Wprowadzili się nieco ponad pół roku temu, a już mają zalane ściany i sufity
Po zaledwie roku od zakończenia budowy apartamentowca na wrocławskich Krzykach, właściciele lokali skarżą się na ich mizerne wykonanie. Mieszkańców bulwersuje mizerne wykonanie wnętrz budynku, do którego wprowadzili się nieco ponad pół roku temu. W częściach wspólnych zastano nierówno położone płytki, a podczas opadów w mieszkaniach pojawiają się zacieki. Woda ma wsiąkać w ściany przez nieszczelności w konstrukcjach dachu i balkonów.
- Tak to wygląda, jakby cały budynek nie był w żaden sposób uszczelniony, więc chcemy wiedzieć, na jakiej podstawie to wszystko zostało przyklepane, bo my tu przeżywamy piekło – mówią Radiu Wrocław mieszkańcy budynku:
"Dużym problemem, który nas tutaj spotyka, jest zalewanie mieszkań. Liczymy, że deweloper weźmie odpowiedzialność i przeprowadzi naprawy jak najszybciej. Niektórzy już przeprowadzili remont, sąsiedzi tutaj walczą do tej pory."
Spółka Develia odpiera zarzuty, powołując się na dokumentację z przebiegu finalnej inspekcji budowy, bez której nie wydano by kluczy do mieszkań. Frustrację mieszkańców wzmaga jednak utrudniony kontakt z deweloperem.
- Może boją się trudnych pytań, ale jakby nie traktowano nas jak zło konieczne, to pewnie wszystko dawno byłoby załatwione – mówią Radiu Wrocław zirytowani wrocławianie:
"Nie było kompletnej dokumentacji, były problemy, nie mogliśmy nic zrobić, nie było żadnego odzewu. Próbowaliśmy się spotkać z projektantami, ale to też nie dawało żadnego skutku. Ja tutaj mieszkam ogólnie pół roku i od pół roku próbuje coś tutaj zwalczyć, ale z tego, co z sąsiadami jestem w kontakcie, to trwa to bardzo długo."
Develia dotychczas zobowiązała się do usunięcia wszystkich zgłoszonych i uznanych za zasadne usterek, najpóźniej do 15 grudnia 2023 roku. Jak podkreślają przedstawiciele spółki „Pracownicy Departamentu Relacji z Klientem w Develia S.A. są w stałym kontakcie mailowym i telefonicznym ze Wspólnotą Mieszkaniową. Żadne uwagi i zgłoszenia nie pozostają bez odpowiedzi, a komfort klientów jest dla nas kwestią nadrzędną”.
POSŁUCHAJ:
Część I:
Część II:
Pracownicy Departamentu Relacji z Klientem Develia S.A. są w stałym kontakcie mailowym i telefonicznym ze Wspólnotą Mieszkaniową inwestycji Mist House we Wrocławiu. Odbywamy również spotkania z mieszkańcami. Żadne uwagi i zgłoszenia nie pozostają bez naszej odpowiedzi.
Poza tym, że zobowiązaliśmy się do usunięcia wszystkich zasadnych usterek w terminie do 15 grudnia br.,chcielibyśmy poinformować, że już w poniedziałek, 13 listopada br., rozpoczną się prace związane z poprawą estetyki posadzki w hali garażowej, które potrwają do 30 listopada.
Zaplanowane prace wpłyną na podniesienie standardu inwestycji i przyniosą długoterminowe korzyści dla Wspólnoty Mieszkaniowej. Zostaną one wykonane ponad to, co było określone w standardzie inwestycji określonym w załączniku do umów z Klientami.
Z poważaniem
Mariusz Skowronek
Rzecznik prasowy
Develia S.A.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.