365 dni dobrych relacji. Wrocław podsumował kampanię społeczną

el | Utworzono: 2023-02-19 21:00 | Zmodyfikowano: 2023-02-19 21:00
365 dni dobrych relacji. Wrocław podsumował kampanię społeczną  - fot. archiwum wroclaw.pl
fot. archiwum wroclaw.pl

Wrocław oficjalnie zakończył kampanię społeczną Roku Dobrych Relacji. Przez 365 dni miasto obfitowało w potańcówki, koncerty, wystawy czy inicjatywy dla szkół oraz przedszkoli, mające łączyć mieszkańców poprzez wspólne spotkania, zabawę i dialog. Ponadto od momentu ataku Rosji na Ukrainę inicjatywa nabrała dodatkowego znaczenia. - Okazało się, że mamy przed sobą wielkie wyzwanie, ale sami mieszkańcy Wrocławia pomogli nam zdać egzamin z empatii i solidarności – mówi Dorota Feliks z Wrocławskiego Centrum Rozwoju Społecznego:

Chociaż kampania została oficjalnie zakończona, organizatorzy zapowiadają kontynuowanie jej idei także w tym roku. - Kolejne wyzwania przed nami, ale dużo udało się już zrobić, aby połączyć wrocławian, ponad podziałami pokoleniowymi czy ideowymi. Wspólnie tworzymy to miasto i ważna jest współpraca – dodaje Dorota Feliks:

Wrocławską akcję wspierali ambasadorowie Roku Dobrych Relacji: Anna Wyszkoni, Andrzej Piaseczny, Olga Tokarczuk, Robert Makłowicz, Anna Dymna, Sara James, Sonia Bohosiewicz i Ola Hamkało.

 


Komentarze (0)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.