Krzysztof Śmiszek: Będzie wspólny premier, będzie wspólny rząd, ale w 2023 roku

Dariusz Wieczorkowski, GN | Utworzono: 2022-10-20 09:47 | Zmodyfikowano: 2022-10-20 09:48
Krzysztof Śmiszek: Będzie wspólny premier, będzie wspólny rząd, ale w 2023 roku - fot. RW
fot. RW

Panie pośle, po latach powrócił temat afery podsłuchowej. Czy w jej sprawie powinna powstać komisja śledcza? Jak pan na to patrzy po latach?

Ja patrzę po latach na to tylko z jednej perspektywy, oceny działań prokuratury. Dzisiaj mamy do czynienia i widać to jak na dłoni, z blamażem prokuratury. Jeśli mamy pewne zeznania, mniej lub bardziej wiarygodnego świadka, na różne, ale jednak ważne tematy funkcjonowania państwa, to ja wyobrażałbym sobie, że w tego typu sprawie prokuratura staje na rzęsach i na uszach, żeby to wszystko wyjaśnić. Mamy rok 2022, Prawo i Sprawiedliwość rządzi już 7 rok, a my dzisiaj zastanawiamy się, co zrobić w obliczu blamażu i kompromitacji prokuratury i mówimy o komisjach śledczych. No oczywiście, że komisja śledcza to nie jest jakiś zły pomysł i Lewica wcale nie będzie się jakoś specjalnie od tego odżegnywać i poprzemy taki projekt uchwały. Natomiast pytanie trzeba sobie zadać o to, czy po pierwsze ta komisja powstanie, bo mnie się wydaję, że Prawo i Sprawiedliwości nie zależy na tym, żeby taką komisję powołać tylko z jednego powodu. Tylko dlatego, żeby prokuratura była jedynym dysponentem różnych informacji, nawet najbardziej rewelacyjnych i z kosmosu wziętych informacji, żeby móc zrobić jedno. W ciągu najbliższych 12 miesięcy będziemy mieli do czynienia z kampanią wyborczą i prokuratura będzie wyciągała, jak króliki z kapelusza, różne inne informacje z tego śledztwa.

Jak pan czytał informacje Newsweeka, to wszystko, o czym pisał Grzegorz Rzeczkowski, to myśli pan sobie, że coś jest na rzeczy, czy to są trochę takie odgrzewane kotlety?

Zdecydowania mamy do czynienia z odgrzewanymi kotletami, bo, tak jak powiedziałem, gdyby prokuratura tak naprawdę chciała wyjaśnić wszystkie wątki, to już dawno by wyjaśniła, ale prokuratura albo jest niekompetentna i bez pomysłu na doprowadzenie tego śledztwa do końca, albo celowo będą puszczane, co kilka tygodni, co kilka miesięcy, takie przecieki, ponieważ mamy do czynienia z walką w kisielu, z walką w błocie, bo zbliżają się wybory i Prawo i Sprawiedliwość nie cofnie się przed niczym, żeby te kolejne wybory wygrać. Będzie wyciągało nawet najmniej wiarygodne zeznania, najmniej wiarygodnych świadków, którzy przy okazji chcą budować swoją legendę i swój obraz osób, które wpływają na losy już nie tylko Polski, ale i Europy.

Jeśli Lewica miałaby szansę na rządzenie lub współrządzenie, to czy bylibyście za rozłączaniem stanowisk prokuratora generalnego i ministra sprawiedliwości? Chociażby w kontekście wyjaśnienia tej sprawy, o której rozmawiamy. Należy wrócić do rozmów o rozdzieleniu tych stanowisk?

Zdecydowanie. Absolutnie jestem zwolennikiem rozdzielenia funkcji prokuratora generalnego i ministra sprawiedliwości. Sami też złożyliśmy taki projekt ustawy, który czeka oczywiście w zamrażarce PiS-owskiej już 3 rok. Prokuratura jest elementem bezpieczeństwa państwa, systemu bezpieczeństwa państwa i nie może być zamieniona w chłopca na posyłki. A dzisiaj mamy do czynienia z sytuacją, w której prokurator generalny ręcznie steruje, czyli polityk, czyli człowiek zainteresowany tylko i wyłącznie polityką, a nie wyjaśnianiem konkretnych spraw, dzisiaj prokuratura stała się narzędziem politycznym i zbrojnym ramieniem partii rządzącej. Ja osobiście nie czuję się bezpieczny w kraju, w którym prokuratura tak naprawdę po uważaniu, po uważaniu politycznym rozwiązuje te sprawy. Więc rozdzielenie funkcji prokuratora generalnego i ministra sprawiedliwości, przyczyniłoby się do tego, że mielibyśmy mniej tego typu wrzutek medialnych, wrzutek politycznych, które odciągają uwagę tak naprawdę od najważniejszych spraw w państwie. Ja nie wiem, czy nasi słuchacze, dzisiaj o 8:30 rano, tak naprawdę żyją tym, nie wiem, jadąc do pracy, czy jedząc z rodziną śniadanie, zastanawiają się nad wiarygodnością pana Falenty i to, czy Tusk w reklamówce wziął 600 tysięcy łapówki. Mnie się wydaję i chyba jestem w dużej większości myślących w ten sposób, że Polacy dzisiaj myślą o drożyźnie, o inflacji, o rosnących ratach kredytu.

Wiceminister sprawiedliwości, poseł Solidarnej Polski Marcin Warchoł ocenił w rozmowie z "Naszym Dziennikiem", że za blokowanie pieniędzy unijnych dla Polski odpowiada Platforma Obywatelska i Donald Tusk. Donald Tusk z kolei powiedział, że jest w stanie załatwić pieniądze europejskie z dnia na dzień. To może faktycznie Donald Tusk blokuje te pieniądze skoro w dzień jest w stanie fundusze załatwić? Z drugiej strony Lewica zapowiedziała wyjazd do Brukseli ws. funduszy. Czy czegoś efektywnego możemy się spodziewać po waszej wizycie? No i kto ma rację? Donald Tusk? Marcin Warchoł? Może obaj panowie się mijają z prawdą?

Po pierwsze trzeba powiedzieć, że sam fakt tych wycieków z Komisji Europejskiej, już informacji o tym, że już nie tylko Krajowy Plan Odbudowy, ale przede wszystkim ten najważniejszy budżet europejski, ten taki tradycyjny budżet europejski, który zasila kraje członkowskie, ta część tych pieniędzy z tego budżetu może być zablokowana dla Polski, to to jest informacja szokująca i byłaby to katastrofa, katastrofa dla Polski, dla polskich samorządów, dla polskich przedsiębiorców, dla rozwoju naszego kraju. Więc dzisiaj Prawo i Sprawiedliwość ponosi pełną odpowiedzialność za to, że jeśli pieniądze europejskie, te setki miliardów złotych, nie przypłyną do Polski, to dzisiaj jedynym podmiotem do rozliczania jest Prawo i Sprawiedliwość. To jest jedna sprawa.

A wasz wyjazd do Brukseli?

W obliczu tego, że Prawo i Sprawiedliwość kompletnie nie radzi sobie na salonach europejskich, kompletnie nie ma pomysłu na to, jak rozwiązać ten konflikt z Brukselą, to w poniedziałek delegacja zarządu Nowej Lewicy, w tym także ja, jedziemy i mamy już umówione spotkania z 4 komisarzami w Komisji Europejskiej. Będziemy rozmawiać o jednym, o tym, jak ominąć agendy rządowe, jak ominąć rząd i wypuścić te pieniądze z Brukseli bezpośrednio do samorządów.

To przepraszam, że wejdę w słowo. Ale czy to jest normalna sytuacja, że opozycja jedzie do Brukseli i pyta o to, jak ominąć władze, które obecnie rządzą w naszym kraju, żeby bezpośrednio uruchomić fundusze np. dla samorządów? Brzmi to abstrakcyjnie.

Nie, to jest sytuacja absolutnie nienormalna. Ale to dzisiaj opozycja, jeżeli chce dalszego rozwoju Polski i chce przejąć za rok władzę, to musi podejmować tego typu decyzje.

Sądzi pan, że naprawdę musi?

Ten rząd już dalej nie pojedzie. Trawestując słowa Henryki Krzywonos, "ten rząd już dalej nie pojedzie". Ten rząd dzisiaj tak się zakałapućkał w tym konflikcie z Unią Europejską, w tej wojence z Unią Europejską, że on tych pieniędzy nie uruchomi. Jeszcze jedna ważna rzecz: zostaliśmy na arenie europejskiej sami, bo nawet Orban w trybie pilnym, w ostatnich dniach dogaduje się z Komisją Europejską, uruchamia ustawy, które odblokowują praworządność i będzie pozyskiwał pieniądze. Zostaliśmy sami boso, ale w ostrogach.

Dzisiaj rozmawiamy o pieniądzach i omijaniu rządu w tej sprawie, ale czy nie boi się, że zaraz dojdzie do kolejnych, podobnych sytuacji, że czegoś nie da się załatwić i tutaj opozycja będzie próbowała coś robić za plecami rządu? Ja tego nie oceniam, bo nie jestem od tego i nie ma znaczenia, o której partii teraz rozmawiamy. Tylko tak po prostu systemowo, czy to nie rodzi patologii? Np. Jadwiga Emilewicz w rozmowie z Polską Agencją Prasową mówiła, że jedyną przewidzianą w traktatach unijnych podstawą do niewypłacania środków są "kłopoty z ich praworządnym wydatkowaniem", a "Polsce ten zarzut nigdy nie został postawiony". A pan premier Mateusz Morawiecki komentował ostatnio nawet, że pierwsze środki już wpływają. Czy ta dyskusja nie jest trochę jałowa?

Nie. Ta dyskusja nie jest jałowa, bo rząd robi dobrą minę do złej gry. Pieniędzy nie było i pieniędzy nie ma. To jest jedyny fakt, na podstawie którego możemy rozliczać ten rząd. Natomiast jeżeli pyta mnie pan, czy sytuacja jest normalna. Nie, nie jest normalną sytuacja, w której rząd nie potrafi poradzić sobie z bardzo prostymi niekiedy czynnościami, jakimi jest złożenie wniosku o płatność albo odblokowanie paru ustaw dotyczących praworządności po to, żeby Polacy wreszcie odetchnęli i mieli pieniądze na przeżycie, dla przedsiębiorców, dla samorządów. To nie jest normalne, że rząd nie potrafi sobie już poradzić z najprostszymi sprawami. Dlatego Lewica jedzie do komisarzy Komisji Europejskiej. Powiem panu jedną rzecz: jednym komisarzem, który odmówił spotkania z przedstawicielstwem Nowej Lewicy, jest kto? Jest pan Janusz Wojciechowski. Polski komisarz, który prawdopodobnie wstydzi się spotkać z delegacją opozycji, bo nie ma pewnie odwagi spojrzeć nam prosto w oczy, po tym co robi rząd, który go wydelegował do Komisji Europejskiej. To nie jest normalna sytuacja. Ale dzisiaj nie możemy pozwolić na to, żeby, z jednej strony przez głupie, beznadziejne i antyeuropejskie działania, Polacy stracili te gigantyczne pieniądze. Ja uważam, że są sposoby i to było też wcześniej wyrażane w rezolucjach Parlamentu Europejskiego, że są sposoby na puszczenie tych pieniędzy, przynajmniej części tych pieniędzy w sposób, w którym trafiłyby bezpośrednio do samorządu. Ja np. rozmawiałem przedwczoraj z panią prezydentką Świdnicy i ona mi powiedziała, że brak tych pieniędzy oznacza brak 100 milionów złotych na ocieplanie budynków użyteczności publicznej i brak 300 milionów złotych na reorganizacje pracy zakładu energetyki cieplnej. To jest 400 milionów złotych do tyłu.

Ja się generalnie zgadzam, że pieniądze są zawsze potrzebne, niezbędne i absolutnie Polska sobie nie może pozwolić na to, żeby tych pieniędzy nie było. Tylko się zastanawiam, czy ewentualne środki, które też proponuje opozycja, w tej sytuacji Lewica, czy to jest normalna sytuacja? Pan mówi, że nienormalna, ale i tak to będziecie robić.

Nienormalna jest w tym sensie, że to do rządu należy przede wszystkim dialog z Komisją Europejską. Ale od 7 lat polski rząd zrobił wszystko, żeby Polaków pozbawić pieniędzy. Rząd Prawa i Sprawiedliwości okrada Polaków z należnych im pieniędzy.

Pan kilka dni temu zadał pytanie, kto dzisiaj stoi na straży interesów finansowych Polski? Czy udało się panu znaleźć na nie odpowiedź?

Niestety nie. Niestety nie znam tej odpowiedzi, bo mamy do czynienia z różnymi wypowiedziami przedstawicieli rządu i jak jeden mąż i jedna żona, wszyscy robią wszystko, żeby Polaków pozbawiać pieniędzy. Jeśli mówimy o sytuacji wewnętrznej, to ja nie wiem, czy to prezes Narodowego Banku Polskiego stoi na straży interesów finansowych, czy to minister finansów, którego nazwiska prawie nikt nie pamięta, czy to stoi premier Morawiecki. No mamy dzisiaj statek bez kapitana, szczególnie że płyniemy po bardzo wzburzonym morzu inflacji, drożyzny i szalejących cen.

Grzegorz Schetyna kilka dni temu na antenie Radia Wrocław mówił o tym, że jeśli opozycja nie dojdzie do porozumienia, to grożą jej 4 listy. Na jakim etapie są wasze rozmowy w tej sprawie? Dojdzie do porozumienia?

Spokojnie. Ci, którzy dzisiaj proponują już wybór premiera, czy kandydata na premiera, muszą trochę poczekać. Mówię tutaj na antenie Radia Wrocław jedno: będzie wspólny premier, będzie wspólny rząd, ale w 2023 roku. To Polakom dowieziemy, to na pewno. Natomiast jeżeli chodzi o rozmowy, dotyczące porozumienia, to na pewno to jest końcówka dogadania, jeżeli chodzi o Senat, o wspólną listę do Senatu. Natomiast to, czy pójdziemy w dwóch blokach, trzech blokach, czy jednym bloku, to naprawdę około marca wszystko będziemy wiedzieli. Ważne jest jedno i to jest sygnał do naszych wyborów: opozycja jest w kontakcie, współpracujemy ze sobą, składamy wspólne inicjatywy i naprawdę damy radę.

A jak Lewica reaguje na zapowiedzi Donalda Tuska, że "w ciągu 100 dni wszystko będzie wyczyszczone"? Czy pan premier Tusk to konsultuje z wami, z Nową Lewicą?

100 dni to jest oczywiście jakiś publicystyczny chwyt. Bagno, w którym my jesteśmy, bagno prawne, w które wpędziło nas Prawo i Sprawiedliwość, tkwimy w nim po uszy. Zajmie to znacznie dłużej niż 100 dni, 3 miesiące, naprawianie Polski, ale wspólnie damy radę. Daję tutaj obietnice solenną. Naprawdę, czy to będą 3 miesiące, czy 10 miesięcy, to damy radę.

Posłuchaj całej rozmowy:


Komentarze (107)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~precz z taką opozycją2023-07-18 12:38:12 z adresu IP: (81.219.xxx.xxx)
komediant szkoda że wstrzymali przyjęcia w cyrku
~Komentarz został usunięty2023-02-22 14:15:24 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~SZYMONISKA2023-02-21 15:06:43 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
URLOP REMIGIUSZA KIJEWSKIEGO JEST PRZEJŚCIOWO TYMCZASOWO ? BO URLOP MOŻE POTRWAĆ JESZCZE 21 DNI LUB 28 DNI BO URLOP JEST ZDROWOTNY I MUSI BYĆ PRZERWA BARDZO BARDZO BARDZO DŁUGO AŻ JAK WYZDOWIEJE WTEDY WRÓCI REMIGIUSZ KIJEWSKI W SOBOTĘ SIĘ PRZEZIĘBIŁ I PRZERWA MUSI BYĆ ALE NIE WIEMY CZY KRÓTKA A MOŻE DŁUGA BO REMIGIUSZ KIJEWSKI NALEŻY DO PARAFII ŚWIĘTEJ JADWIGI W BIAŁOGARDZIE DO LULEWIC RACZEJ NIE AŻ DO ODWŁOŁANIA ?
~SZYMONISKA2023-02-21 15:02:08 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
REMIGIUSZ KIJEWSKI JEST PRZEZIĘBIONY Z BIAŁOGARDU I NIE WIADOMO KIEDY WRÓCI NA WARSZTAT CZY W PRZYSZŁYM TYGODNIU CZY ZA 2 TYGODNIE BO PRZERWA MUSI BYĆ TAKA JAK ANDRZEJA SOBCZAKA BO WIECZOREM BĘDZIEMY MODLIĆ O ŻYCZENIU POWROTU DO ZDROWIA REMIGIUSZOWI KIJEWSKIEMU ŻEBY WYZDROWIAŁ JAK ANDRZEJ SOBCZAK ?
~SZYMONISKA2023-02-21 14:59:17 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
BĘDZIEMY POPIERAĆ PIS NO I PLATFORMĘ OBYWATELSKĄ BO KOCHAMY ICH I DONALDA TUSKA I JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO BO ONI SĄ SUPER I PRAWDOPODOBNIE POLUBIĄ SIĘ I NIE POZABIJAJĄ SIĘ BO UWIELBIAM JAK DONALD TUSK ZOSTANIE PREMIEREM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKI W 2023 A 2024 JAK ZOSTANIE PREZYDENTEM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKI JAROSŁAW KACZYŃSKI BO DONALD TUSK NIE ZLIKWIDUJE WARSZTATY TO MATEUSZ MORAWIECKI I ANDRZEJ DUDA CHCĄ ZLIKWIDOWAĆ WARSZTATY BO TO SĄ ZŁODZIEJE WIEM JACY MATEUSZ MORAWIECKI I ANDRZEJ DUDA JAROSŁAW KACZYŃSKI I DONALD TUSK NIE SĄ ŻADNYMI ZŁODZIEJAMI I NIE ZLIKWIDUJĄ WARSZTATY NO I BARDZO DOBRZE TRZEBA IŚĆ NA PLATFORMĘ OBYWATELSKĄ I NA PIS TO ZNACZY PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ ?
~SZYMONISKA2023-02-21 14:25:23 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
WTEDY NIE BĘDZIE GAZU WODY PRĄDU I ŚWIATŁA ?
~SZYMONISKA2023-02-21 14:25:01 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
W PRZYSZŁOŚCI ZIMĄ 2023 2024 BĘDZIE ZIMA Z BARDZO DUŻO ŚNIEGU I SILNEGO MROZU NAWET DO MINUS 59 STOPNIA CELSJUSZA ALE W POLSCE I JESZCZE BARDZO SILNYM WIATREM JAK OSTATNIO ALE PORYWY MOGĄ PRZEKRACZAĆ DO 150 KM GODZ BO ZIMA W 2023 2024 W POLSCE BĘDZIE BARDZO OSTRA BO W ZIMĄ JEST MROŹNO I ŚNIEŻNIE ALE W LATEM W TYM ROKU PLANOWANE SĄ ULEWY GRADOBICIE HURAGANY I TRĄBY POWIETRZNE ALE W POLSCE BĘDZIE W LATEM CODZIENNIE DESZCZ GRAD WIATR I BURZE ?
~SZYMONISKA2023-02-21 14:20:35 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
I BARDZO PROSIMY O NOWYCH PANÓW JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO NA PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKI I DONALDA TUSKA NA PREMIERA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKI ?
~SZYMONISKA2023-02-21 14:19:09 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
TO ANDRZEJ DUDA Z MATEUSZEM MORAWIECKIM KRADNĄ PIENIĄDZE I TO ONI WYŁOWALI WOJNĘ NA UKRAINIE I BARDZO PROSZĘ O USUNIĘCIU WŁADZY PREMIERA MATEUSZA MORAWIECKIEGO I PREZYDENTA ANDRZEJA DUDY ?
~SZYMONISKA2023-02-21 14:17:40 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
JAROSŁAW KACZYŃSKI NIE KRADNIE PIENIĘDZY I DONALD TUSK RÓWNIEŻ NIE KRADNIE PIENIĘDZY ?
~SZYMONISKA2023-02-21 14:16:24 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
NO JAK PUTIN BĘDZIE ZABITY NA ŚMIERĆ I ŁUKASZENKA TAKŻE BĘDZIE ZABITY NA ŚMIERĆ PRAWDA ?
~SZYMONISKA2023-02-21 14:15:19 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
ALEKSANDR ŁUKASZENKA ZABITY BĘDZIE ZA KILKA DNI BO ZA 21 DNI A WŁADIMIR PUTIN TAKŻE BĘDZIE ZABITY BĘDZIE ZABITY ZA 56 DNI BO PUTIN NIE UCIEKNIE BĘDZIE ZABITY JESZCZE W 2023 ROKU I ALEKSANDR ŁUKASZENKA TAKŻE NIE UCIEKNIE TAKŻE BĘDZIE ZABITY ?
~SZYMONISKA2023-02-21 14:13:00 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
WŁADIMIR PUTIN I ALEKSANDR ŁUKASZENKA SKAZANI NA KARĘ ŚMIERCI NO I BARDZO PIĘKNIE ?
~SZYMONISKA2023-02-21 14:11:58 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
WIERZYMY W ZWYCIĘSTWO UKRAINY A NIE ROSJI ?
~SZYMONISKA2023-02-20 15:34:24 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
DONALD TUSK PREMIER RZECZYPOSPOLITEJ POLSKI W 2023 A JAROSŁAW KACZYŃSKI PREZYDENT RZECZYPOSPOLITEJ POLSKI W 2024 ?
~SZYMONISKA2023-02-17 14:38:00 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
ŚMIERĆ STARSZYCH PANÓW WŁADIMIRA PUTINA I ALEKSANDRA ŁUKASZENKI WSTRZĄŚNIE CAŁY ŚMIERĆ JAK BĘDĄ POCHOWANI A NA MIEJSCE BĘDĄ NOWI PREZYDENCI NAWALNY ALEKSIEJ ROSJI A CICHANOUSKA SWIATŁANA BIAŁORUSI WIEM ŻE IRAN I AFGANISTAN PRZEGRAJĄ BO POLICJA POLSKA POSTRZELI IRAŃSKĄ POLICJĘ I AFGANISTAŃSKICH TALIBÓW NO I BARDZO ŁADNIE WIEM ŻE BIAŁORUŚ PRZEGRA WOJNĘ Z ŁUKASZENKĄ I ROSJA RÓWNIEŻ PRZEGRA Z PUTINEM WIEM ŻE KONIEC DYDKATORÓW JEST ICH BARDZO BLISKO AŻ DO KOŃCA LATA POTEM ZMIANA PREZYDENTÓW NA ZAWSZE WIEM ŻE ROSJA I BIAŁORUŚ ORAZ IRAN I AFGANISTAN NIE ZAATAKUJĄ POLSKI A TAKŻE BIAŁOGARDU ALE TO WINA ANDRZEJA DUDY I MATEUSZA MORAWIECKIEGO ALE DOSTANĄ SZLABAN I KARA DOŻYWOTNIEGO WIĘZIENIA ? PRZEZ POLSKĄ POLICJĘ I NAWET DO ZAMKNIĘTEGO ZAKŁADU SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO ?
~SZYMONISKA2023-02-17 14:30:18 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
WIERZĘ ŻE SWIATŁANA CICHANOUSKA BĘDZIE PREZYDENTEM BIAŁORUSI A ALEKSIEJ NAWALNY PREZYDENTEM ROSJI ?
~SZYMONISKA2023-02-17 14:29:17 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
NIEDŁUGO ŚMIERĆ WŁADIMIRA PUTINA I ALEKSANDRA ŁUKASZENKI BO BĘDĄ ZABICI PRZEZ SŁUŻBY POLICYJNE 997 ?
~SZYMONISKA2023-02-17 14:27:43 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
MY CHCEMY DONALDA TUSKA NA PREMIERA POLSKI W 2023 A JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO PREZYDENTA POLSKI W 2024 ROKU ALE JEST JEDEN WARUNEK BEZ ANDRZEJA DUDY I MATEUSZA MORAWIECKIEGO BO ONI POPIERAJĄ ROSJĘ I MAM NADZIEJĘ ŻE ROSJA NIE ZAATAKUJE POLSKI W 2028 ROKU BO POLSKA JEST BEZPIECZNA I WIERZYMY W ZWYCIĘSTWO UKRAINY ?
~SZYMONISKA2023-02-13 19:28:05 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
NO I SŁUSZNIE DONALD TUSK PREMIEREM 2023 ?
~SZYMONISKA2023-02-10 14:42:09 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
DONALD TUSK NIE JEST ZŁYM TO KWAŚNIEWSKI JEST ZŁYM ?
~SZYMONISKA2023-02-10 14:41:16 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
DONALD TUSK PREMIER W 2023 A JAROSŁAW KACZYŃSKI PREZYDENT 2024 ALE ZABIJĘ WŁADIMIRA PUTINA I ALEKSANDRA ŁUKASZENKĘ ?
~SZYMONISKA2023-02-10 14:39:48 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
PANIE MATEUSZU NIE ŁADNIE WSTYD BĘDZIE DLA PANA SANKCJĄ TO PAN WYWOŁYWAŁ WOJNĘ NA UKRAINIE Z ROSJĄ NIE DONALD TUSK ?
~SZYMONISKA2023-02-10 14:38:38 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
TO NIE MATEUSZ MORAWIECKI Z ANDRZEJEM DUDĄ NIE UDERZAJĄ JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO I DONALDA TUSKA TO ALEKSANDR ŁUKASZENKA I WŁADIMIR PUTIN UDERZAJĄ GO ?
~SZYMONISKA2023-02-10 14:36:37 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
DAWID KUBACKI WYGRYWA W LAKE PŁACID W 11.02.2023 I 12.02.2023 ?
~SZYMONISKA2023-02-10 14:35:54 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
LAKE PŁACID DAWID KUBACKI WYGRA 11.02.2023 I 12.02.2023 A GRANERUD BĘDZIE 11.02.2023 20 A 12.02.2023 30 ?
~SZYMONISKA2023-02-07 14:45:48 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
MATEUSZ MORAWIECKI ODEJDZIE I ANDRZEJ DUDA TEŻ ODEJDZIE NO I BRAWO NIECH ODEJDĄ I BĘDĄ NOWI ?
~SZYMONISKA2023-02-07 14:42:45 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
UWIELBIAM DONALDA TUSKA I JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO ?
~SZYMONISKA2023-02-07 14:42:00 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
BRAK MORAWIECKIEGO DUDY TRZASKOWSKIEGO HOŁOWNI KOŚNIAKA KAMYSZA TYLKO JAROSŁAW KACZYŃSKI PREZYDENT W 2024 A DONALD TUSK PREMIER 2023 ?
~SZYMONISKA2023-02-07 14:40:44 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
JAROSŁAW KACZYŃSKI PREZYDENT RZECZYPOSPOLITEJ POLSKI 2024 A DONALD TUSK PREMIER RZECZYPOSPOLITEJ POLSKI 2023 ?
~SZYMONISKA2023-02-06 15:00:56 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
TO DONALD TUSK PORADZI NAJLEPIEJ NIŻ MATEUSZ MORAWIECKI JAKO PREMIER CZYLI DONALD TUSK ?
~SZYMONISKA2023-02-04 09:24:28 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
PRZECIEŻ RAFAŁ TRZASKOWSKI NIE BĘDZIE PREMIEREM TYLKO DONALD TUSK BĘDZIE PREMIEREM W 2023 ?
~SZYMONISKA2023-02-04 09:23:47 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
PRZECIEŻ RAFAŁA TRZASKOWSKI NIE BĘDZIE PREMIEREM TO DONALD TUSK BĘDZIE PREMIEREM W 2023 ?
~SZYMONISKA2023-02-02 12:20:03 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
DONALD TUSK PREMIER POLSKI 2023 I PIĘKNIE ?
~SZYMONISKA2023-02-01 09:03:26 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
DONALD TUSK BĘDZIE PREMIEREM W 2023 A JAROSŁAW KACZYŃSKI PREZYDENTEM W 2024 ONI SIĘ DOGADAJĄ NIE BĘDĄ MIEĆ KONFLIKTÓW ?
~SZYMONISKA2023-01-31 13:49:17 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
ALEKSANDR ŁUKASZENKA BLISKI ŚMIERCI I WŁADIMIR PUTIN TAKŻE BLISKI ŚMIERCI I TO MOŻE BYĆ KONIEC DYKTATORÓW ?
~SZYMONISKA2023-01-31 13:47:01 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
UKRAINA ZWYCIĘŻY I BIAŁORUŚ TAKŻE ZWYCIĘŻY PO ZABICIU PUTINA I ŁUKASZENKI ?
~SZYMONISKA2023-01-31 13:46:04 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
SPOKOJNIE DAMY RADĘ DONALD TUSK I JAROSŁAW KACZYŃSKI POLUBIĄ SIĘ I DOGADAJĄ SIĘ ALE MATEUSZ MORAWIECKI I ANDRZEJ DUDA DOPROWADZILI WOJNĘ NA UKRAINIE 24.02.2022 A DONALD TUSK I JAROSŁAW KACZYŃSKI NIE ?
~SZYMONISKA2023-01-31 13:44:09 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
BEZ MATEUSZA MORAWIECKIEGO I ANDRZEJA DUDY ?
~SZYMONISKA2023-01-31 13:43:34 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
DONALD TUSK ZROBI NAM NIESPODZIANKĘ I MUSI BYĆ PREMIEREM W 2023 BO DONALD TUSK CHCE BYĆ PREMIEREM NA ZAWSZE I JAROSŁAW KACZYŃSKI TEŻ NA ZAWSZE ZOSTANIE PREZYDENTEM NIE ANDRZEJ DUDA TYLKO JAROSŁAW KACZYŃSKI ?
~SZYMONISKA2023-01-31 09:43:31 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
BO DONALD TUSK CHCE ZASTĄPIĆ MATEUSZA MORAWIECKIEGO I BARDZO DOBRZE ŻE ZROBI I TO DONALD TUSK BĘDZIE PREMIEREM W 2023 ? NIE MATEUSZ MORAWIECKI BO TO JEST GŁUPIA DUPA I ŚMIEJĄ SIĘ Z MATEUSZA MORAWIECKIEGO I ANDRZEJA DUDY TYLKO ŻE JAROSŁAW KACZYŃSKI BĘDZIE PREZYDENTEM W 2024 LUB 2025 ?
~SZYMONISKA2023-01-31 09:40:04 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
PREMIER W 2023 BĘDZIE NIE MATEUSZ MORAWIECKI TYLKO DONALD TUSK ?
~SZYMONISKA2023-01-30 13:56:43 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
NIECH ROSJA PRZEGRA BO POLSKA POMAGA UKRAINIE WYGRAĆ WOJNĘ ?
~SZYMONISKA2023-01-30 13:55:26 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
A JA MYŚLĘ ŻE UKRAINA POKONA ROSJĘ ?
~SZYMONISKA2023-01-30 13:54:05 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
DONALD TUSK PREMIER 2023 ALE BEZ MATEUSZA MORAWIECKIEGO BO TAK POWIEDZIAŁA JEGO ŻONA DONALDA TUSKA ?
~SZYMONISKA2023-01-30 13:53:20 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
PRZECIEŻ JAROSŁAW KACZYŃSKI NIE BĘDZIE PŁACIŁ KARĘ TO KOBIETY BĘDĄ PŁACIĆ BO JAROSŁAW KACZYŃSKI PREZYDENT 2024 BO POWIEDZIAŁ TAK KUBA SUPIŃSKI Z BIAŁOGARDU ?
~SZYMONISKA2023-01-29 07:59:50 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
DONALD TUSK NIE JEST WINNY I JAROSŁAW KACZYŃSKI TAKŻE ?
~SZYMONISKA2023-01-28 13:04:52 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
KONIEC ŁUKASZENKI JEST JUŻ BLISKO I PUTINA TEŻ JEST BLISKO BO ONI BĘDĄ ZABICI PRZEZ POLICJĘ ?
~SZYMONISKA2023-01-28 12:53:56 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
A JA MYŚLĘ ŻE ŁUKASZENKA NIE UCIEKNIE BO BĘDZIE ZABITY I PUTIN TEŻ PRAWDA ? BO PUTIN Z ŁUKASZENKĄ MUSZĄ BYĆ ZABICI ZGADZA SIĘ ?
~SZYMONISKA2023-01-27 15:07:57 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
BO PUTIN I ŁUKASZENKA TO SĄ ZBRODNIARZE WOJENNI TAK JAK HITLER I POTRAFIĄ OTRUĆ A NIE ZABIĆ BO TO SĄ TERRORYŚCI ?
~SZYMONISKA2023-01-27 15:06:06 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
WIEM ŻE SWIATŁANA CICHANOUSKA BĘDZIE PREZYDENTEM BIAŁORUSI W 2023 ALE BEZ ŁUKASZENKI A 2024 ROSJI BĘDZIE ALEKSIEJ NAWALNY ALE BEZ PUTINA ?
~SZYMONISKA2023-01-27 15:01:16 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
WOJNY NIE MA W POLSCE I NIE BĘDZIE DO ODWŁOŁANIA BO NAŁOŻYLIŚMY SANKCJE NA ZBRODNIARZY WOJENNYCH NA ŚMIERĆ I POSTRZELENIA WŁADIMIRA PUTINA I ALEKSANDRA ŁUKASZENKI ?
~SZYMONISKA2023-01-27 14:59:52 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
TRZYMAMY KCIUKI ZA JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO NA PREZYDENTA W 2024 ?
~SZYMONISKA2023-01-27 14:59:03 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
WIEM ŻE W TYM ROKU 2023 BĘDZIE BURMISTRZ BIAŁOGARDU EMILIA BURY A WICEBURMISTRZEM KAROLINA SIWEK A STAROSTĄ PONOWNIE PIOTR PAKUSZTO ?
~SZYMONISKA2023-01-27 14:57:53 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
TEN SZYMON HOŁOWNIA NIE BĘDZIE PREMIEREM TYLKO DONALD TUSK BĘDZIE PREMIEREM ON NIE NA ROBI BIEDY TYLKO MATEUSZ MORAWIECKI CHCE ZNISZCZYĆ POLSKĘ TAK JAK ANDRZEJ DUDA BO WICEPREZYDENTEM BĘDZIE RAFAŁ TRZASKOWSKI A PREZYDENT WARSZAWY WŁADYSŁAW KOŚNIAK KAMYSZ ?
~SZYMONISKA2023-01-26 13:37:39 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
TRZYMAMY KCIUKI ZA DONALDA TUSKA NA PREMIERA W 2023 ?
~SZYMONISKA2023-01-26 13:36:43 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
NIE PANIE MATEUSZU MORAWIECKI TO DONALD TUSK CHCE BYĆ PREMIEREM NIE PAN BO PAN KŁAMIE I PAN JEST PINOKIO I ANDRZEJ DUDA TEŻ JEST PINOKIO BO TO JAROSŁAW KACZYŃSKI CHCE BYĆ PREZYDENTEM ALE BARDZO CHCĘ ZABIĆ ALEKSANDRA ŁUKASZENKĘ I WŁADIMIRA PUTINA ?
~SZYMONISKA2023-01-26 09:40:46 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
DONALD TUSK PREMIER W 2023 ROKU A JAROSŁAW KACZYŃSKI PREZYDENT 2024 ?
~SZYMONISKA2023-01-25 14:31:28 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
TO NIE MORAWIECKI UDERZA DONALDA TUSKA TYLKO PUTIN Z ŁUKASZENKĄ UDERZAJĄ GO I BŁAGAM PANIE MATEUSZU MORAWIECKI POWINIEM PANA TUSKA PRZEPROSIĆ CHCEMY NA PREMIERA DONALDA TUSKA ?A NIE NA MATEUSZA MORAWIECKIEGO BO DONALD TUSK MOŻE BYĆ PREMIEREM BO TAK POWIEDZIAŁA JEGO ŻONA ?
~SZYMONISKA2023-01-24 14:42:29 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
DONALD TUSK BĘDZIE PREMIEREM ? W 2023
~SZYMONISKA2023-01-23 15:35:57 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
PRZECIEŻ TO MATEUSZ MORAWIECKI JEST BIEDA NIE DONALD TUSK ? OJ PANIE MATEUSZU MORAWIECKI NIE ŁADNIE PRZECIEŻ TO DONALD TUSK MA BYĆ PREMIEREM 2023 ?
~SZYMONISKA2023-01-22 14:42:39 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
DONALD TUSK BĘDZIE PREMIEREM W 2023 NA 100 % ?
~SZYMONISKA2023-01-22 09:35:13 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
A JAROSŁAW KACZYŃSKI BĘDZIE PREZYDENTEM W 2024 ALE BEZ ANDRZEJA DUDY RAFAŁA TRZASKOWSKIEGO WŁADYSŁAWA KOŚNIAKA KAMYSZA BEATY SZYDŁO I EWY KOPACZ ?
~SZYMONISKA2023-01-22 09:30:27 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
DONALD TUSK WYGRYWA WYBORY NA PREMIERA I TO ON JEST NOWYM PREMIEREM I WIELKIE BRAWA ?
~SZYMONISKA2023-01-22 09:29:10 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
PAN REMIGIUSZ KIJEWSKI Z BIAŁOGARDU TAKŻE GŁOSUJE NA DONALDA TUSKA CZYLI NA NOWEGO PREMIERA TO ZNACZY DONALD TUSK POWINIEN BYĆ PREMIEREM ?
~SZYMONISKA2023-01-22 09:27:36 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
BĘDZIEMY NA 100 % NA + GŁOSOWAĆ PRAWDOPODOBNIE NA DONALDA TUSKA ? BO Z SEBASTIANEM NATANKIEM ZROBIĘ WSZYSTKO ŻEBY DONALD TUSK POZBYŁ SIĘ MATEUSZA MORAWIECKIEGO CZYLI ODEJDŹ I UCIEKAJ ORAZ NIGDY NIE WRACAJ ?
~SZYMONISKA2023-01-22 09:25:25 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
CZYŻBY TO DONALD TUSK MÓGŁ BYĆ PREMIEREM A NIE MATEUSZ MORAWIECKI ?
~SZYMONISKA2023-01-22 09:21:53 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
PRZEGRANA BĘDZIE U MATEUSZA MORAWIECKIEGO A WYGRANA U DONALDA TUSKA ?
~SZYMONISKA2023-01-22 09:20:52 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
WIEM ŻE 2023 ROK BĘDZIE NOWY PREMIER MOŻE BYĆ DONALD TUSK ?
~SZYMONISKA2023-01-21 13:58:39 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
LUBIĘ DONALDA TUSKA ?
~SZYMONISKA2023-01-19 14:48:32 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
A LATO Z RADIEM W 2023 BĘDZIE W POLSKIM RADIU JEDYNKI OD 21.06.2023 R ŚRODA DO 22.09.2023 R PIĄTEK A NIE DO 31.08.2023 R CZWARTEK BO LATO Z RADIEM W 2023 BĘDZIE TRWAŁO DO KOŃCA LATA 2023 ?
~SZYMONISKA2023-01-19 14:46:18 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
I JESZCZE LUBIĄ ŁUKASZENKĘ A DONALD TUSK I JAROSŁAW KACZYŃSKI NIE LUBIĄ PUTINA I ŁUKASZENKĘ ?
~SZYMONISKA2023-01-19 14:45:06 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
NIE BĘDZIE WOJNY W POLSCE I DOBRZE BO MORAWIECKI LUBI PUTINA WRAZ Z DUDĄ ?
~SZYMONISKA2023-01-19 14:43:58 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
WIERZĘ ŻE DONALD TUSK NIE OKRADNIE POLSKI WRAZ Z JAROSŁAWEM KACZYŃSKIM TO MORAWIECKI MATEUSZ I DUDA ANDRZEJ SĄ OKRAŚĆ POLSKĘ ?
~SZYMONISKA2023-01-19 14:42:36 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
KOCHAMY DONALDA TUSKA NA PREMIERA W 2023 ROKU I KOCHAMY JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO NA PREZYDENTA W 2024 ROKU W PORZĄDKU MÓJ ŻOŁĄDKU ?
~SZYMONISKA2023-01-18 14:55:52 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
PANIE BOŻE ŻEBY DONALD TUSK BYŁ PREMIEREM W 2023 A JAROSŁAW KACZYŃSKI PREZYDENTEM 2024 ?
~SZYMONISKA2023-01-18 14:50:09 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
PRZECIEŻ DONALD TUSK NIE JEST WINNY W WOJNIE NA UKRAINIE ANI JAROSŁAW KACZYŃSKI TO ANDRZEJ DUDA I MATEUSZ MORAWIECKI SĄ WINNI OD WOJNY I NIECH DUDA Z MORAWIECKIM PRZESTANĄ GADAĆ BO ZAMKNĘ ICH W PIWNICY I ZAŁATWIĘ ICH BRONIĄ ALE KOGO PAN ZAMKNIESZ NO ANDRZEJA DUDĘ I MATEUSZA MORAWIECKIEGO ZAMKNĘ W PIWNICY TO DONALD TUSK MA WIĘKSZE SZANSE NIŻ MATEUSZ MORAWIECKI NA PREMIERA A JAROSŁAW KACZYŃSKI TAKŻE MA WIĘKSZE SZANSE NA PREZYDENTA NIŻ ANDRZEJ DUDA A JA ZABIJĘ WŁADIMIRA PUTINA I ALEKSANDRA ŁUKASZENKĘ NA ŚMIERĆ
~SZYMONISKA2023-01-06 08:45:25 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
A JA WIERZĘ ŻE DONALD TUSK BĘDZIE PREMIEREM 2023 ?
~SZYMONISKA2022-12-31 09:32:05 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
PRZECIEŻ BEATA SZYDŁO I EWA KOPACZ PREZYDENTEM NIE TYLKO JAROSŁAW KACZYŃSKI ?
~SZYMONISKA2022-12-29 09:07:03 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
KONIEC PANDEMII W POLSCE COVID 19 KONIEC MARCA 2023 STAN ZNIESIONY DO ODWŁOŁANIA BĘDZIE 01.01.2023 ?
~SZYMONISKA2022-12-12 14:34:04 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
PRZECIEŻ DONALD TUSK WYGRYWA A MATEUSZ MORAWIECKI PRZEGRYWA ?
~SZYMONISKA2022-12-08 14:39:36 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
JAROSŁAW KACZYŃSKI PREZYDENT 2024 POLSKI
~SZYMONISKA2022-12-08 14:39:09 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
EMILIA BURY BURMISTRZ 2023 SIWEK KAROLINA WICEBURMISTRZ A PAKUSZTO PIOTR STAROSTĄ TEŻ BĘDZIE
~SZYMONISKA2022-12-08 14:38:24 z adresu IP: (79.135.xxx.xxx)
PAN DONALD TUSK PREMIER 2023
~Bezpartyjny obiektywny2022-10-23 09:24:49 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
A to nie Wyborcy podejmą decyzję?
~Duchy Nocy2022-10-22 12:58:42 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Donosiciele i durnie, z Targowicy !!! Nie będą rządzić Polską ,razem z Niemieckimi "Sponsorami"!!! Ulica i Zagranica, nie uchronia was ,przed "KOPEM" !!!
~Bolek OTUA2022-10-21 16:33:13 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Śmiszek będzie premierem szwabsko-kacapskiej totalnej targowicy sprzedajnej. Fuhrer Donald Oskar Stasi jest za. Ministrem finansów natomiast gwiazda PO Leszczyna.
~Polska Walczaca A. K. 2022-10-21 13:17:41 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Precz z Totalną Targowica !!! Z Niemiec Burdel i wyprzedaż robić !!!
~były słuchacz2022-10-21 10:01:44 z adresu IP: (2a02:a319:a03f:6500:98e6:x:x:x)
Widać po plusikach i minusikach, że pracownicy biura poselskiego z pl. Solidarności nieźle się naklikali ;) Nawet ten matołek Wisiu ma ponad 20! :))
~PiS (Putin i Spółka)2022-10-20 23:13:25 z adresu IP: (93.177.xxx.xxx)
Tylko d*bile, złodzieje, nieroby i zdrajcy narodu polskiego głosują na PiS.
~Boss2022-10-20 15:30:16 z adresu IP: (2a00:f41:705b:dc48:3674:x:x:x)
Wspólny rząd PO, PSL, Nowej Lewicy i Polski 2050? To byłaby katastrofa. Boże, miej w opiece Polskę!
~No ta...2022-10-20 16:42:25 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Szczegolna katastrofa bylby premier ,ktory sXra przodem a nie tylem.Boze chron
~pregunta2022-10-20 15:42:25 z adresu IP: (93.105.xxx.xxx)
Jesteś Polakiem czy kacapem?
~pan Wojtek2022-10-20 14:56:27 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Tylko konstytucyjna delegalizacja pisu, konfiskacje ich prywatnych majątków i depisizacja Polski. ***** ***
~No ta..2022-10-20 23:38:23 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
To zaczniemy delegalizacje najpierw twoja stara,za to,ze wydała takiego debbilla na swiat
~Nick2022-10-20 15:34:31 z adresu IP: (2a00:f41:707e:d708:9053:x:x:x)
Te gwiazdy to j.b.ć KOD?
~Tomek2022-10-20 14:51:33 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
Tego się słuchać nie da co za bajki. Tylko Konfederacja ;)
~Polska Walczaca A. K. 2022-10-20 14:04:33 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Powiedział i tyle... Wy do rządzenia rynsztokiem się, nie nadajecie ! A o Polsce marzycie ! Judaszowa plemię, nie zrobi z Polski " Burdelu " ! Jak chcecie mieć burdel, to do Berlina jechać "inteligenci ",za Niemieckie Srebniki...! Wypad z Polski Judasze!
~Barbi2022-10-20 16:17:17 z adresu IP: (93.105.xxx.xxx)
Mogą wziąć ze soba Jarosława? W końcu coś ich łączy, prawda ;)
~Wieslaw 2022-10-20 13:14:12 z adresu IP: (185.27.xxx.xxx)
opadły maski szwabsko ruskie psy szczekają karawana jedzie dalej tyle macie co sobie poszczekacie wypier won tylko Zjednoczona Prawica jest gwarantem rozwoju Polski I Polaków paszoł won bolszewicka swolocz
~Wieslaw 2022-10-23 09:37:34 z adresu IP: (185.27.xxx.xxx)
raz sierpem raz młotem czerwoną lewacko tęczową holote bolszewicy do kostnicy tam jest wasze miejsce paszoł won bolszewicka swolocz
~@Wieslaw2022-10-20 13:32:57 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
~karzeł żoliborski2022-10-20 12:55:02 z adresu IP: (2a02:a319:a03f:6500:4d25:x:x:x)
W 2015 roku, jak Prawo i Sprawiedliwość szło do wyborów, to na ustach miało frazesy w postaci takiej: „Dlaczego rząd Platformy Obywatelskiej – Polskiego Stronnictwa Ludowego zezwala na import węgla Rosji?” Tymaczasem import ruskiego węgla w 2014 wynosił okoł 4 milionów ton, a już w roku 2018 prawie 14 milionów ton! Wygląda to na realizację zobowiązania polsko-języcznego rządu wobec Kremla. PiS (Putin i Spółka). Nie dla putinizacji Polski!
~Mecenas2022-10-20 14:56:36 z adresu IP: (173.15.xxx.xxx)
PiS nie mogl od razy zerwac umow zawartych przez PO na wegiel i gaz bo musialby placic wysokie kary. Najlepiej winic innych za swoje bledy....
~fachowiec2022-10-20 11:53:15 z adresu IP: (2a01:112f:c0b:bb00:e451:x:x:x)
Coraz wyraźniej widać że PiS (Putin i Spółka) to marionetkowy rząd sterowany z Kremla. Sztucznie kreowany konflikt z UE, putinizacja kraju w każdej dziedzinie życia, rujnowanie gospodarki, inflacja i rekordowa drożyzna, codzienne walenie jak bęben w Niemców i Tuska w partyjnych mediach, jakieś "reparacje" od Niemiec (od mocodawców w Rosji oczywiście cicho sza). Ale może wkrótce dowiemy się jak KGB wspólnie z Falentą osadzali ten nasz "rząd".
~popieram PIS2022-10-20 10:09:50 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Popieram poczynania Polskiego Rządu i PIS.
~Putin 2022-10-20 10:13:09 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Ja też popieram, w końcu sam go obsadziłem ;)