Miasto wreszcie przebuduje problematyczny przystanek tramwajowy
Joanna Jaros, PP |
Utworzono: 2021-05-17 08:00 | Zmodyfikowano: 2021-05-17 08:00
fot. Joanna Jaros
- To bardzo dobrze, bo tu jest bardzo niebezpiecznie - mówi nam jeden z pasażerów:
- Czekanie tutaj na tramwaj to koszmar - dodają inni pasażerowie:
- Będzie wreszcie bezpieczniej - zapewnia Bartosz Nowak z Wrocławskich Inwestycji. O tym, jak ostatecznie będzie wyglądało to miejsce, zdecyduje projektant:
Projekt przebudowy ma być gotowy w ciągu 11 miesięcy. Wtedy dopiero dowiemy się, ile będzie kosztował remont.
Komentarze (6)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~JaTy2021-05-17 23:23:33 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Odpowiedz
No i zgadnijmy jakie to są wytyczne... A no takie że zostanie pewnie zlikwidowany jeden pas jezdni z kazdej ze stron i powstaną gigantyczne korki w tej cześci miasta ale dzadziuś co powinien mieć już zasystenta jakiegoś żeby się nie przewirócił będzie czuł się bezpiecznie Brawo Jak zwykle kosztem ludzi pracujących w średnim wieku którzy płacą tu podatki i utrzymują to miasto. Nie zapomnijcie o scieżkach rowerowch dla gównażeri i studentów. My się nie liczymy Wcale !!!
zgłoś do moderacji
~wrocławianin2021-05-17 15:23:33 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Układ drogowy przy ul. Dubois byłby już dawno przeprojektowany gdy Dutkiewicz i $utryk nie marnowali pieniędzy na stadion, kopaczy, bzdety.
~Pewnie2021-05-17 15:37:59 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
No zaniedbali poprzednik sutra. A teraz lezy na wersalke I odpoczywa I sobie juz I tv
~Kiera2021-05-17 08:30:49 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Czekaj tatka latka. To jest olbrzymie , trudne i kosztowne zadanie.
Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów .
Potrzebny zatem remont kapitalny ulicy z całą infrastrukturą inżynierii podziemnej ( 100-letniej) , utwardzenia i dobrego podłoża pod torowisko - a to są olbrzymie koszty i wyłączenie ulicy na długie miesiące - tak jak było na Hubskiej .
~Kiera2021-05-17 11:42:49 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Wciąż starą metodą tapetowania
~Wrocek2021-05-17 08:36:32 z adresu IP: (83.15.xxx.xxx)
Efekt dziesiątek lat zaniedbań, braku inwestycji i braku remontów. Przyszedł czas, że po 100 latach wszystko się sypie. Dobrze że Niemcy kiedyś to dobrze budowali, bo nowo wybudowane dziś nie wytrzymują nawet 10 lat.
Zobacz także