"Serce Kobiety" - nowa kampania społeczna

Kampania ma skłonić kobiety do zrobienia sobie podstawowych badań. Zachęca do tego wicemarszałek województwa Marcin Krzyżanowski:
Akcja jest inicjatywą kardiologów z Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im. T. Marciniaka, finansowaną przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego.
Choroby serca dosięgają kobiet zazwyczaj 10 lat później niż mężczyzn i to przeważnie po 55. roku życia.
Doktor Joanna Jaroch kardiolog z Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im Marciniaka tłumaczy dlaczego tak się dzieje:
A jakie mogą być konsekwencje nie leczenia się u kardiologa w tym wieku? Mówi o tym pani Beata, pacjentka oddziału kardiologii:
Kampania jest inicjatywą kardiologów z Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im. T. Marciniaka, finansowaną przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego. Działania realizowane są we współpracy z Samorządem Województwa Dolnośląskiego oraz z Dolnośląskim Związkiem Lekarzy Rodzinnych Pracodawców. Ambasadorką kampanii jest aktorka Kinga Preis.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.