takie strefy są tworzone:
Dariusz Piwoński tłumaczy, że trzeba iść w kierunku czystszego powietrza, jednak nie należy wykluczać z ruchu osoby, których nie stać na nowsze auta:
Tymoteusz Myrda uważa, że wrocławianie powinni wypowiedzieć się w referendum:
Michał Huzarski wskazuje, że do zagadnienia można podejść rozsądnie, bez wielkich emocji:
Paweł Przystawa uważa, że kierowcy nie powinni być wykluczani:
Anna Sobolak tłumaczy, że Strefa Czystego Transportu jest bardzo potrzebna, jednak jej wprowadzenie wymaga najpierw poprawy stanu komunikacji zbiorowej:
W drugiej części debaty rozmawialiśmy o polityce krajowej.
Mateusz Masłowski żałuje, że prezydent Andrzej Duda nie wykazał się apolitycznością i powołuje rząd na dwa tygodnie:
Dariusz Piwoński określa rząd Mateusza Morawieckiego, jako rząd koncyliacyjny:
Anna Sobolak komentuje, że żyjemy w jakiejś alternatywnej rzeczywiści, gdzie powołuje się rząd na dwa tygodnie:
Tymoteusz Myrda nie wierzy, że premier Mateusz Morawiecki zyska większość:
Michał Huzarski jest zasmucony zachowaniem przedstawicieli Prawa i Sprawiedliwości. "Jeżeli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze" - mówi przedstawiciel Nowej Lewicy:
Paweł Przystawa komentuje, że Konfederacja ani z rządem Mateusza Morawieckiego, ani z rządem Donalda Tuska nie wiąże wielkich nadziei:
Posłuchaj:
cz.1
cz.2
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.