Strefa Płatnego Parkowania idzie pod lupę

Beata Makowska, MC | Utworzono: 2021-07-13 08:05 | Zmodyfikowano: 2021-07-13 08:08
Strefa Płatnego Parkowania idzie pod lupę - fot. Patrycja Dzwonkowska
fot. Patrycja Dzwonkowska

Na biurko Wojewody Dolnośląskiego, Jarosława Obremskiego trafił już wniosek o audyt w tej sprawie. Wątpliwości pojawiły się po wymalowaniu zatoczek parkingowych przy ul. Bałuckiego. - W niektórych miejscach dla pieszych zostało nieco ponad metr chodnika - mówi Andrzej Padniewski z Akcji Miasto.

Oznakowanie na ulicy Bałuckiego zostało poprawione. - Urzędnicy planują własną kontrolę - tłumaczy Klaudia Piątek z biura prasowego Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta.

- Takich miejsc jest więcej w naszym mieście, a badania pokazują, że bardziej opłaca się inwestować w chodniki i deptaki a nie płatne parkingi - mówi Andrzej Padniewski z Akcji Miasto.

Klaudia Piątek z biura prasowego Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta zachęca mieszkańców, aby z takimi sprawami zwracali się do drogowców.

Oprócz audytu wojewody, miejscy urzędnicy planują własna kontrole w strefie płatnego parkowania. Decyzję w sprawie audytu strefy parkowania wojewoda podejmie w ciągu miesiąca.


Komentarze (5)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Znowu oni2021-07-22 22:57:38 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
A kto pytał akcję miasto o zdanie? Aktywiści działający wbrew potrzebom i woli mieszkańców. Wykształcenia brak, mandatu społecznego brak tylko się pchają do mediów
~Tolek42021-07-21 22:59:34 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Wrocław z każdym rokiem coraz bardziej staje się miastem nieprzyjemnym dla aut. Ale nie tylko dla aut. Dla pieszych i rowerzystów również. Dla kierowców jest nieprzyjemnym i niekomfortowym, ale dla pieszych i rowerzystów coraz bardziej niebezpiecznym. Przerabia się coraz to więcej skrzyżowań stosując kolizyjne światła dla pieszych i aut, usuwając zielone strzałki. Nie buduje się przejść podziemnych i nie stawia sygnalizatorów na życzenie pieszego. Ustanawia się przejścia dla pieszych w miejscach bardzo niebezpiecznych i się je niepotrzebnie mnoży Prawie to samo tyczy się ścieżek rowerowych. Umiejscawia się te ścieżki tam gdzie rowerzysta nie czuje się bezpiecznie. Ogólnie, mam wrażenie, że bardzo komuś zależy na tym, aby było coraz to więcej wypadków z udziałem aut, pieszych i rowerzystów. Pod tym kątem przeważnie przerabia się skrzyżowania i ulice. Wmawia się ludziom, że to dla ich dobra a tak często nie jest.
~Trutnie a nie aktywiści 2021-07-13 18:18:39 z adresu IP: (176.120.xxx.xxx)
Aktywiści z akcji miasto to szkodniki, którzy na walce ze zmotoryzowanymi wrocławianami chcą wygodnie żyć z publicznych pieniędzy. Jakie badania to pokazują, że nie opłaca się budować parkingów? W jakich miastach z jaką infrastrukturą? Chłopcy w krótkich spodenkach których nie stać na własne auta a nie żadni aktywiści!
~Aka2021-07-13 15:11:54 z adresu IP: (205.201.xxx.xxx)
Kto nic nie umie ten w zdiumie pracuje
~z Zaolziańskiej 3a2021-07-13 10:40:13 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
ZDiIM wzorowo zorganizował parking przy ulicy Zaolziańskiej.