We Wrocławiu rozszerzy się Strefa Płatnego Parkowania
fot. archiwum Radia Wrocław
- Najwięcej z nich, 414, znajdzie się na ul. Powstańców Śląskich. Do niej dołączą Przedmieście Oławskie, Świdnickie oraz Szczepin - mówi Klaudia Piątek z Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta:
Za godzinę, we wszystkich lokalizacjach, będziemy musieli zapłacić 3 zł za pierwszą rozpoczętą godzinę, ale... tylko w dni robocze i tylko od 9 do 18.
- Działamy na prośbę mieszkańców - dodaje Piątek:
Jednocześnie ZDiUM przypomina zameldowanym mieszkańcom o możliwości zakupu abonamentu parkingowego. Wtedy dzień postoju wyniesie nas zaledwie 30 groszy. Za miesiąc takiej subskrypcji zapłacimy spółce 10, za pół roku 50, a za rok 100 złotych.
Komentarze (11)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Artur Adamski2023-01-13 11:40:44 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Odpowiedz
Zarządzać Wrocławiem tak, jak Sutryk, potrafi każde zero. Wystarczy wziąć pierwszego lepszego żula spod budki z piwem i będzie nie gorszy prezydent. Bo wydawać na bzdury i podwyższać wszystkie opłaty potrafi każdy. Nawet pół - ebil to potrafi i nawet za darmo by to robił a nie za pensję prezydenta.
zgłoś do moderacji
~Z zachodu 2023-01-13 07:39:06 z adresu IP: (79.186.xxx.xxx)
Skansen komunikacyjny
~vlad2023-01-12 23:06:05 z adresu IP: (2a02:a31a:c339:b00:2047:x:x:x)
bardzo dobrze, doić to bydło a jak padnie zrobić mydło
~Gość2023-01-12 17:19:29 z adresu IP: (2a00:f41:702b:ed15:75a7:x:x:x)
Czyli dalej tolerujemy abonamentowych oszustów. Abonament powinien być dla auta zarejestrowanego pod adresem ze strefy a nie dla zameldowanego. Zameldowanie jest fikcyjne - rejestracja auta już nie.
~Edi2023-01-12 16:01:26 z adresu IP: (87.207.xxx.xxx)
Najistotniejszym celem jest przełamanie obecnej niekorzystnej wzrostowej tendencji udziału ruchu samochodów. Do Wrocławia codziennie wjeżdża około 240 tys. aut z aglomeracji wrocławskiej, a w samym Wrocławiu zarejestrowanych jest ponad 860 aut na 1000 mieszkańców. Miasto jest za małe na ciągle rosnącą liczbę aut. Potrzebujemy zatem alternatyw dla mieszkańców. Między innymi z tego powodu ograniczanie roli samochodu, szczególnie w centrum miasta jest koniecznością. Sposobem na ograniczanie ruchu samochodowego jest MNIEJ PRZESTRZENI PARKINGOWEJ ORAZ STREFY PŁATNEGO PARKOWANIA. Wskaźnik motoryzacji nie będzie stanowił podstawy wymiarowania i dostosowywania rozwiązań drogowych do rosnących potrzeb zmotoryzowanych.
~Gosc2023-01-12 17:16:10 z adresu IP: (2a00:f41:702b:ed15:75a7:x:x:x)
A potem przychodzi coś takiego jak covid i nie ma żadnej komunikacji, a co do aut wjeżdżających - parkingi park&ride ze szlabanami - to jest śmiechu warte.
~Jerzy2023-01-12 15:03:26 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Zamiast kupić miejsce postojowe lub garaż, mieszkaniec ma za 100 zł miejsce parkingowe wydzielone z przestrzeni publicznej.
~fachowiec2023-01-12 21:15:27 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Wykupienie abonamentu nie gwarantuje wolnego miejsca parkingowego, tylko eliminuje konieczność codziennego odwiedzania parkomatu.
~Polak2023-01-12 10:17:52 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Wrocław to 19 wieczny skansen komunikacyjny.
~Amber2023-01-12 09:08:12 z adresu IP: (91.231.xxx.xxx)
Wowka nie płaci bo ma żółty talon :-))
~Xyz2023-01-12 20:42:19 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Dla niego specjalnie potrójna stawka,:)
Zobacz także