Bogdan Zdrojewski: Nie wystartuję w wyborach na prezydenta Wrocławia

Dariusz Wieczorkowski, GN | Utworzono: 2021-12-03 09:41 | Zmodyfikowano: 2021-12-03 09:43
Bogdan Zdrojewski: Nie wystartuję w wyborach na prezydenta Wrocławia - fot. RW
fot. RW

Mam nadzieję, że następne spotkanie będzie na żywo, już nie wirtualnie. Dlaczego pan dzisiaj do nas nie przyjechał?

Przede wszystkim dlatego, że za paręnaście minut rozpoczynam KRS, czyli obowiązki senackie w Krajowej Radzie, no i oczywiście ciężko do państwa dziś dotrzeć, to jest około 40-45 minut z Kuźnik. Nie dałbym rady wrócić na początek posiedzenia.

Ale jeszcze kiedyś chyba dałby pan radę wrócić?

Przejeżdżam przede wszystkim przez Hallera, natomiast wiadomo jaka jest sytuacja na Hallera, wiadomo jaka jest sytuacja na Klecińskiej. Nawet jeżeli korzystam z Autostradowej Obwodnicy Wrocławia i poruszam się fragmentem A4, to potem wjazd z Bielan do Wrocławia też jest krótko mówiąc niezbyt dogodny.

To jak zaczęliśmy od Wrocławia, to już w tym Wrocławiu zostańmy. Prezydent Wrocławia Jacek Sutryk rozkopał miasto, już wszyscy mieszkańcy o tym mówią, bo coraz trudniej jest podróżować po mieście. Urzędnicy tłumaczą, że teraz trzeba się przemęczyć, żeby za 2-3 lata było lepiej. Podziela pan ten tok rozumowania i czy faktycznie będzie lepiej? Za 2-3 lata będziemy śmigać i wszyscy nam będą zazdrościć?

Jest taka ładna scena w Rewizorze Gogola, gdzie Rewizor dociera do jakiegoś tam miasta, nieważne jakiego i mówi: miasto rozkopane, tzn. gospodarz jest. To że jest miasto rozkopane, to że się robi w wielu miejscach, nie zawsze w dobrej koordynacji, to nie jest takie istotne. Istotne jest, że miasto posiada środki i posiada determinację i rzeczywiście zmienia naszą komunikacyjną rzeczywistość. Ja się z tego cieszę. Uważam, że takie inwestycje jak np. tramwaj na Nowy Dwór są inwestycjami przyszłościowymi, bo to jest oczywiście środek ekologiczny, bardzo kosztowny jak wiemy. Cieszę się, że miasto zdobyło też środki finansowe z Unii Europejskiej, pomagające w tym przedsięwzięciu. Natomiast co innego mnie martwi. Mnie martwią cały czas pomysły dotyczące tzw. inżynierii miejskiej, jaki i również wszystkie te pomysły, które miały być proekologiczne, a są antyekologiczne, jak np. likwidacja wielu kluczowych miejsc zatoczek autobusowych. Mogę podawać setki przykładów, gdzie te zatoczki rzeczywiście sensownie zlikwidowano, ale są w miejsca, w których zbudowano gigantyczne problemy przez taką urawniłowkę, przez takie totalne lekceważenie potrzeb komunikacyjnych Wrocławia.

To podoba się panu ten kierunek prezydentury Jacka Sutryka? Czy będzie pan doradzał coś Jackowi Sutrykowi, żeby np. zaciągnął hamulec ręczny albo coś zmienił?

Z Jackiem Sutrykiem spotykam się niezbyt ciężko ale regularnie. Jesteśmy umówieni na przyszły tydzień i zawsze mam taką zasadę, że jeżeli jest coś krytycznego, czy jakieś krytyczne uwagi mam pod adresem czy prezydenta, czy urzędu, to on się dowiaduje pierwszy i nie korzystam z mediów po to, żeby te przekazy do niego trafiały.

(...)

Kończąc wątek wrocławski, to czy pan już porzucił wątek prezydentury we Wrocławiu, czy nie wyklucza pan jeszcze startu w wyborach na prezydenta Wrocławia? Np. jak Lech Wałęsa pan powie: "Nie chcę, ale muszę".

Nie, na pewno nie wystartuję. Mój sentyment do miasta jest gigantyczny, zainteresowanie się nie zmieni. Mogę pełnić różne role doradcze, pomocowe, Et cetera, Et cetera. Natomiast do ratusza nie wrócę, bo ja mam wobec swojej prezydentury dość dużą dozę takiego samokrytycyzmu. Wiem też jak świat się rozwija, jak się zmieniają technologie, jak się zmienia się cywilizacyjnie takie miasto jak Wrocław, więc z tą dozą samokrytycyzmu, także patrząc na mój wiek, mówię, że nie zrobiłbym Wrocławiowi takiej przykrości startując na prezydenta Wrocławia po 20 latach nieobecności w ratuszu.

Jacek Protasiewicz powiedział w zeszłym tygodniu na naszej antenie, że jakby pan wystartował, to i trzech Jacków Sutryków nie dałoby panu rady.

Bardzo dziękuję Jackowi Protasiewiczowi za ten komplement. Od razu powiem też jedną ważną rzecz, że każda osoba ma jakieś kompetencje i każda osoba ma pewne predyspozycje. Bardzo ważne jest, by w dobrym czasie i dobrym miejscu została ulokowana. Każdemu można zrobić krzywdę lokując ją nie na tym miejscu, czy nie na tym stanowisku do którego posiada określone kompetencje i predyspozycje.

Trudno się z panem nie zgodzić. Naprawdę trudno się z panem nie zgodzić. Panie senatorze, politycy rozprawiają od kilku tygodni na temat inflacji. Co właściwie konkretnego Platforma Obywatelska proponuje w tej sprawie? Co zrobić, żeby było taniej?

Adam Szejnfeld, czyli senator Platformy Obywatelskiej, przygotował projekt ustawy, który de facto miał być taką najprostszą reakcją na inflację. Muszę powiedzieć i to jest jedyny komplement, który mi się ostatnio zdarza pod adresem rządu, część z tych pomysłów, które były tam zawarte zostały przez rząd przyjęte. Chodzi o obniżenie akcyzy na paliwo, by przede wszystkim spłaszczyć ten wzrost cen paliw. Tam są też elementy związane z podatkami dotyczącymi nośników energii.

To są te elementy tarczy antyinflacyjnej, o której powiedział pan premier Mateusz Morawiecki. Czyli tutaj jest pana aprobata?

Absolutnie tak. Uważam, że ta reakcja jest niestety spóźniona. Ale druga rzecz, którą bym zrobić, to bym natychmiast usunął, tzn. nie przedłużałbym kadencji Adama Glapińskiego jako szefa Narodowego Banku Polskiego. Uważam, że on jest jednym ze współwinnych braku reakcji, pewnej buty, pewnej arogancji, pewnego niestosownego zachowania, a to dla rynku finansowego ma ogromne znaczenie. Trzecia rzecz: w zeszłym roku o tej porze zadałem pytanie ministrowi finansów o tzw. dodruk pieniądza, pustego pieniądza, czyli nie w ramach wymiany zużytych banknotów i dostałem informację w ubiegłym roku, że to było dodatkowo około 100 miliardów złotych pustego pieniądza wrzuconego na rynek. Oczywiste jest, że jeżeli ta polityka jest kontynuowana do dnia dzisiejszego to musi ona spowodować wzrost inflacji. Natomiast to co jest najistotniejsze, najważniejsze, to w życiu bym się nie zgodził, nie zaakceptował takiego kłamstwa, jakie jest uprawiane na użytek wewnętrzny, że efekt inflacji to jest efekt winy Unii Europejskiej czy też takich kompletnie zewnętrznych.

(...)

Wprawdzie do wyborów prezydenckich jeszcze trochę czasu, ale kilka dni temu Super Express opublikował sondaż, z którego wynika, że 52 proc. badanych uważa, że lepszą kandydatką PiS na prezydenta byłaby Beata Szydło, a 48 proc. wskazało na Elżbietę Witek. A kto w Platformie mógłby stanąć do walki o ten urząd? Donald Tusk będzie walczyć o prezydenturę? Rozmawiacie w Platformie w ogóle o tym?

Dziś według mnie cały czas tym kandydatem jest Rafał Trzaskowski, osiągnął fantastyczny wynik, ponad 10 milionów głosów. Patrząc na jego wiek, jego predyspozycje się nie zmieniają, zdobywa dodatkowe doświadczenia w bardzo trudnym czasie i na razie nie ma nowego kandydata.

To co z Donaldem Tuskiem? Na razie wygląda na to, że jest bezrobotny w tej Platformie.

Jest bardzo zapracowany. Wykonuje pracę nie tylko na rzecz Platformy, ale poprzez zaangażowanie międzynarodowe udało mu się doprowadzić do sytuacji, ze problem na granicy z Białorusią został umiędzynarodowiony. Ja uważam, że w większości, patrząc na skutki tych aktywności, to jest zasługa właśnie Donalda Tuska. 

Posłuchaj całej rozmowy:

 


Komentarze (52)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Artur Adamski2024-11-14 08:41:37 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Jedno nieszczęście nas ominie. Ale stokroć lepiej by było, gdyby ci nieszczęśni Zdrojewski raz na zawsze odeszli z życia publicznego.
~Seba z miasta2023-08-21 00:23:58 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Przecież to jest jedna żydowska ekipa, tylko frakcje trochę inne....
~Seba z miasta2023-08-21 00:18:11 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Zdrojewski stary mason i sługus parchów, tak jak cała ekipa UW zadłużyła miasto i dobrała się do spółek skarbu państwa,zarządu mienia komunalnego, i wszystkich biznesów przetargowych ze swoimi pociotkami i całym układem kolesi. Jest to temat na wielowątkowe śledztwo prokuratorskie. Sprzedanie kontroli nad spółkami śmieciowymi niemieckim firmom, oddanie kontroli nad spółkami wodnymi, podniesienie cen biletów, likwidacja darmowych miejsc parkingowych, i kilkukrotne rozszerzenie stref płatnego parkowania, permanentne niszczenie polskich firm współpracujących z miastem, przyznanie tytułu Doktora Honoris Causa Baumanowi- żydowskiemu sadyście i mordercy polskich patriotów , łapownictwo na każdym szczeblu ratusza, szwindle i przekręty swojej żydowskiej ekipy......oto dorobek pana Zdrojewskiego
~Wojciech2022-02-11 16:58:19 z adresu IP: (188.33.xxx.xxx)
Zdrojewski - to jest klasa.
~deresz2021-12-13 09:30:41 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
I bardzo dobrze startuj sobie w brukseli,
~Andrzej 64 2021-12-05 18:21:15 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Oglądajcie zdradziejskie mordy jedynkę TVP 1
~Andrzej 64 2021-12-07 15:33:03 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Przestań k..... straszyć zacznij działać bo nie mogę się doczekać jak naplujeje ci prosto w gębę
~karzeł żoliborski2021-12-07 10:57:07 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Ze skokiem na kasę z OFE zgadzam się z tobą w 100%. Ale że Tusk stoi za aferą arben gold to nie wiedziałem. A wiesz co to jest artykuł 212 KK?
~Andrzej 64 2021-12-07 10:41:31 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Będę głosował kreatynie niech ten złodziej Tusk odda ludzie kasę OFE i z arben gold pajacu
~karzeł żoliborski2021-12-07 08:21:33 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Spokojnie, doczekasz się ;) A tak poza tym to widziałeś kiedyś na własne oczy milion złotych? Albo chociażby sto tysięcy? Albo chociaż dziesięć tysięcy w gotowce? …. Tak właśnie myślałem, i bidoto nigdy nie zobaczysz, a majątek pana Mateusza M. powiększył się ostatnio o 14 takich banieczek i to wiesz w jakich okolicznościach. Przy tym pluje wam w twarz (wyborcom swoim) mówiąc, że niewiarygodne że ludzie są aż tak głupi. No a ty dalej będziesz na niego głosował kr*tynie.
~Andrzej 64 2021-12-07 04:51:41 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Czekam bolszewio
~karzeł żoliborski 2021-12-07 00:39:37 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Andrzejku, do kogo kierujesz te słowa? Pytam ponieważ ten wpis może mieć wpływ na wagę zarzutów prokuratury wobec ciebie. Tego i tak już nie zatrzymasz, ale to co napisałeś powyżej na pewno ci nie pomoże.
~Andrzej 64 2021-12-04 10:57:18 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Do wnikliwy i karzel zapraszam do kina na film lokatorka zobaczycie wasze s..... towarzystwo w warszawce
~Wnikliwy obserwator2021-12-06 11:47:57 z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Raczej Kaczyński nie dorasta karłowi żoliborskiemu do pięt, dosłownie :P
~Andrzej 64 2021-12-04 20:45:41 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Panu Kaczyńskiemu to ty nie dorastasz do pięt
~karzeł żoliborski2021-12-04 18:23:56 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Andrzejku wiesz co to są stopy procentowe albo WIBOR (nie mylić w Wibowitem)? Tak właśnie myślałem. I potem takie tumany głosują na Kaczyńskiego, któremu też obce są pojęcia ekonomiczne (i inne) i mamy to co mamy. Za to doskonały jest w obsadzaniu spółek skarbu państwa i ministerstw złodziejami i nieudacznikami wobec których knuje intrygi, to jego hobby.
~Andrzej 64 2021-12-04 17:56:28 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Tak myślałem najbardziej zlodzieska spółka
~karzeł żoliborski2021-12-04 16:52:59 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Konfederacja Lewiatan skupia ponad 4100 firm zatrudniających w sumie ponad 1 mln osób durniu bez szkoły.
~Andrzej 64 2021-12-04 16:40:01 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Ty tłuku co to jest za bank lewistana
~Andrzej 64 2021-12-04 16:30:19 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Ty k..... tłuku płacę podatki od 39lat a ty jak zwykle nie płacisz komuchu bo jak zwykle masz problem
~karzeł żoliborski 2021-12-04 16:06:11 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Ekonomiści wszystkich banków komercyjnych, Lewistana, BCC, dalej wymieniać? Przepaść między bogatymi i biednymi będzie się powiększać, ty akurat zbiedniejesz jeszcze bardziej. Nie płacisz składek ani podatków, to nie masz nic do powiedzenia. W ,,d’’ byłeś i ,,g’’ widziałeś, najdalej gdzie wyjechałeś to do MOPSu w Środzie Śląskiej. Wy tylko łapę po kasę wyciągacie, tylko robić nie ma komu.
~Andrzej 64 2021-12-04 15:45:18 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Ja mieszkam tam gdzie mieszkam tłuku. To co którzy to ekonomiści tłuku wymień bądź odważny
~karzeł żoliborski2021-12-04 15:24:09 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Wszyscy ekonomiści, wszyscy tumanie pisowski. A co ty masz do Wrocławia skoro mieszkasz w Malczycach? Wy odbudujecie, buahahaha!!!
~Andrzej 64 2021-12-04 13:49:57 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Co k.... pajacyki brakło argumentów nigdy nie będziecie przy władzy jeszcze rok i postawimy Wrocław na normalne tory odbudujem to miasto pogrążone w kosmicznych długach
~Andrzej 64 2021-12-04 13:25:39 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
A ci ekonomiści to kto tłuku? Balcerowicz czy k... Belka
~Andrzej 64 2021-12-04 13:22:16 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Ty bucu z PO ma co jeść i będę miał a to że piszesz to samo ciągle bez konkretów to normalka prześledzić trzeba tłuku jaka jest inflacja w Europie i na świecie
~karzeł żoliborski 2021-12-04 13:13:51 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Ty bucu pisowski! Glapa, pinokio i buś doprowadzili do takiej inflacji, że zaraz ty nie będziesz miał co jeść! Na najważniejszych stanowiskach państwowych nie zatrudnia się fachowców tylko tych na których prezesunio ma wiedzę niepowszechną, tzw. haki. Ekonomiści łapią się za głowę jak można podejmować tak kretyńskie decyzje.
~Andrzej 64 2021-12-04 13:05:17 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Jak by nie PiS to byś nie miał co jeść tłuku uswiadom to sobie nie było by nic!!!!!
~karzeł żoliborski2021-12-04 12:59:53 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Czerwona hołota to siedzi w pisie, ponieważ to Jarosław Kaczyński obsadził na najwyższych stanowiskach państwowych byłych działaczy PZPR, młodzieżówki komunistycznej i TW: Piotrowicz, Przyłębski(mąż Julii, TW Wolfgang), Czabański, Kryże, Jasiński, Karski, Łopiński i wielu innych. Poza tym pis to właśnie narodowy socjalizm, sam tutaj wielokrotnie głosiłeś bolszewickie hasła żeby zabrać przedsiębiorcom. Poza tym wzywasz do nienawiści i przemocy, nie pomagasz sobie.
~Andrzej 64 2021-12-04 12:38:37 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Raz sierpiem raz młotem czerwona holote
~karzeł żoliborski 2021-12-04 12:13:40 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Andrzejku jacy nasi? W Malczycach macie jakieś kino? Tyle razy ci pisałem, że na PO i na pis nie głosuję. A siedzieć to będzie twoje towarzystwo za złodziejstwa jakich ten kraj jeszcze nie widział. Pamiętasz jak powiewałeś kłamstwo żoliborskie o rzekomym zamachu? To jest bezczeszczenie pamięci ofiar i też będzie ścigane z urzędu, nie muszę nic zawiadamiać. Miłej soboty, więcej ruchu i mniej internetu.
~Andrzej 64 2021-12-04 10:41:46 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Wychodzi smród w Brukseli jak elita europejskie partii ludowej się bawi sędziowie i politycy tej partii s..... z Tuskiem na czele to towarzystwo powinno bezwzględnie siedzieć taka wasza unia czyli wasz kolchoz wniklwy i karzel
~Andrzej 64 2021-12-04 10:28:47 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Wniklwy i karzel nigdy wasi nie wrócą do władzy uświadomcie sobie to raz na zawsze dwa tłuki a tak poza tym czekam na te pozwy chętnie spotkam się z wami pajacyki
~Boss2021-12-03 22:16:41 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Bogdan Zdrojewski - jak zwykle złośliwości wobec PiS oraz programowe pustosłowie.
~Andrzej 64 2021-12-05 09:00:45 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Ja pamiętam za tego gnoja nic nie było we Wrocławiu
~wrocławianin2021-12-03 16:10:36 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Poznać Pana po Cholewach. Kultura w każdym calu. Po prostu Anty$utryk! Zdrojewski to jest gość!
~Szczery2021-12-10 19:57:19 z adresu IP: (91.197.xxx.xxx)
A co on umie (a co jego małżonka ) ? Ludzie bez polityki by pozdychali z braku umiejetności dostosowania do życia-to typ Rycha Czarneckiego, tylko pustosłowie. Z jego wykształceniem -?
~Wnikliwy obserwator2021-12-03 15:16:35 z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Wreszcie ktoś nie z PiS (po jakichś Aniach Zalewskich, Elach Witek czy Beatach Kempach) i ktoś, kto ma coś mądrego do powiedzenia, a nie tylko powtarza partyjne slogany.
~Karzeł żoliborski 2021-12-03 23:14:41 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Zresztą pani marszałek, jak słusznie zauważyłeś Andrzejku trzecia osoba w państwie również odpowie karnie za oszustwa przy głosowaniach (powtarzanie przegranych głosowań i kłamstwa odnośnie opinii prawników m) , oczywiście jak skończy się pis-bolszewia
~Karzeł żoliborski 2021-12-03 23:11:19 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Andrzejku, jeżeli ktoś odpowie za wpisy hejterskie to właśnie Ty. Złożyłem Ci życzenia imieninowe i to nawet dwukrotnie, nawet nie podziękowałeś. Ciekawe jak mocno będą działały Twoje zwieracze jak będziesz siedział na małym krzesełku przed panem prokuratorem tak jak pan Wojciech Olszański ;)
~Wnikliwy obserwator2021-12-03 18:06:26 z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Tak, a używanie słowa "tłuk" w stosunku do innych jest wyznacznikiem Twojej wysokiej kultury? Ja też nie jestem Twoim kolegą i dobrze Ci radzę - zajmij się czymś pożytecznym, np. nauką ojczystego języka. Możesz też nauczyć się matematyki. Na początek - co to jest "większość"? W wyborach, o których mówisz, głos oddało 18 678 457 osób, z czego na PiS 8 051 935 czyli 43%. Jakby nie patrzeć, ani to większość zwykła, ani bezwzględna, choć wiem, że nie rozróżniasz tych pojęć. Jak dodamy tych, co nie poszli, to okaże się (uprawnionych do głosowania było 30 mln 111 tys. obywateli RP), to okaże się, że Twoi umiłowani pisowcy reprezentują ledwie ciut ponad ćwierć społeczeństwa. Słabo z tą Twoją większością, tęgi matematyku...
~Andrzej 64 2021-12-03 17:50:42 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Pamiętaj że pani marszałek jest trzecią osoba w państwie to nie jest twoja koleżanka i za ten wpis odpowiesz i zapamiętaj też rząd został wybrany przez większość
~Andrzej 64 2021-12-03 17:27:10 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Dlaczego twoim zadaniem tłuku nie może być z innej partii niż PO bolszewia
~Wrocek2021-12-03 14:40:21 z adresu IP: (83.15.xxx.xxx)
Wspaniała wiadomość. Super
~Adam2021-12-03 13:27:01 z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Dobry wywiad, brawa dla redaktora za tempo i reakcje.
~Et cetera, et cetera2021-12-03 11:11:59 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Czytaj: "Konfitury bardzo chętnie, byle dużo, ale za kotarą". Facet widzi, co się dzieje w mieście i rozkłada ręce - to znaczy, że z miastem jest o wiele gorzej niż wynikałoby z fejsowych pogróżek satyryka.
~Etam 2021-12-03 13:29:25 z adresu IP: (91.217.xxx.xxx)
Nie rozkłada, bo się interesuje i wie. A swoje krytyczne uwagi przekazuje wprost i nie po kątach. Szacun
~ Picc2021-12-03 10:53:06 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
sreło jedno to
~Bas 2021-12-03 10:49:58 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Szacunek do pana Zdrojewskiego powodzianie pamietaja jak pan pomagal to byly piekne obrazki nikt inny by tak nie zawalczyl w tym czasie o Wroclaw
~Bas2021-12-03 10:44:29 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Nie jestem za PO gladko mowiac ale pan Zdrojewski to jedyny z PO do ktorego mam szacunek.Kultura to jego dewiza zawsze merytoryczny i spokojny ton wypowiedzi Wroclaw byl dumny gdy byl Pan prezydentem! Nie to co teraz butny Sutryk,ktory wyzywa kobiety i przeciwnikow traktuje jak smieci nie proponujac dla Wroclawia nic!
~Kasia2021-12-03 10:03:43 z adresu IP: (156.17.xxx.xxx)
Oczywiście, po co po kimś sprzątać i brać syf po kimś i zadłużone miasto
~Gość 2021-12-03 13:32:14 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Swoje zrobił wyprowadzając miasto z gorszej sytuacji.