2 tys. biletów na Euro 2012
Miasto przedstawiło wytyczne UEFA, dotyczące akcji promocyjnych, wejściówek i praw marketingowych związanych ze zbliżającymi się mistrzostwami.
Jeśli 2 tys. biletów dla wrocławian rozejdzie się szybko - a nie ma chyba wątpliwości, że tak właśnie będzie - jest jeszcze szansa, że miasto dostanie kolejne 2 tys. wejściówek na wszystkie mecze.
Oprócz miejsc zagwarantowanych, każdy kibic z miasta-gospodarza będzie mógł się starać o bilet z ogólnodostępnej puli oraz puli PZPN. Komu się nie poszczędzi, będzie miał szansę obejrzeć rozgrywki w Rynku. Tam powstanie strefa kibica.
- Telebimy staną też na Wyspie Słodowej - zdradza Hanna Domagała z Biura ds. Euro 2012:
Do końca listopada miasto musi też zaplanować cały harmonogram wydarzeń, imprez i spotkań promujących mistrzostwa.
Bilety na UEFA Euro 2012 pojawią się w sprzedaży wiosną 2011 r. Nie mniej niż 1,4 mln biletów zostanie sprzedanych na 31 spotkań, wliczając w to mecz otwarcia w Warszawie, 8 czerwca i finał w Kijowie, 1 lipca. Większość biletów będzie sprzedanych bezpośrednio przez stronę internetową i przez federacje biorące udział w turnieju.
Wrocławianie będą rozpoznawani na podstawie kodu pocztowego, który zostanie umieszczony w adresie podanym przy składaniu wniosku o zakup biletu. Będzie można kupić nie więcej niż cztery bilety na jeden mecz. Jeżeli chętnych na kupno wejściówek będzie więcej niż samych biletów, to zostaną one rozlosowane wśród wszystkich chętnych.
Więcej szczegółów znajdziesz, klikając w obrazek:
FAN ZONES to strefy dla kibiców, które powstaną w kilku punktach Wrocławia. Ponad 130 tysięcy fanów będzie mogło dopingować swoje drużyny w następujących miejscach:
1. Pola Marsowe dla 15 000 fanów
2. Hala Stulecia dla 7 000 fanów
3. Stadion Śląska przy ul.Oporowskiej dla 8 000 fanów
4. Największa strefa w sercu miasta Rynek dla 60 000 fanów
Wizualizacja strefy kibica w Rynku - Biuro Sportu, Turystyki i Rekreacji
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.