Wrocław Miastem Przygody. Stolica Dolnego Śląska zachęca turystów do odkrycia tajemnic miasta
Film przenosi widzów w najpopularniejsze miejsca w mieście — do Hali Stulecia, Narodowego Forum Muzyki, na Bulwary Dunikowskiego, czy wrocławski Rynek. Jak podkreślają inicjatorzy akcji promocyjnej, z dużego ruchu turystycznego płyną ogromne korzyści.
- Turyści odwiedzający Wrocław zyskują niezapomniane wrażenia, a my środki nowe chodniki, podwórka czy ulice. Turyści to 3,7 mld złotych przychodu dla wrocławskich hoteli, instytucji kultury, tych wszystkich tysięcy przedsiębiorców, którzy oddali 10% tej kwoty dla podatków, pozwalających inwestować by również nam, we Wrocławiu, żyło się coraz lepiej – mówi Radiu Wrocław Jakub Mazur, wiceprezydent Wrocławia:
Motywem przewodnim kampanii są przygody związane z poszukiwaniami Skarbu Ołbińskiego, który według legendy miał zostać ukryty w sarkofagu Piotra Włostowica. - W tej historii aż 90% treści została potwierdzona, więc rzeczywiście są szanse na odnalezienie tych bogactw – dodaje Radosław Michalski z Wydziału Promocji wrocławskiego magistratu:
Wg miejskich szacunków w ubiegłym roku Wrocław odwiedziło 5,8 mln turystów. Celem kampanii jest zachęcenie kolejnych osób do odwiedzenia „Miasta stu mostów”. Film promujący Wrocław trafi na ekrany 170 kin w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Łodzi, Gdańsku i Szczecinie, gdzie będzie wyświetlany na ekranach w poprzedzających seanse blokach reklamowych. Pojawi się także w internecie oraz na co najmniej 260 zewnętrznych nośnikach w całym kraju.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.